Ik word er niet warm van..quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
See no evil 1 en 2 gezien? Leuke popcornfilms!
Coffin baby dan?quote:
Pasgeleden weer eens herzien. Blijft een leuke film, vooral dankzij Everett McGill en Wendie Robie, die ook al een koppel speelden in Twin Peaks. Een echte horrorfilm is het imo niet. Het is meer een soort van Home Alone voor volwassenen.quote:
Toen ik tien was scheet ik redelijk in m'n broek hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Pasgeleden weer eens herzien. Blijft een leuke film, vooral dankzij Everett McGill en Wendie Robie, die overigens ook al een koppel speelden in Twin Peaks. Een echte horrorfilm is het imo niet. Het is meer een soort van Home Alone voor volwassenen.
Je bent geen tien meer schatquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik tien was scheet ik redelijk in m'n broek hoor.
Heerlijke nostalgische film, idd!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vond 'm vooral heel erg grappig. Everett McGill in zijn leren sm-pak a la The Gimp.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.acteerwerk: prut. bijna allemaal joego's met erbarmelijke kennis van het Engels.
vrouwelijk schoon: veel bikini's, maar niet mijn smaak
gore: weinig
eng: nope, ook geen scares.
verhaal: welk?
mening: prima c-horror als je er van houdt, anders lekker links laten liggen
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Heb 'm net gezien.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb The Babadook gezien, maar dat kutkind was echt té vervelend.
Ja, ik weet dat het de bedoeling is dat ie zo irritant mogelijk is en het een belangrijk onderdeel van het verhaal is, maar ik trok het gewoonweg niet, al is 't verder zeker geen slechte film.
De laatste vijf jaar komt er dan ook geen echt goeie shit meer uit. Allemaal t zelfde formuletje met hier en daar een zijstraatje.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:42 schreef missbehavin het volgende:
I'm so jadedIk kijk zelden nog een horror waarvan ik denk 'Wow, tof en freaky!'
Cabin inthe Woods was wel leukquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De laatste vijf jaar komt er dan ook geen echt goeie shit meer uit. Allemaal t zelfde formuletje met hier en daar een zijstraatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |