Oké, opbiechten en we maken nu geen grapjes, ben jij degene die in het geniep Choco ligt te bibberen of niet? Hup voor de dag ermee! Nu!quote:
nopequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, opbiechten en we maken nu geen grapjes, ben jij degene die in het geniep Choco ligt te bibberen of niet? Hup voor de dag ermee! Nu!
Ha! WB! We hebben je getier gemistquote:
Het fluctueert, zoals het hoortquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
[..]op mobiel is ie nog mooier, hoe is het niveau?
waar ben je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
lol nee morgenavond weer thuis, ik weet dat je me mist, hou vol buddy!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had gelijk ... en jij dacht, oké, genoeg geweest
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee morgenavond weer thuis, ik weet dat je me mist, hou vol buddy!
Aan het verschroeien op de steiger, loopt wat uit, morgen klaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:56 schreef isax het volgende:
[..]
waar ben je?
als jij in het buitenland bent kunnen we denk je afstrepen
ben jij op solar?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aan het verschroeien op de steiger, loopt wat uit, morgen klaar
Tragisch. Echt tragisch. Ik kom hier eigenlijk liever niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
ga satesaus makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tragisch. Echt tragisch. Ik kom hier eigenlijk liever niet.
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef isax het volgende:
choco in utopia![]()
zouden goede streams zijn.
En open haard en saunaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een hut bouwen op ijsland wel met internet verbinding
Ik zou ze allemaal stuk voor stuk afwerken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef isax het volgende:
[..]
wel joh.
iedereen zou een flinke beurt krijgen
noorderlicht sc meet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou het noorderlicht willen zien.
haha jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Saunas heb je daar in de natuur
Ik heb wel een keer een dubbele regenboog gezienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Zover was ik nog niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, omdat ie wil vluchten naar IJsland?
Het enige wat ik nu wil weten is met wie Choco het doet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je naar IJsland of een ander Scandinavisch land.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ja iedereen wel denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een dubbele regenboog gezien
Niet met mij in elk gevalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu wil weten is met wie Choco het doet.
wilde je gaan skieen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef Jian het volgende:
Gisteren nog 21 graden voor morgen, nu staat het KNMI weer op 28daar gaat m'n planning weer.
Altijd dat geklaag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef Jian het volgende:
Gisteren nog 21 graden voor morgen, nu staat het KNMI weer op 28daar gaat m'n planning weer.
Oei, twijfelde al over een comeback.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tragisch. Echt tragisch. Ik kom hier eigenlijk liever niet.
Kom lekker hier! Tot op het bot verkleumd door de regen vandaag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef Jian het volgende:
geef dan wel je telefoonnummerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei, twijfelde al over een comeback.
We kunnen beter samen ergens anders heen gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hai, hai, hai! En hai.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Klotebibberquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We kunnen beter samen ergens anders heen gaan.
Nog steeds geen lekker weer gevonden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom lekker hier! Tot op het bot verkleumd door de regen vandaag.
Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom lekker hier! Tot op het bot verkleumd door de regen vandaag.
KLBquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We kunnen beter samen ergens anders heen gaan.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei uit, ik heb beeld van Joezi in een leren broek zonder kruis ....
Vandaag overstag gegaan en een plu gekocht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog steeds geen lekker weer gevonden?
Zo mooi daarquote:
Over actief jacht instinct..gewoon een kleptokat zei degene die me de link stuurdequote:
#themoreyouknowquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ierse noord west kust groeien ook palmbomen
Als ik zo vrij mag zijn te antwoorden.. Gepland door mensen in hun tuin als teken dat ze de kaap hebben gevaren. Al vraag ik me af of alle palmen ook echt een reis symboliserenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit geweest, maar daar groeien toch palmen op het strand?
Ik heb net even wat plaatjes zitten bekijken en het ziet er schitterend uit, ik denk dat ik daar maar eens moet gaan kijken, ik ben op zich gek op Brittannië. Ik moet dan wel even kijken wat de beste tijd is om te gaan, want ik ga niet zoals mootie zitten beknibbelen en dan met slecht weer zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn te antwoorden.. Gepland door mensen in hun tuin als teken dat ze de kaap hebben gevaren. Al vraag ik me af of alle palmen ook echt een reis symboliseren![]()
Meestal redelijk goed klimaat daar.
Persoonlijk vond ik Snowdonia en de Moors (Dartmoor) en bij Hadrian's wall nog mooier.
Geweldig vakantieland
Ik heb er twee rondreizen gemaakt. In de zomer. Wel eens wat regen gehad, maar ook genoeg zon. Het was vergelijkbaar met een doorsnee zomer in Nederland.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb net even wat plaatjes zitten bekijken en het ziet er schitterend uit, ik denk dat ik daar maar eens moet gaan kijken, ik ben op zich gek op Brittannië. Ik moet dan wel even kijken wat de beste tijd is om te gaan, want ik ga niet zoals mootie zitten beknibbelen en dan met slecht weer zitten.
Ook mooi jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef sararaats het volgende:
Oxford Castle. Ooit gebruikt voor Bad Girls (Britse serie over een vrouwengevangenis)
Land's End, vandaag geweest. Tintagel hobbelen we ook nog langs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er twee rondreizen gemaakt. In de zomer. Wel eens wat regen gehad, maar ook genoeg zon. Het was vergelijkbaar met een doorsnee zomer in Nederland.
Maar..who cares als je al die rijke geschiedenis van het land kan ontdekken.
Tip: Oxford museum of Natural science ( ofzo) Rariteitenkabinetten galore. Hadrian's wall. Land's end. Titagel Arthur's vermeende geboorteplek-ruïne, de talloze landhuizen..steencircels..zoveel zoveel. Ik hou van het land
niet tegen mijn isaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ze schreeuwen dus top.
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Land's End, vandaag geweest. Tintagel hobbelen we ook nog langs.
Dartmoor, zo grappig, pony's op de weg.Morgen Exmoor, nog meer ponypaardjes.
![]()
Maar er is zoooo veel. En gewoon rondrijden en kijken is ook al zo leuk stiekem.
Ik dacht dat ik het wist maar nee hoor ook ik snap het niet meer.quote:
Coverband commentaar en vette rekening..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het wist maar nee hoor ook ik snap het niet meer.![]()
Het gaat nu ook weer over zingen en post en de stal en en en de cos gaat snel.
Zooitje is het weer.
Dank je maar ik had het al gelezen in de cos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Coverband commentaar en vette rekening..
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:12 schreef isax het volgende:
gaat de populairste er meestal vroeg uit?
weet ik eigenlijk niet.
Ik zit ff te streamen dus nu even niet. Ik luister straks misschien nog.quote:
Ik heb het vermoeden dat ze denkt dat 'heil' een heel eng woord is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef isax het volgende:
[..]
ja wist ik veel dat ik als laatste was.
gaat zo'n schuimblok ruzie zoeken.
Wat verwacht je dan daar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef isax het volgende:
[..]
Das toch iets van zuiver ,,, ? Zelfs iet van helendquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze denkt dat 'heil' een heel eng woord is.
ik vind het een stuk minder eng dan RKVquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze denkt dat 'heil' een heel eng woord is.
Rooms Kato Ver ..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het een stuk minder eng dan RKV
Hou je bek, zielig kind.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het een stuk minder eng dan RKV
psychische hulp heet dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoeveel jaar krijg je al psychiatrische hulp?
waarscheinlijk heb ik meer levenslessen als jij gehadquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je er toch nog iets van opgestoken.
Ongetwijfeld. Dat straal je ook uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
waarscheinlijk heb ik meer levenslessen als jij gehad
komt door alle hoofdletters.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Dat straal je ook uit.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef isax het volgende:
[..]
De opmaak ja, dat zal het zijn. Gelukkig maak je dat inhoudelijk ruimschoots goed.quote:
niemand die door heeft dat ik het over mijzelf hebquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:44 schreef rico80 het volgende:
[..]TT was prima hoor, mongolen zitten er altijd tussen.
In dat geval was hij helemaal topquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef isax het volgende:
[..]
niemand die door heeft dat ik het over mijzelf heb
Kinderen zijn grappig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, vonden we een tijdje terug op het werk. Van de kinderen dus.
toch is het psychische hulp geloof ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:46 schreef mootie het volgende:
Wacht nou even. Ergens klinkt psychische hulp niet goed. Psychologische of psychiatrische klinkt prima.
Cc, help me!
weten kindjes nu al over de psychiatrie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, vonden we een tijdje terug op het werk. Van de kinderen dus.
Choco weet het sowieso.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:47 schreef isax het volgende:
[..]
toch is het psychische hulp geloof ik.
choco wat denk jij?
Hulp bij psychische problemen. Dat kan dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:47 schreef isax het volgende:
[..]
choco wat denk jij?
Een psychiater mag ook medicijnen voorschrijven, een psycholoog niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:47 schreef isax het volgende:
[..]
choco wat denk jij?
Oudste groep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:47 schreef isax het volgende:
[..]
weten kindjes nu al over de psychiatrie?
Volgens mij is het psychische hulp, maar psychiatrische hulp klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:47 schreef isax het volgende:
[..]
choco wat denk jij?
dat kan dan ook weer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Hulp bij psychische problemen. Dat kan dan weer wel.
De hulp is van psychologische aard, niet van psychische aard.
Lekker random, dat wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Een psychiater mag ook medicijnen voorschrijven, een psycholoog niet.
Dit klopt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had graag geweten wat balie 1-5 waren.
Dit klinkt het meest logisch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
ik denk al. waarom wil mijn psycholoog me niet xanax voorschrijven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Een psychiater mag ook medicijnen voorschrijven, een psycholoog niet.
Met een beetje verhaal peuter je bij de huisarts wel wat benzo's los toch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:50 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk al. waarom wil mijn psycholoog me niet xanax voorschrijven.
dat is wel heel triest. ooit iemand zien afkicken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:51 schreef rico80 het volgende:
[..]
Met een beetje verhaal peuter je bij de huisarts wel wat benzo's los toch.
Ja, ikzelf. Geen pretje kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
dat is wel heel triest. ooit iemand zien afkicken?
in mijn beleving schrijf je nog altijd aardbij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Leek mij ook.
Maar de Sc-neerlandici hebben anders besloten.
wel gelukt? als het zo is heb ik wel bewonderingquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja, ikzelf. Geen pretje kan ik je vertellen.
Jij Neerlandica?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Leek mij ook.
Maar de Sc-neerlandici hebben anders besloten.
2x. 1 keer na jaren uit de witte snoeppot geschept te hebben, dat was niet zo tof.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:53 schreef isax het volgende:
[..]
wel gelukt? als het zo is heb ik wel bewondering
Volgens mij snap je niet wat ze zegt. Maar daar hebben er hier wel meer last van.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij Neerlandica?
Het moet niet gekker worden ,,, mn moeder ook ..
dat hoor je vaker. benzo's moeten ze ook heel wat voorzichtiger mee zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
2x. 1 keer na jaren uit de witte snoeppot geschept te hebben, dat was niet zo tof.
2e keer na 1,5 jaar gestopt met benzo's en paroxetine na een hele heftige depressie. Dus medicijnen. Dat was 10x erger dan heel mn coke probleem.
Nee, blijkbaar is Choco de neerlandica.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij Neerlandica?
Het moet niet gekker worden ,,, mn moeder ook ..
Apart.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb veel troep gebruikt maar kon altijd zo stoppen
Haak net in .. Ga hier echt niet teruglezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat ze zegt. Maar daar hebben er hier wel meer last van.
gelukkig ben jij het lichtpuntje in deze donkere anus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet wat ze zegt. Maar daar hebben er hier wel meer last van.
Zover ik weet niet hoor, jij geeft mij die naam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar is Choco de neerlandica.
Nou... tegenwoordig zijn ze wel veel minder makkelijk heb ik het idee. Ik praat voor mijzelf over 10 jaar terug. Ik ben ook uit mezelf ineens gestopt, het is geen oplossing namelijk. Jammer dat ik er zo laat achter kwam want ik heb echt bijna 2 jaar in een roes gezeten waarin ik niets leuk vond of echte emoties had.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:56 schreef isax het volgende:
[..]
dat hoor je vaker. benzo's moeten ze ook heel wat voorzichtiger mee zijn.
ik vroeg een keer waarom iemand zo'n hoge dosis kreeg.
ja die is verslaafd kreeg ik als antwoord
lol. Dat was niet eens nodig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Haak net in .. Ga hier echt niet teruglezen
Dan kachelde je ook behoorlijk wat naar binnen. Geen beste huisarts.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou... tegenwoordig zijn ze wel veel minder makkelijk heb ik het idee. Ik praat voor mijzelf over 10 jaar terug. Ik ben ook uit mezelf ineens gestopt, het is geen oplossing namelijk. Jammer dat ik er zo laat achter kwam want ik heb echt bijna 2 jaar in een roes gezeten waarin ik niets leuk vond of echte emoties had.
je moet er voortaan voor betalen en ze snappen beter de risico's maar ze zijn super populair onder patienten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou... tegenwoordig zijn ze wel veel minder makkelijk heb ik het idee. Ik praat voor mijzelf over 10 jaar terug. Ik ben ook uit mezelf ineens gestopt, het is geen oplossing namelijk. Jammer dat ik er zo laat achter kwam want ik heb echt bijna 2 jaar in een roes gezeten waarin ik niets leuk vond of echte emoties had.
Dat weet je niet. Ik had door een overval op mn werk een ontzettende straatvrees opgebouwd en hyperventilatie en dat werd van kwaad tot erger, tot ik een kluizenaar was. Het ging echt niet zomaar. Maar na bijna 2 jaar ging bij mezelf de knop om, ik weet nog precies hoe dat ging. Mijn toenmalige vriendin belde me op, waar ik bleef. Hoezo waar ik bleef. Die was dus jarig en het huis zat al vol visite. Ik ging pas 6 jaar met haar dus tja logisch dat ik dat vergeten was. Dat was het moment dat ik het genoeg vond. 2 weken zo ziek als een hond met koude rillingen gelegen, geluid was keihard, licht kon ik niet verdragen, overal tintelingen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan kachelde je ook behoorlijk wat naar binnen. Geen beste huisarts.
Maar dat was dan ook een slechte keuze. Als je fatsoenlijk afbouwt is het uitstekend te doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik had door een overval op mn werk een ontzettende straatvrees opgebouwd en hyperventilatie en dat werd van kwaad tot erger, tot ik een kluizenaar was. Het ging echt niet zomaar. Maar na bijna 2 jaar ging bij mezelf de knop om, ik weet nog precies hoe dat ging. Mijn toenmalige vriendin belde me op, waar ik bleef. Hoezo waar ik bleef. Die was dus jarig en het huis zat al vol visite. Ik ging pas 6 jaar met haar dus tja logisch dat ik dat vergeten was. Dat was het moment dat ik het genoeg vond. 2 weken zo ziek als een hond met koude rillingen gelegen, geluid was keihard, licht kon ik niet verdragen, overal tintelingen.
Nou ik weet wat cold turkey is, nooit meer. Zelfs paracetamol slik ik tegenwoordig met tegenzin.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:03 schreef rico80 het volgende:
Ach jezus ze hebben in de COS ontdekt wat een TR is
Zal best. Ik ga het niet nog een keer proberen op de juiste manier, als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook een slechte keuze. Als je fatsoenlijk afbouwt is het uitstekend te doen.
Was dat ..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:03 schreef rico80 het volgende:
Ach jezus ze hebben in de COS ontdekt wat een TR is
Ik snap de heksenjacht niet echt. Maar het zal wel een fan zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:05 schreef mootie het volgende:
Zolang ze nog denken dat je TR's naar elkaar kunt sturen zal het wel meevallen.
Het is een beetje een bieleke, de grote vriend van Noek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik snap de heksenjacht niet echt. Maar het zal wel een fan zijn.
Het is altijd even aankijken wie er actief zijn, dan weet je welke kant de wind waait. Overdag is het echt een heel andere sfeer dan s'avonds.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bieleke?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een beetje een bieleke, de grote vriend van Noek.
Yep, die band moet met de grond gelijk gemaakt worden. Geen optreden mag nog worden geboekt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:07 schreef isax het volgende:
zijn ze die vrouw aan het lastig vallen?
Ze gaan jou lastig vallen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:07 schreef isax het volgende:
zijn ze die vrouw aan het lastig vallen?
Nou valt daar op zich iets voor te zeggen. Maar dit is niet het podium daarvoor, dat regelen ze zelf wel lijkt mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, die band moet met de grond gelijk gemaakt worden. Geen optreden mag nog worden geboekt.
Dat doet RLS met sommige mensen. Over DGK zijn Kamervragen gesteld, is er door streamers aangifte gedaan voor aanranding, vliegtuigen met spandoeken gehuurd, sms acties, dierenbescherming gebeld en ik vergeet vast van alles.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
*bijt Lies in haar schouderquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doet RLS met sommige mensen. Over DGK zijn Kamervragen gesteld, is er door streamers aangifte gedaan voor aanranding, vliegtuigen met spandoeken gehuurd, sms acties, dierenbescherming gebeld en ik vergeet vast van alles.
Weet niet zo goed waar dat door komt. We kijken naar het maken van een tv programma.
Op basis van 1 slecht optreden in Utopia? Ik vind het nogal...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou valt daar op zich iets voor te zeggen. Maar dit is niet het podium daarvoor, dat regelen ze zelf wel lijkt mij.
Valt me wel op dat de toon veel harder is dan bijv. bij SST. Ik doe daar zelf ook aan mee, het lokt ook erg uit. Vraag me af of dat komt doordat men steeds meer gewend is aan deze onzin, of dat het door deze bijzondere verzameling bewoners komt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doet RLS met sommige mensen. Over DGK zijn Kamervragen gesteld, is er door streamers aangifte gedaan voor aanranding, vliegtuigen met spandoeken gehuurd, sms acties, dierenbescherming gebeld en ik vergeet vast van alles.
Weet niet zo goed waar dat door komt. We kijken naar het maken van een tv programma.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Op basis van 1 slecht optreden in Utopia? Ik vind het nogal...
Of een ander type users.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
Valt me wel op dat de toon veel harder is dan bijv. bij SST. Ik doe daar zelf ook aan mee, het lokt ook erg uit. Vraag me af of dat komt doordat men steeds meer gewend is aan deze onzin, of dat het door deze bijzondere verzameling bewoners komt.
SST was wat? 3 maanden ofzo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
Valt me wel op dat de toon veel harder is dan bijv. bij SST. Ik doe daar zelf ook aan mee, het lokt ook erg uit. Vraag me af of dat komt doordat men steeds meer gewend is aan deze onzin, of dat het door deze bijzondere verzameling bewoners komt.
kamervragen ja?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Messen gevechten in een telefooncelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Aait Mootie over haar bol.
Thanks.
Ja volgens mij wel. Misschien dat het ook niet mee helpt dat deze mensen er zo lang zitten dat je je echt aan alles en iedereen kan ergeren.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:14 schreef isax het volgende:
[..]
kamervragen ja?
ik heb denk ik maar een keer dgk gezien.
toen was ik best high en toen was ik dus echt bang dat jaap mij dik zou maken
Ja, hilarisch, en zo relevant ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Messen gevechten in een telefooncel![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer is relevantie een vereistequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, hilarisch, en zo relevant ook.
erg he moet je huilenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, hilarisch, en zo relevant ook.
Heel af en toe zou BDS toch wel iets relevants kunnen zeggen? Aan alleen maar random kreten heeft niemand iets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:16 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is relevantie een vereiste
De toon is volgens mij wel harder dan toen Utopia 3 maanden bezig was? Of niet? Maar wat Moots zegt klopt ook, volgens mij zijn het ook andere users. In ieder geval veel nieuwe users ook. Het lijkt wel of er een blik nowlivers is leeggeschud.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Misschien dat het ook niet mee helpt dat deze mensen er zo lang zitten dat je je echt aan alles en iedereen kan ergeren.
Ga janken mensquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel af en toe zou BDS toch wel iets relevants kunnen zeggen? Aan alleen maar random kreten heeft niemand iets.
gewicht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dik, als in gewicht of dik in geval van zwanger?
Dank je, ik doe m'n bestquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En nee, niet alle nieuwe users. Er zitten ook leuke tussen.
Tja je weet het niet met jou.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:20 schreef isax het volgende:
[..]
gewicht.
ik moet toen 16 zijn geweest.
In de vierde maand was er vooral chagrijn in de Cos..of was het de vijfde? afgestompdheid op zoveel domheid in de loods..de lol van het kijken en ontdekken wat voor mensen in de loods zaten was er wat af. Post na post geklaag. Nu zie je inderdaad snoeiharde post zonder de kwinkslag van de eerste maanden..maar ook vaak ( overdag) nog een hoop gezelligheid. Het deint wat op en neer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De toon is volgens mij wel harder dan toen Utopia 3 maanden bezig was? Of niet? Maar wat Moots zegt klopt ook, volgens mij zijn het ook andere users. In ieder geval veel nieuwe users ook. Het lijkt wel of er een blik nowlivers is leeggeschud.
En nee, niet alle nieuwe users. Er zitten ook leuke tussen.
wap, bam!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent ouwe garde man. Blote voeten in de sneeuw en alles.
stuur klachten over mij maar naar de mods of adminsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik moet helemaal niet huilen!
Die sneeuw ziet er wel aanlokkelijk uit..quote:
Jawel, maar vaak is er toch iets meer nuance. Het is nu echt te veel herhaling. Ik hoef niet 70 keer op een dag te lezen dat Billy een crackhoer is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:24 schreef isax het volgende:
dus niet elke rls word er zo gepraat over de mensen?
ik voel me soms echt een boeman omdat ik er niet in mee ga.
Ja, een TRquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
stuur klachten over mij maar naar de mods of admins
Tis vooral koud ..... en Lies heeft een voeten fetisjquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:25 schreef isax het volgende:
[..]
rienk is that u?
waarom dede jullie dat?
ziet er wel gezellig uit.
beetje afzeiken moet maar ik zei 1x dat joey op een SSer leek met dat haarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel, maar vaak is er toch iets meer nuance. Het is nu echt te veel herhaling. Ik hoef niet 70 keer op een dag te lezen dat Billy een crackhoer is.
En volgens mij was het ook nooit zo ontzettend platvloers.
Ik heb dus echt helemaal niets met voeten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis vooral koud ..... en Lies heeft een voeten fetisj
Komt dat bij jou vandaan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:27 schreef isax het volgende:
[..]
beetje afzeiken moet maar ik zei 1x dat joey op een SSer leek met dat haar
bam ik las daarna alleen maar dat joey een sser was![]()
creativiteit is ver te zoeken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:27 schreef isax het volgende:
[..]
beetje afzeiken moet maar ik zei 1x dat joey op een SSer leek met dat haar
bam ik las daarna alleen maar dat joey een sser was![]()
creativiteit is ver te zoeken.
Voeten zijn vaakquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dus echt helemaal niets met voeten.![]()
En ik heb liever ook niet dat mannen wat met voeten hebben.
De enige reden is tintelvoeten.
ja dat haar deed het hem welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Komt dat bij jou vandaan?
Zo ben ik verantwoordelijk voor de bijnaam "De Fles", vrij naar Sus Antigoon.
Je zal maar een man treffen die graag aan je grote teen zuigt ofzo. Daar moet je toch spontaan een beetje van huilen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Voeten zijn vaak![]()
Zeker in de zomer, slippers, met van die ranzige nagels of van die witte hielen, zo droog dat de vellen erbij hangen.
Gruwel.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zal maar een man treffen die graag aan je grote teen zuigt ofzo. Daar moet je toch spontaan een beetje van huilen?
* ChocoFan voelt rilling langs haar rug gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zal maar een man treffen die graag aan je grote teen zuigt ofzo. Daar moet je toch spontaan een beetje van huilen?
Die moet je bij zijn haar grijpen en naar de goede plek dirigeren..daar!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De voordeur?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die moet je bij zijn haar grijpen en naar de goede plek dirigeren..daar!
Oeps
En dat kriebelt veel te erg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahaquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewoon goeie voeten, vrouwen willen vaak mijn tenen zuigen, maar dat bewaar ik voor alleen speciale gelegenhedenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:33 schreef mootie het volgende:
Jian had al een warm voetenbadje klaarstaan. Verstandig.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:35 schreef isax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I will do what i must !!
Bij vrouwen vind ik het overigens net zo lelijk. Open schoenen met van die onverzorgde voeten. Zo onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb gewoon goeie voeten, vrouwen willen vaak mijn tenen zuigen, maar dat bewaar ik voor alleen speciale gelegenheden
show feet plsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb gewoon goeie voeten, vrouwen willen vaak mijn tenen zuigen, maar dat bewaar ik voor alleen speciale gelegenheden
Choco, is it you?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die moet je bij zijn haar grijpen en naar de goede plek dirigeren..daar!
Oeps
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Een paar posts boven je. Poezelige voetjes.
Ik hoorde laatst een tip, meteen even geprobeerd, werkte nog ook. Voetenbadje met azijn en listerine. De eelt flikkert er zo vanaf. Ik ben weer zo poezelig als watquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik het overigens net zo lelijk. Open schoenen met van die onverzorgde voeten. Zo onaantrekkelijk.
Die oeps was slechts decorumquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Choco, is it you?
Ohnee, dan zou er geen oeps bij staan.
Even opslaan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een tip, meteen even geprobeerd, werkte nog ook. Voetenbadje met azijn en listerine. De eelt flikkert er zo vanaf. Ik ben weer zo poezelig als wat
Klopt, ik ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben heus niet de enige geile vrouw hier.![]()
Dat ik er nou zo openlijk over praat. Tja.
Daar zou ik ook bang voor zijn. Tsjak, zo met je teennagel door een verhemelte.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het kriebelt ga ik schoppen. Ongecontroleerd. Better not go there.
welke verhouding?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een tip, meteen even geprobeerd, werkte nog ook. Voetenbadje met azijn en listerine. De eelt flikkert er zo vanaf. Ik ben weer zo poezelig als wat
* Braindead2000 is net wakker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef isax het volgende:
durft brain de sc niet meer te betreden?
Daarom ook een goeie eeltlaag laten staanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zou ik ook bang voor zijn. Tsjak, zo met je teennagel door een verhemelte.
Als ie dat doet, ga ik hem de vraag stellen en antwoorden zal ie, al moet ik het eruit ranselenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef isax het volgende:
durft brain de sc niet meer te betreden?
gogogoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ie dat doet, ga ik hem de vraag stellen en antwoorden zal ie, al moet ik het eruit ranselen
In je mond?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom ook een goeie eeltlaag laten staan
dat is...vroeg?laat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
* Braindead2000 is net wakker.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zou ik ook bang voor zijn. Tsjak, zo met je teennagel door een verhemelte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |