Misschien omdat jij een baard aanziet voor iets onaantrekkelijk?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:
Waarom zien veel van die ISIS figuren er zo uitermate onaantrekkelijk, ongewassen uit?
Elhamdullilah is het nog niet zo ver met jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:01 schreef De_Ilias het volgende:
Nee ik heb niks met Bin laden en Awlakie (hoewel ik vroeger wel vaak zijn engelse lezingen luisterde over de metgezellen enzo). Ik vind ze ideologisch gezien arme mensen met een verkeerde ideologie.
Nee..dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Misschien omdat jij een baard aanziet voor iets onaantrekkelijk?
Nee ik hemel ze helemaal niet op.... Waar zie jij dat dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Elhamdullilah is het nog niet zo ver met jou
Maar je hemelt wel ISIS op?
Niks mis met Osama Bin Ladenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:00 schreef Crip het volgende:
De_Illias jij volgt zeker ook Anwar Al Awlaki en vind ''Sheikh'' Osama Bin Laden een goede man?
Ik vermoed dat ze ook kk vies stinken. Geen deo/parfum, vieze gewaden met 50 gr. Douchen niet vaajquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:
Waarom zien veel van die ISIS figuren er zo uitermate onaantrekkelijk, ongewassen uit?
Nee, oke, nu opeens niet. Net wou je nog samen met hun dansen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:03 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee ik hemel ze helemaal niet op.... Waar zie jij dat dan?
Zegt een vrouw met snor en baard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze ook kk vies stinken. Geen deo/parfum, vieze gewaden met 50 gr. Douchen niet vaaj
Dat is de definitie van homofilie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:03 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke, ik vind ze wel aantrekkelijk mannen (ik ben geen homo btw).
Jij bent de weg kwijt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:03 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke, ik vind ze wel aantrekkelijk mannen (ik ben geen homo btw).
Nee, ik zou wel graag met een AK willen dansen. Betekent dat dus dat ik ISIS goede jongens vind?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, oke, nu opeens niet. Net wou je nog samen met hun dansen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niks mis met Osama Bin Laden
die man heeft 67 kinderen gebaard
Je moerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:04 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Zegt een vrouw met snor en baard.
Verwerp Al-Baghdadi dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:04 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel graag met een AK willen dansen. Betekent dat dus dat ik ISIS goede jongens vind?
Ik heb het niet over leiderschap ik heb het over dat hij een idioot is en dat hij de Islamitische wereld schade toebrengt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik verwerp hem, hij is mijn leider niet.....
Maar je vindt hem dus aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik verwerp hem, hij is mijn leider niet.....
Trouwens wat is mis met Shaykh Rabee Al Madkhali? Toen ik zei dat ISIS khawarij was schoot je een beetje te snel in de verdediging. Waarom zou je dat doen als je ISIS niets vind?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:04 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel graag met een AK willen dansen. Betekent dat dus dat ik ISIS goede jongens vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |