slaappatroon is erger.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
Vraaagjuuhhh: kunnen jullie na de ramadan moeilijk weer op een "normaal" eetpatroon komen?
Dit is een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
Vraaagjuuhhh: kunnen jullie na de ramadan moeilijk weer op een "normaal" eetpatroon komen?
daesh weet hoe het zit en zijn de enige echte moslimsquote:
Oh zo, ja..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je nachten opblijft tot je gaat eten en dus pas half 5 slaapt ofzo
Ik ben er nog mee bezig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh zo, ja..
Hoelang duurt het ongeveer tot je weer op een normaal slaapritme komt?
Waarom zou het moeilijk zijn om weer een normaal eetpatroon te krijgen? Je eet gewoon je laatste iftar en de volgende ochtend je ontbijt. En daarna eet je weer wanneer je honger hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat is een serieuze vraag.
Dom? leg uit waarom, ben maar een mens he.
Jij niet, andere wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou het moeilijk zijn om weer een normaal eetpatroon te krijgen? Je eet gewoon je laatste iftar en de volgende ochtend je ontbijt. En daarna eet je weer wanneer je honger hebt.
Ik heb nooit problemen gehad om weer in ritme te komen met eten.![]()
Jij arbeider.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Voordeel van ploegen is dat je uberhaupt geen ritme hebt.
Sorry, was niet mijn bedoeling. Aangezien ik een vuilnisbak ben vind ik het moeilijk in te beelden hoe iemand moeite zou kunnen hebben met van het vasten naar normaal eten gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij niet, andere wel.
Zie niet veel reden om denigrerend te doen over mijn vraag.
vreselijk is dat, ik nu 5 jaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Voordeel van ploegen is dat je uberhaupt geen ritme hebt.
Je moet je Marokkaanse passport nummer registreren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:31 schreef AbdulMalik het volgende:
Allo mensen. Ik kan niet smsen met mijn nieuwe lyca kaartje, weet iemand hoe dat komt?
Groeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |