Oké, opbiechten en we maken nu geen grapjes, ben jij degene die in het geniep Choco ligt te bibberen of niet? Hup voor de dag ermee! Nu!quote:
nopequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, opbiechten en we maken nu geen grapjes, ben jij degene die in het geniep Choco ligt te bibberen of niet? Hup voor de dag ermee! Nu!
Ha! WB! We hebben je getier gemistquote:
Het fluctueert, zoals het hoortquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
[..]op mobiel is ie nog mooier, hoe is het niveau?
waar ben je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
lol nee morgenavond weer thuis, ik weet dat je me mist, hou vol buddy!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had gelijk ... en jij dacht, oké, genoeg geweest
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee morgenavond weer thuis, ik weet dat je me mist, hou vol buddy!
Aan het verschroeien op de steiger, loopt wat uit, morgen klaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:56 schreef isax het volgende:
[..]
waar ben je?
als jij in het buitenland bent kunnen we denk je afstrepen
ben jij op solar?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aan het verschroeien op de steiger, loopt wat uit, morgen klaar
Tragisch. Echt tragisch. Ik kom hier eigenlijk liever niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
ga satesaus makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tragisch. Echt tragisch. Ik kom hier eigenlijk liever niet.
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef isax het volgende:
choco in utopia![]()
zouden goede streams zijn.
En open haard en saunaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een hut bouwen op ijsland wel met internet verbinding
Ik zou ze allemaal stuk voor stuk afwerken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef isax het volgende:
[..]
wel joh.
iedereen zou een flinke beurt krijgen
noorderlicht sc meet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou het noorderlicht willen zien.
haha jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Saunas heb je daar in de natuur
Ik heb wel een keer een dubbele regenboog gezienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Zover was ik nog niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, omdat ie wil vluchten naar IJsland?
Het enige wat ik nu wil weten is met wie Choco het doet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Moet je naar IJsland of een ander Scandinavisch land.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ja iedereen wel denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een dubbele regenboog gezien
Niet met mij in elk gevalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu wil weten is met wie Choco het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |