HET WAS DUS TOCH DEZE UITZENDINGquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:32 schreef DSMichaelfan het volgende:
Alberts, Alberts & Friends. Jaaa tuurlijk :")
Gisteren anders 466.000 kijkersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
200.000. GTST Quiz is een flop. Helaas.
quote:WEL is er deze week ook te verwachten: Carlo die dit nummer nog 1 keer LIVE ten gehore brengt:![]()
![]()
ik vind zelfs sesamstraat van hogere kwaliteitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gisteren anders 466.000 kijkers
En de matige scores van de afgelopen weken komen ook door de vliegramp, waardoor iedereen om 20:00 uur naar NPO 1 zit te kijken.
[..]
Ik dacht tot het laatste blokje aan Sjorsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zag het ook pas op het eind. Maar dan nog waren het zeker niet Laura en Lorena.
Of dat de tweede sidekick van Carlo op de proppen zou komen met een speciale tussenronde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:39 schreef Frey het volgende:
Oh man, na de vraag over Roos hoopte je gewoon dat er luiken onder de kandidaten zaten die open zouden klappen.
En dat was mijn gedachte exact toen ik daar zat; moet je je voorstellen dat ik daar was met een vriendin wiens kennis/familie (I dunno) dus BACK UP DEELNEMER was he. Met schamrood op de kaken zaten wij te kijken... Die gozer mocht niet meedoen vanwege DEZE mensen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:39 schreef Frey het volgende:
Oh man, na de vraag over Roos hoopte je gewoon dat er luiken onder de kandidaten zaten die open zouden klappen.
Aandachtsgeil duh, net zoals die 2 zogenaamde 'actrices' laatst die zo'n heel ongemakkelijk gesprek met Carlo hadden aan het begin.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:34 schreef DSMichaelfan het volgende:
Omdat ze helemaal niets weten. Gewoon echt niets :") Hoe halen dit soort mensen het überhaupt in hun hoofd om aan dit programma mee te doen?
Bijna alle kandidaten hebben zo'n ongemakkelijk gesprekquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aandachtsgeil duh, net zoals die 2 zogenaamde 'actrices' laatst die zo'n heel ongemakkelijk gesprek met Carlo hadden aan het begin.
Tja, ouderdom hèquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:46 schreef Frey het volgende:
Bij de oudere kandidaten verwacht je nog wat kennis van vroeger, maar zij zijn nog slechter dan de rest.
Ja, zo stelt de hoogste score ook niets voor. Krijgen de weekfinale lekker cadeau.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef Koosnaam het volgende:
Ook vanwege de vele reacties hier. De aflevering maar even terug gekeken.
Maar die dames haalden nog wel een hele hoge score door al die foute antwoorden!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zo stelt de hoogste score ook niets voor. Krijgen de weekfinale lekker cadeau.
Roos stierf toen ze met Arnie wilde trouwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!
Al was het wat Carlo al aangaf, nog niet eerder zo vaak fout geraden bij het finalespel.
Die dochter wist nog wel wat. Maar die moeder.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Roos stierf toen ze met Arnie wilde trouwen.![]()
Daarna ging de ontroostbare Arnie zijn vriend Anton Bouwhuis opzoeken in Venezuela, maar zijn vliegtuig raakte vermist. Martijn en Irene Huygens zijn hem nog gaan zoeken, maar ze vonden helaas niets. Jaren later werden Arnies resten gevonden en kwam ook uit dat hij als baby was verwisseld met meneer Harmsen.
[..]
Daarna ging de ontroostbare Arnie zijn vriend Anton Bouwhuis opzoeken in Venezuela, maar zijn vliegtuig raakte vermist. Martijn en Irene Huygens zijn hem nog gaan zoeken, maar ze vonden helaas niets. Jaren later werden Arnies resten gevonden en kwam ook uit dat hij als baby was verwisseld met meneer Harmsen.
[..]
Dat ze die eerste foto hadden aangepast viel me niet eens opquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:40 schreef PeterKelder het volgende:
Ah, het wordt dus toch de andere versie voor de cover:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan de oplettendheid van LetsGame
Je avatarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat ze die eerste foto hadden aangepast viel me niet eens op
Maar graag gedaan, jij ook bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |