SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Mijn man denkt dat ik morgen ga bevallenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:48 schreef marel88 het volgende:
En ja, Amsel, ga jij eerst of ik, wat spreken we af?
Oh shoot, jullie delen de datum dat betekent dat ik tweede staquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:48 schreef marel88 het volgende:
Gefeliciteerd, Twinkle! Supermooie naam![]()
En ja, Amsel, ga jij eerst of ik, wat spreken we af?
Oei Helio, dat klinkt niet best. Ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn.. griepje klinkt wel plausibel... heb helaas geen advies. Als je je er echt zorgen om maakt dan even HA/VK bellen? (Al is het alleen maar als geruststelling).. Beterschap!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:49 schreef Heliotrope het volgende:
Even egovraagje tussendoor: rugpijn mondde ineens uit in overal spierpijn, hoofdpijn, rillingen, kortademig, en 38.4 koorts, en niet meer kunnen dan in bed liggen. Logisch denkend lijkt het me griep, ze blijft ook gezellig schoppen. En geen bandgevoel ofzo.
Maar vind het toch een beetje naar zo plotseling, heb ook nooit ineens griep. Moet ik er nou meer mee of klinkt het logisch genoeg?
dankje! Als het erger wordt ofzo bel ik de HA wel inderdaad. Voelt zo aansteller voor zoiets dus ik probeer maar even af te wachten..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:54 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Oei Helio, dat klinkt niet best. Ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn.. griepje klinkt wel plausibel... heb helaas geen advies. Als je je er echt zorgen om maakt dan even HA/VK bellen? (Al is het alleen maar als geruststelling).. Beterschap!
Wij mochten vanmiddag naar huis idd...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:16 schreef krijgerrtje het volgende:
Twinkle gefeliciteerd!wat een stoere naam
![]()
En GM, mooi meisje!zijn jullie alweer thuis, of niet?
De vk vond het zo sneu dat Draak het toen niet liet zien, dat ik dit keer onbeperkt 'Niet te zien? Morgen terug!' hebquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
Misschien wordt dit ook weer zo'n eigenwijsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |