Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Precies, ik heb dan altijd het gevoel alsof ik al heb geoefend. Gaat veel natuurlijker allemaal dan alleen op een geschreven recept af gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja filmpjes idd. Ik doe standaard zoeken naar filmpjes wanneer ik iets nieuws maak!
Ik heb zo van die dagenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel lief dat we dit weekend nog mogen posten.
Geen dank!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef AbdulMalik het volgende:
Dankje voor de tip TM
Dankje voor de links Crip
Kan het niet omgedoopt worden tot algemeen moslimtopic ofzo? Ook niet-moslims zijn welkom uiteraard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef BrandX het volgende:
Hoi jongens, Ramadan is voorbij, dus na het weekend moeten we tot volgend jaar weer afscheid nemen van deze reeks.
Uiteraard zien we jullie vanzelf in de Turkenreeks
Ja, daar begrijp ik sowieso ook niets van, dus Europees zou wel handig zijn, ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van die cheesecake. Denk dat hij het niet snapte door de Amerikaanse maten.
Dit dus. Kan Crip ook posten zonder haar identiteit op te gevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan het niet omgedoopt worden tot algemeen moslimtopic ofzo? Ook niet-moslims zijn welkom uiteraard.
Ik zag net geen Chinese letters.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van die cheesecake. Denk dat hij het niet snapte door de Amerikaanse maten.
Wat dan wat toegeven jij pest mij graag wat is dezequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Geef toe dan!
Ik ga zo in het boek beginnen btw.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dit dus. Kan Crip ook posten zonder haar identiteit op te geven
Jou pesten is echt leuk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:35 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wat dan wat toegeven jij pest mij graag wat is deze
Allahumma baarik
Omdat Bortecinem niet meer in Turkentopic post zeker..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan het niet omgedoopt worden tot algemeen moslimtopic ofzo? Ook niet-moslims zijn welkom uiteraard.
nee en edit: nu welquote:
Wat voor een beeld had je van ons?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee
en om eerlijk te zijn: ik had een ander beeld van jullie tot ik hier terecht kwam
maar niet alle moslims zijn terroristen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |