Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Ik ben echt niet meestgeliefdequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Beeld bij onze meesgeliefde mo2min FOK!-ker tog jwz
Live from zolderkamer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef darkmond het volgende:
Hoezo onzeker ... stereo type FOK!-ker of zo...
Onzeker zogenaamdTroll van 't jaar deze
Nee inderdaad, dat is uwer darkmond garant voor heerlijke humor penetratiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben echt niet meestgeliefde
jij zegt het.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat is uwer darkmond garant voor heerlijke humor penetratie
jupquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef darkmond het volgende:
gagagagagaga ... je behoedt me waarschijnlijk gewoon van oogaids nu
Hamdullilah, met jou?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
maarru hoe gaat 't? Al chickie gehosseld tijdens uitgaat in mosk?
Al-7amdullillah'il-ladhi hadana lihadha,.. wa makuna linahtadiya illah an hadana'llah, ja manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hamdullilah, met jou?
Nope, jij wel?
wat ben jezelf eik?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Al-7amdullillah'il-ladhi hadana lihadha,.. wa makuna linahtadiya illah an hadana'llah, ja man
Juah man de hele zaal jwz. Was iraans mosk... heb ze zover gekregen om wat haar te tonen uit liefde voor mij volgens mij
Nu wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat nog niet eens
Libanees.
he jammerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef darkmond het volgende:
[..]
Alright...
I'll stop bothering you
Yess!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb je wel eens de film Ted gezien?
Welke film?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:24 schreef darkmond het volgende:
Film kijken...trusten alvast al...byekes!
1 Ze dansen allemaal uit de maat en allemaal op verschillende tempo's.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:40 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom vindt je dat? Ik vind het best leuk, ik zou het ook graag een keer willen meemaken.
ISIS vlag is onzin, het is gewoon een islamitische vlag die door elke moslim gebruikt kan worden zonder dat je ideologische samenhorigheid hebt met ISIS als groep.quote:
Je maakt laatste tijd wel veel toespelingen. Kifesh met datquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:45 schreef Crip het volgende:
2 Ze lopen te zwaaien met hun geweren alsof ze proberen te compenseren voor iets anders
Weet ik en dat zeg ik ook altijd. Laat ik het maar anders formuleren, is dat ISIS?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:47 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
ISIS vlag is onzin, het is gewoon een islamitische vlag die door elke moslim gebruikt kan worden zonder dat je ideologische samenhorigheid hebt met ISIS als groep.
De waarheid zeggen is ook een vorm van jihad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je maakt laatste tijd wel veel toespelingen. Kifesh met dat
ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik en dat zeg ik ook altijd. Laat ik het maar anders formuleren, is dat ISIS?
Ja dat is ISIS denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik en dat zeg ik ook altijd. Laat ik het maar anders formuleren, is dat ISIS?
Kweetnie, ben de laatste tijd beetje snel geïrriteerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je maakt laatste tijd wel veel toespelingen. Kifesh met dat
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:47 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
ISIS vlag is onzin, het is gewoon een islamitische vlag die door elke moslim gebruikt kan worden zonder dat je ideologische samenhorigheid hebt met ISIS als groep.
Islam vlag staat gelijk aan ISIS vlag, ik heb ook een "ISIS" vlag niet omdat ik "ISIS" aanhanger ben maar gewoon omdat ik een moslim ben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk een ISIS-vlag op achtergrond.
Hij bedoelt zeker omdat er de shahada op staat kan iedereen die vlag gebruiken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk een ISIS-vlag op achtergrond.
Waarom is het een sekte? Het is een politieke organisatie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan had ik gelijk dat het een sekte is.
ISIS is Khawarij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:52 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom is het een sekte? Het is een politieke organisatie.
Zomaar wat zeggen zonder te weten of het klopt..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Islam vlag staat gelijk aan ISIS vlag, ik heb ook een "ISIS" vlag niet omdat ik "ISIS" aanhanger ben maar gewoon omdat ik een moslim ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |