slaappatroon is erger.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
Vraaagjuuhhh: kunnen jullie na de ramadan moeilijk weer op een "normaal" eetpatroon komen?
Dit is een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:25 schreef theunderdog het volgende:
Vraaagjuuhhh: kunnen jullie na de ramadan moeilijk weer op een "normaal" eetpatroon komen?
daesh weet hoe het zit en zijn de enige echte moslimsquote:
Oh zo, ja..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als je nachten opblijft tot je gaat eten en dus pas half 5 slaapt ofzo
Ik ben er nog mee bezig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh zo, ja..
Hoelang duurt het ongeveer tot je weer op een normaal slaapritme komt?
Waarom zou het moeilijk zijn om weer een normaal eetpatroon te krijgen? Je eet gewoon je laatste iftar en de volgende ochtend je ontbijt. En daarna eet je weer wanneer je honger hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat is een serieuze vraag.
Dom? leg uit waarom, ben maar een mens he.
Jij niet, andere wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou het moeilijk zijn om weer een normaal eetpatroon te krijgen? Je eet gewoon je laatste iftar en de volgende ochtend je ontbijt. En daarna eet je weer wanneer je honger hebt.
Ik heb nooit problemen gehad om weer in ritme te komen met eten.![]()
Jij arbeider.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Voordeel van ploegen is dat je uberhaupt geen ritme hebt.
Sorry, was niet mijn bedoeling. Aangezien ik een vuilnisbak ben vind ik het moeilijk in te beelden hoe iemand moeite zou kunnen hebben met van het vasten naar normaal eten gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij niet, andere wel.
Zie niet veel reden om denigrerend te doen over mijn vraag.
vreselijk is dat, ik nu 5 jaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Voordeel van ploegen is dat je uberhaupt geen ritme hebt.
Je moet je Marokkaanse passport nummer registreren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:31 schreef AbdulMalik het volgende:
Allo mensen. Ik kan niet smsen met mijn nieuwe lyca kaartje, weet iemand hoe dat komt?
Groeten.
begin tijdstippenquote:
Ik ben een ekte nachtmens. Best kut wanneer je je dag niet zelf mag indelen. Maar sinds ik nachtdienst draai gaat het beter met mij en mijn ritme.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dacht dat jij daar geen moeite mee had.
Iedere dag van de week anders? I don't get.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
begin tijdstippen
0845
0945
1300
1500
1600
1800
Jij was toch ambtenaar bij de gemeente?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
begin tijdstippen
0845
0945
1300
1500
1600
1800
snachts werken is zoooooo heerlijk hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een ekte nachtmens. Best kut wanneer je je dag niet zelf mag indelen. Maar sinds ik nachtdienst draai gaat het beter met mij en mijn ritme.
Waarom kun je je dat moeilijk voorstellen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
Maar zijn er mensen die moeite hebben gehad om weer in ritme te komen met het eten? I wonderrr
Nope, gewoon weer eten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
Maar zijn er mensen die moeite hebben gehad om weer in ritme te komen met het eten? I wonderrr
Ik ook wel eigenlijk. Normaal eet ik niet na tien uur ofzo, maar ik had nu best wel honger in de nacht. Maar na twee dagen was ik weer normaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kun jij dat heerlijk vinden wanneer jij een ochtendmens bent? De ochtendmensen die ik ken haten nachtdienst zo erg als dat ik vroege dienst haat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
snachts werken is zoooooo heerlijk he
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
snachts werken is zoooooo heerlijk he
nee dat verschilt, meestal een paar dagen achter elkaar dezelfde begin tijdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iedere dag van de week anders? I don't get.
Hoe ervaren je ouders het? Je zei dat ze moslim zijn...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom kun je je dat moeilijk voorstellen?
Een maand is best lang, het lichaam gaat dat wennen aan de hoeveelheid die je dan binnen krijgt.
Wtf doe je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee dat verschilt, meestal een paar dagen achter elkaar dezelfde begin tijd
deze week bv, ma-do 1600 start, vr rooster vrij, zaterdag start 1500 zondag start 1600, maandag start 1500, dinsdag rooster vrij, woensdag-donderdag start 0845, vrijdag start 0945
Omdat ik er totaaaaal geen moeite mee heb gehad, behalve dat ik minder troep eet. Maar daarom vraag ik mij dus af of er uberhaupt mensen zijn die moeite hebben met eten na de ramadan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom kun je je dat moeilijk voorstellen?
Een maand is best lang, het lichaam gaat dat wennen aan de hoeveelheid die je dan binnen krijgt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij was toch ambtenaar bij de gemeente?
Ik heb lange tijd in de nachten gewerkt, van 22.00-07.00, als je gewend bent, is het heerlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat heerlijk vinden wanneer jij een ochtendmens bent? De ochtendmensen die ik ken haten nachtdienst zo erg als dat ik vroege dienst haat.
Hmmkeyquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee dat verschilt, meestal een paar dagen achter elkaar dezelfde begin tijd
deze week bv, ma-do 1600 start, vr rooster vrij, zaterdag start 1500 zondag start 1600, maandag start 1500, dinsdag rooster vrij, woensdag-donderdag start 0845, vrijdag start 0945
Oh zo, dus het is niet zo dat je ploegen draaide? Ja, dan kan ik mij wel voorstellen dat je er op een gegeven moment aan gewend raakt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd in de nachten gewerkt, van 22.00-07.00, als je gewend bent, is het heerlijk.
Heb me echt moeten omgooien om in de ochtenden te werken. Ergste is dagdiensten. 12-21.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |