Dat zijn wel heel veel woorden om te vertellen dat je er gewoon weinig van bakt. Vreemd inderdaad dat het veel sterkere team vaak wint...quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:33 schreef GlenSpey het volgende:
Ik denk zal eens testen in hoeverre dit spel voorgeprogrammeerde uitslagen geeft.
Tien maal de Community shield trophy wedstrijd tussen Wigan en Man utd. gespeeld (ik als Wigan). Tien maal kansloos verloren, met iedere denkbare tactiek van verdedigen tot vol op de aanval en diverse opstellingen
Tien maal ook gewoon door grove fouten van mijn eigen spelers, meestal doordat ze de bal volkomen nutteloos naar een gedekte medespeler trappen met 100% balverlies tot gevolg. Tegen 'lagere' clubs worden dit soort fouten zelden tot nooit gemaakt. Ze laten zich ook schandalig makkelijk met zn allen constant van de bal lopen. Ze staan erbij en ze kijken ernaar en doen ook vooral niks om de bal terug te veroveren. Doorgestoken kaart much?Die fouten zijn er gewoon in geprogrammeerd omdat het grote clubbie moet winnen
Slechts in 1 wedstrijd hebben ze het bij wonder tot de penaltyreeks weten te schoppen. Maar hun keeper stopte uiteraard 3 van de 4 penalties met groot gemak, terwijl het spel normaal eindeloos lang door blijft gaan met penalties, vaak tot er meer dan 20 van beide partijen in zijn gegaan.
Verhuren geen optie? Ben je in ieder geval een deel salaris kwijt (of als je geluk hebt alles).quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef GlenSpey het volgende:
Zit nog steeds in ernstige financiële problemen met mijn clubbie QPR. Ik heb een speler geërfd die op de een of andere manier 77k per week los heeft weten te krijgen bij het vorige management. Ik gebruik m niet omdat ie op andere posities speelt dan welke ik nodig heb. Hij heeft ook maar 2 sterren kwaliteit![]()
Verkopen is zinloos want niemand wil m hebben, zelfs niet als ik m gratis aanbiedt. Alle geïnteresseerden vrezen dat hij teveel salaris zal vragen. Zijn contract duurt nog bijna een jaar. Ik kan m losknippen, maar dit kost bijna 3 miljoen wat ik eigenlijk ook niet heb. Dat doen, of afwachten en hopen dat er een koper langs komt??
Dan daag ik je uit om een beter resultaat neer te zetten, want mij lukt het dus nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel veel woorden om te vertellen dat je er gewoon weinig van bakt. Vreemd inderdaad dat het veel sterkere team vaak wint...
Niemand wil m hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Verhuren geen optie? Ben je in ieder geval een deel salaris kwijt (of als je geluk hebt alles).
Wel balen dat je hem ook niet verhuurd krijgtquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan daag ik je uit om een beter resultaat neer te zetten, want mij lukt het dus niet
[..]
Niemand wil m hebben
Yepquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Wel balen dat je hem ook niet verhuurd krijgt. Ik speel niet vaak in Engeland maar ik zal van de week eens een poging wagen. Je speelt zonder een update?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit in het 4de seizoen met FC Twente en ik heb zowaar Robben transfervrij binnengehaald. En hij verdient nog geen 6 ton.
Ik zag het veel te laat dat hij geen club had, anders had ik hem eerder gehaald dan oktober.
De Thijs is echt een koning bij mijquote:
Mwah. Niet slecht iig. Voorlopig laat ik hem mijn rechtsbuiten trainen en af en toe invallen. Helemaal nu Tadic en Cabral verkocht zijn, zit ik niet dik in de buitenspelers.quote:
Daar noem je wel wat op hequote:Op maandag 4 augustus 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Opzich wel grappig dat de Nederlandse clubs het dit seizoen eens een keer goed doen bij mij.
We kregen een Fair Play plek, dus 7 ploegen. Na 3 wedstrijden in de poulefase (nog geen Nederlandse club uitgeschakeld in de voorrondes), staat Ajax bovenaan de poule in de CL, en zijn Twente, AZ, PSV, NEC, Vitesse en VVV nog in de race voor de volgende ronde.
VVV schakelde achtereenvolgens Derry City, Daugava, Vorskla en Sevilla uit om de groepsfase te bereiken, waar ze al wonnen van Dinamo Moskou en Apoel Nicosia. Alleen Spurs was een maatje te groot.
6 euro per weekquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vier miljoen kunnen ophalen.Plan wordt nu om hem helemaal klaar te stomen voor de Europese top en dan voor het twintigvoudige weg te doen.
Waarom hou je hem zelf niet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vier miljoen kunnen ophalen.Plan wordt nu om hem helemaal klaar te stomen voor de Europese top en dan voor het twintigvoudige weg te doen.
Ik 9 van de 10 keer ook niet. Verliezen van alles en iedereen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:27 schreef appelen het volgende:
[..]
Daar noem je wel wat op he![]()
Hier zie ik nooit een Nederlandse club de groepfase overleven
Ik heb ooit in FM12 de CL gewonnen met MVVquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 9 van de 10 keer ook niet. Verliezen van alles en iedereen.
Enige reden dat ze dan niet 20ste staan op de ranglijst is omdat ik met Ajax altijd erg ver kom.
Nouja, Sevilla en Dinamo Moskou verslaan is niet slecht voor VVV, dat alleen mee mocht doen wegens Fair Play.
AZ is wel het slechtst. In de voorronde CL kansloos uitgeschakeld en doet het in een makkelijke groep met Rangers en Mlada Boleslav niet denderend.
Maar ik stop nu weer even. 3 nederlagen achter elkaar.En Robben zijn arm gebroken in zijn 3de invalbeurt.
Ik heb wel eens een volledig nederlands CL finale gehad + 2 clubs in de halve finale EL. Nou was dat wel een jaartje of 15 verder in het spel, waarbij mede door een flink aantal CL zege's van mij de Nederlandse competitie aantrekkelijker werd voor topspelers.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:27 schreef appelen het volgende:
[..]
Daar noem je wel wat op he![]()
Hier zie ik nooit een Nederlandse club de groepfase overleven
Tegen die tijd wil ik wel weer een nieuwe lichting hebben die het stokje van 'm overnemen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waarom hou je hem zelf niet?
Ik probeer mijn beste spelers altijd te houden.
Als dat nou eens werkelijkheid werd...quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:38 schreef HamburgerHenk het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een volledig nederlands CL finale gehad + 2 clubs in de halve finale EL. Nou was dat wel een jaartje of 15 verder in het spel, waarbij mede door een flink aantal CL zege's van mij de Nederlandse competitie aantrekkelijker werd voor topspelers.
kreeg bod van 15 miljoen op Blind, heb ik geweigerd omdat Blind de beste vm was die ik had..quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tegen die tijd wil ik wel weer een nieuwe lichting hebben die het stokje van 'm overnemen.
Overigens is het echt kut om een ploeg te hebben zonder goeie cijfers voor strafschoppen. Nu ben ik de SuperCup misgelopen door strafschoppen.
Met clubs als Ajax moet je zorgen dat je investeert in jonge talenten die de beste spelers kunnen opvangen. Met een snelle doorstroom en dus flinke transfers sta je al binnen enkele seizoenen in de CL-finale.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:42 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
kreeg bod van 15 miljoen op Blind, heb ik geweigerd omdat Blind de beste vm was die ik had..
maar misschien had ik het wel moeten doen had Bazoer kunnen doorstromen...
Voor strafschoppen keeper wisselen in de laatste minuut.
Ik heb een aantal talenten binnengehaald uit Scandinavie en Nederland (wil geen vreemdelingen legioen)quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met clubs als Ajax moet je zorgen dat je investeert in jonge talenten die de beste spelers kunnen opvangen. Met een snelle doorstroom en dus flinke transfers sta je al binnen enkele seizoenen in de CL-finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |