Ja dus...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
[..]
''Madkhali'' Echt typisch weer typetjes zoals jou. Je bent het niet eens met iets en dan ben je meteen madkhalie etc.
Gtfo
Ja de 'ISIS" vlag heeft een zegel erop, so what? Het is mooie Islamitische vlag die al langer dan ISIS zelf bestaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zomaar wat zeggen zonder te weten of het klopt..
Zoek anders ff het verschil oo
Neuh, alleen Illias is een fanboy van die idioten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:52 schreef theunderdog het volgende:
ISIS neemt zelfs dit topic over...
Ja dus? Ik label me zelf niet tot een groep. En zo'n naef knulletje zoals jij hoeft dat zeker ook niet te doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja dus...
Het klopt dat er in ISIS khawaarij zitten, maar lang niet iedereen in ISIS behoort tot de khawaarij.
Wat mooi.quote:
Volgens eigen zeggen haat hij ISIS maar toch benut hij bijna elke kans om ze op te hemelen..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:54 schreef Crip het volgende:
[..]
''Madkhali'' Echt typisch weer typetjes zoals jou. Je bent het niet eens met iets en dan ben je meteen madkhalie etc.
Gtfo
Hoe kom je daarbij? Demoniseren van personen gaat jou makkelijk....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, alleen Illias is een fanboy van die idioten.
Is gewoon de ISIS-vlag. De Profeet heeft nooit zo'n vlag gevoerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Islam vlag staat gelijk aan ISIS vlag, ik heb ook een "ISIS" vlag niet omdat ik "ISIS" aanhanger ben maar gewoon omdat ik een moslim ben.
Probeer je nu hardnekkig je gelijk te halen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja de 'ISIS" vlag heeft een zegel erop, so what? Het is mooie Islamitische vlag die al langer dan ISIS zelf bestaat.
Demoniseren nog wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Demoniseren van personen gaat jou makkelijk....
Ja dus is het een ISIS vlag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja de 'ISIS" vlag heeft een zegel erop, so what? Het is mooie Islamitische vlag die al langer dan ISIS zelf bestaat.
Dat zeg jij. HAHAHAHHAHSHSHSHquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Horen wie het zegt. Je bespot net een sheikh en dan probeer je mij in een groepje te zetten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je hebt wel mooie ogenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Horen wie het zegt. Je bespot net een sheikh en dan probeer je mij in een groepje te zetten.
Jij weet alles van demoniseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nederlandse vlag is ook de Franse vlag!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Je hebt wel mooie ogenThanks bruh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |