Dat dacht ik hier ook bij Draak. Thank God dat 95% van de kraamvisite vroeg wat ik graag wilde. Dus 0 orenzooi hier tot nu toequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
baby-olie werkt ook prima![]()
Dat pandapakje!
Ik heb altijd geroepen dat ik mijn kind nooit in van die maffe berenpakjes of mutsjes met oortjes wil hebben, dus ik vrees dat ik veel in dat genre ga krijgen als kraamkado's!!
Yeah!!! Congrats Twinkle, Twinkleman en D.!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo... de klus is geklaard![]()
Om 19.01 is Boaz geboren!![]()
Echt een meer dan relaxte bevalling gehad! Wanneer ik tijd heb volgt er een foto, verhaal en ga ik jullie updates lezen.
Nu genieten!
Zo, hoppetee!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Echt een meer dan relaxte bevalling gehad! Wanneer ik tijd heb volgt er een foto, verhaal en ga ik jullie updates lezen.
Nu genieten!
Ja herkenbaar.. Meestal heeft je huid het bij een groeispurt even pittig. Verschilt natuurlijk weer per persoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef StarDust_ het volgende:
Was al een beetje bang dat de jeuk stond voor scheuren van de huidAch, het zal niet opvallen tussen alle andere striemen van al het jojo-en.
Maar als mijn huid het nu al moeilijk heeft, hoe moet dat dan over een paar weken/maanden? Heb nog geen zwangerschapsbol...
het kan ook echt door uitdroging komen! Bij mij hangen de vellen er ook regelmatig aan sinds ik zwanger benquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef StarDust_ het volgende:
Was al een beetje bang dat de jeuk stond voor scheuren van de huidAch, het zal niet opvallen tussen alle andere striemen van al het jojo-en.
Maar als mijn huid het nu al moeilijk heeft, hoe moet dat dan over een paar weken/maanden? Heb nog geen zwangerschapsbol...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu genieten!
Gefeliciteerd!! Wat klinkt je blij en opgelucht!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu genieten!
Van harte gefeliciteerd!!! Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu genieten!
Misschien wordt dit ook weer zo'n eigenwijsjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:26 schreef NotTheSame het volgende:
Niet echt bijgelezen want druk druk . Over 1,5week geslachtsbepaling ! Vanmiddag al even jongenskleertjes mogen shoppen voor een vriendin maar dat is toch lastiger als bij een meisje vind ik .
Ik heb vorige zwangerschap veel last van jeuk gehad in het laatste trimester, maar nooit gescheurd (ok, wel op een andere plekquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef StarDust_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |