Godverquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Maar vrouwen hebben het echt, echt, ECHT niet makkelijker om iemand te vinden hoor.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
Doet me hieraan denken
[ afbeelding ]
Als aliens bestaan zal het me dan ook niks verbazen dat ze wekelijks hun telescopen op ons richten. Niet voor wetenschappelijk onderzoek, maar omdat wij hun wekelijkse sitcom zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Echt, je blijft je verbazen om de stupiditeit van het menselijk ras.
Idd, soort Lurrrrr of Omicron Persei 8quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als aliens bestaan zal het me dan ook niks verbazen dat ze wekelijks hun telescopen op ons richten. Niet voor wetenschappelijk onderzoek, maar omdat wij hun wekelijkse sitcom zijn
Handig altijd, die borrels over het hele land verspreidquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Hmm Borrel in Utrecht vanmiddag.. Misschien toch maar doen
Bah, borrels.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Hmm Borrel in Utrecht vanmiddag.. Misschien toch maar doen
Deze is vanuit het werk op utrecht, of nouja, gewoon collega's die ik zelden zie. Dus wel leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Handig altijd, die borrels over het hele land verspreid.
Ben wel blij dat die van ons gewoon hier zijn.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Maar vrouwen hebben het echt, echt, ECHT niet makkelijker om iemand te vinden hoor.
Tis alleen zo omslachtig lijkt me, en hoe ga je dan, trein?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze is vanuit het werk op utrecht, of nouja, gewoon collega's die ik zelden zie. Dus wel leuk
Evt daarna nog wat van muziek in afoort. Misschien dat ik dat in 1x door kan doen.
Omslachtig? Hoezo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Tis alleen zo omslachtig lijkt me, en hoe ga je dan, trein?
Nou ja, ik vind het prettiger om gewoon op 1 plek te borrelen ipv borrel, reis, borrelquote:
Ow zo bedoel je. Nouja ik had muziekding in cafe al staan (evt). En deze komt erbij. Als ik naar Utrecht ga, is er grotere kans dat ik ook naar t cafe ga vanavondquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het prettiger om gewoon op 1 plek te borrelen ipv borrel, reis, borrel.
Ok, dan kan je iig wel drinken, dat scheelt.
You party animal youquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow zo bedoel je. Nouja ik had muziekding in cafe al staan (evt). En deze komt erbij. Als ik naar Utrecht ga, is er grotere kans dat ik ook naar t cafe ga vanavond![]()
Ik heb geen auto, dus kan altijd drinken
Valt allemaal best tegenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
You party animal you.
Ik hou het na 2 dagen weer even rustig, voel me bijna schuldig dat ik al 2 dagen niets aan mijn huis heb gedaan.
I know, date en DJ'en ging even voorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valt allemaal best tegen
Maar leuk dat ik dat idee heb![]()
Ja! jij zou heel erg druk met je huis moeten zijn
Dus toch.. een echte date!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, date en DJ'en ging even voor.
Nou ja, denk het, weet het niet preciesquote:
Jewel dus gewoonquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, denk het, weet het niet precies.
We zullen zien of er een 2de komtquote:
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien of er een 2de komt.
Denk het ook wel, maar eerst zien zoals altijdquote:
Laat mij dan maar positief zijn voor jouquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk het ook wel, maar eerst zien zoals altijd.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:20 schreef Belsezar het volgende:
Mobieltje:
STATUS DATUM / TIJD
Repair at repair center - Started 1-8-2014 9:23:20
Ik hoop maar dat ze het onderdeel wat stuk is op voorraad hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Mijnes is weer uitgesteld
Maar wat ik online zo zie, is dat de enige winkel die m verkooptOf nouja verkoopt.. zegt te verkopen
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:31 schreef Belsezar het volgende:
Ik hoop maar dat ze het onderdeel wat stuk is op voorraad hebben
Wat ze in de winkel zagen was het een bekend probleem, accu was bol gaan staan en drukt daardoor dingen stuk in de telefoon.quote:
Dankquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat mij dan maar positief zijn voor jou
Je hebt dat shirt besteld?quote:
Nee, funny shirts kunnen eigenlijk niet meer, maar hij is opzich wel cool.quote:
Heb ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
Leuke baard bij dat shirt
Baardjes zijn mijn nieuwe ding
Neuken?quote:
Moet je wel even hier heen komen want ik heb net gesport dus ik ben kei moequote:
Ja, dan kan het niet he, ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Moet je wel even hier heen komen want ik heb net gesport dus ik ben kei moe
owja en ik ga er bijliggen als een zeester of hoe zeggen ze dat?
Ja maar ik ben echt te moe nu om over de kopieermachine gegooid te worden hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan kan het niet he, ik ben aan het werk.
Ok ok, ik hou het nog wel tegoed danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben echt te moe nu om over de kopieermachine gegooid te worden hoor
Andere keer dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |