dit inderdaad... yr.no zijn ook een stuk positiever voor de woensdag en hun voorspellingen zijn altijd wel goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:06 schreef theodoor9 het volgende:
De eerste weersvoorspellingen die ik serieus neem zijn over een week ofzo. Weer.nl is trouwens stukken gunstiger hoor.
Ik heb gehoord dat ze overdekt spelen, komt vast goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach zal wel meevallen met die regen, en anders maar niet. Als The National maar komt!
Snachts koelt het altijd goed af op Lowlands. Slaap altijd in een dikke vest (behalve de 2012 editie danquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:37 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
20-21 graden is toch ook niet koud?
ideaal festivalweer is een graad of 22/23 en bewolkt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:37 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
20-21 graden is toch ook niet koud?
Ik denk dat er doden gaan vallen. Er gaat dit jaar een tent instorten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:38 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze overdekt spelen, komt vast goed.
Was het de moeite, twijfel nog beetje tussen dit en Skrillex. Typhoon kun je wel vaker zien dan Skrillex natuurlijk in NL (en voor Skrillex alleen heb ik geen geld overquote:
Tja het was helaas maar een show van een half uur, maar ik vond het best goed. Veel energie op het podium, daar hou ik wel van. Ik ben zeker van plan de hele show op Lowlands te gaan kijken. Ik geef dan ook 0,0 om Skrillex.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was het de moeite, twijfel nog beetje tussen dit en Skrillex. Typhoon kun je wel vaker zien dan Skrillex natuurlijk in NL (en voor Skrillex alleen heb ik geen geld over, maar op een festival om mee te pakken is niet erg).
Heb me de 2 vorige keren op LL best vermaakt bij Skrillex. Maar ook niet bijzonder ofzo (dat gevoel heb ik bijna nooit bij electronische acts, op wat trance dj's na).quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:55 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Tja het was helaas maar een show van een half uur, maar ik vond het best goed. Veel energie op het podium, daar hou ik wel van. Ik ben zeker van plan de hele show op Lowlands te gaan kijken. Ik geef dan ook 0,0 om Skrillex.
Daar heb je dan waarschijnlijk gelijk in ja! Ik zag trouwens je vragen aan EvE op Lowlove. Ik denk dat het boeken van veel artiesten gewoon te maken heeft met het exclusief boeken van andere festivals (Outkast, War on Drugs, Slowdice, Darkside etc.) Het ontbreken van Royksopp en Robyn is gewoon niet te verklaren. Of wellicht te duur in de ogen van Lowlands.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb me de 2 vorige keren op LL best vermaakt bij Skrillex. Maar ook niet bijzonder ofzo (dat gevoel heb ik bijna nooit bij electronische acts, op wat trance dj's na).
Denk dat Skrillex ook wat handige op de route ligt (van Alpha (Skrillex) > Grolsch (Portishead) > Alpha (QOTSA).
Dus dan heb je te laat gehandeld?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:37 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Daar heb je dan waarschijnlijk gelijk in ja! Ik zag trouwens je vragen aan EvE op Lowlove. Ik denk dat het boeken van veel artiesten gewoon te maken heeft met het exclusief boeken van andere festivals (Outkast, War on Drugs, Slowdice, Darkside etc.) Het ontbreken van Royksopp en Robyn is gewoon niet te verklaren. Of wellicht te duur in de ogen van Lowlands.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:00 schreef µ het volgende:
CHAOS EN PANIEK HET GAAT REGENEN EN KOUD WORDEN
Dat klopt. Maar dat zal vast niet de uitleg van EvE zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dus dan heb je te laat gehandeld?
Bij mij is het redelijk verdeeld. Iedere dag wel 3 zekerheidjes overdag en een aantal acts die ik ook graag wil zien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Welke dag kijken jullie het meeste naar uit? Vind de zondag over het algemeen de beste festivaldag dit jaar. Maar zaterdag heeft weer The National.
Vrijdag valt me wel wat tegen.
Bij mij is het ook wel redelijk verdeeld, maar zaterdag js wel het leukst. Met Kensington, Cage The Elephant, Jungke, Cat Empire en nog een paar die me wel leuk lijken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Welke dag kijken jullie het meeste naar uit? Vind de zondag over het algemeen de beste festivaldag dit jaar. Maar zaterdag heeft weer The National.
Vrijdag valt me wel wat tegen.
Ik ga de vrijdag maar 2 Alpha acts zien (Asteroid Galaxy Tour en Kaiser Chiefs), een record voor mij zo weinig. Denk dat ik mijn vrijdag dagprogramma lekker ga afsluiten bij Fiddler's Green.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Bij mij is het redelijk verdeeld. Iedere dag wel 3 zekerheidjes overdag en een aantal acts die ik ook graag wil zien.
Fink, Snoop, The Neighbourhoud, Die Antwoord, London Grammar, Little Big, Royal Blood, Typhoon/Skrillex, Portishead, Queens Of The Stone Age.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:42 schreef friekin_ het volgende:
Voor mij is de zondag het minst. Maar hee, ik vind wel wat.
Ja ik wil die dag zowieso Kaiser Chiefs, Temples en Disclosure zien. Blood red shoes zullen we ook wel heen gaan vermoed ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ga de vrijdag maar 2 Alpha acts zien (Asteroid Galaxy Tour en Kaiser Chiefs), een record voor mij zo weinig. Denk dat ik mijn vrijdag dagprogramma lekker ga afsluiten bij Fiddler's Green.
Edit: conclusie, ik ben er nog niet aan uit waar ik allemaal heen ga.
Lucius, snoop, patten, young magic, SOHN, Inc. . En Shlohmoquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Fink, Snoop, The Neighbourhoud, Die Antwoord, London Grammar, Little Big, Royal Blood, Typhoon/Skrillex, Portishead, Queens Of The Stone Age.
Prima dagje!
Wordt voor mij rennen van SOHN naar London Grammar denk ik..quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lucius, snoop, patten, young magic, SOHN, Inc. . En Shlohmo
Maandag geen kut doet is zo fijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor mij de zaterdag. Roy Donders als headliner.![]()
En de maandag toch ook. Lappendag.
Maandag wordt er juist het meest gezopen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maandag geen kut doet is zo fijn.
ik zuip zoveel dat ik niet weet wanneer het het meest is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maandag wordt er juist het meest gezopen!
maandagmiddag lig ik de hele middag in bed denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maandag wordt er juist het meest gezopen!
Dit ja, ik sta meestal al vrij vroeg op om te vertrekken (geen file, geen wachtrijen bij de parking). Dan ben je rond uurtje 9/half 10 al thuis en dan duik ik eerst mijn nest maar weer in. Heerlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maandagmiddag lig ik de hele middag in bed denk ik
Vrijdag is voor mij de dag dat ik het meest bij de Alpha ben. Blood Red Shoes, Kaiser Chiefs en mogelijk Triggerfinger (of Clap! Clap!, maar dat ken ik nog niet). Op zaterdag alleen Volbeat en op zondag Snoop Dogg en QotSA.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ga de vrijdag maar 2 Alpha acts zien (Asteroid Galaxy Tour en Kaiser Chiefs), een record voor mij zo weinig. Denk dat ik mijn vrijdag dagprogramma lekker ga afsluiten bij Fiddler's Green.
I am Legion doen mallerdquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vrijdag is voor mij de dag dat ik het meest bij de Alpha ben. Blood Red Shoes, Kaiser Chiefs en mogelijk Triggerfinger (of Clap! Clap!, maar dat ken ik nog niet). Op zaterdag alleen Volbeat en op zondag Snoop Dogg en QotSA.
De keuze tussen Fiddler's Green en La Yegros is wel lastig trouwens. Ik neig nu naar de laatste
Kom je me dan volspuiten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrijdag, 22:00? Dan is het vuurwerk!
Ik twijfel nog tussen die 2 (al blijft Disclosure een outsider).quote:
Ik geloof, dat ik wat hersenschakelingen overgeslagen heb.quote:
Zal wel tekort aan bloed zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik geloof, dat ik wat hersenschakelingen overgeslagen heb.
Fiddlers green was vorig jaar een van mijn hoogtepuntenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand hier nog naar Fiddlers Green geweest vorig jaar?
Is dat live een beetje pruimen?
Vuurwerk en Roy Donders, wat wil je nog meer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sorry mensen, ik haal die 2 telkens door elkaar![]()
[ afbeelding ]
twitter:festivalweer twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 20:21:01Voorlopig 70% kans op wisselvallig weer met middagtemperatuur rond 23 graden #LL12 reageer retweet
Die editie ken ik nog jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens, over het weer:
dit was de verwachting op 4 augustus 2 jaar geledentwitter:festivalweer twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 20:21:01Voorlopig 70% kans op wisselvallig weer met middagtemperatuur rond 23 graden #LL12 reageer retweet
Yes sir, was zeker gaaf! Ala Flogging Molly/Dropkick, feest en bier gooien. Vooral omdat het vorig jaar in de Lima stond. Nu staat het in de Grolsch tent dacht ik? Ik ga denk wel weer kijken!quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand hier nog naar Fiddlers Green geweest vorig jaar?
Is dat live een beetje pruimen?
Welkomquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Gevarenzone het volgende:
[..]
Yes sir, was zeker gaaf! Ala Flogging Molly/Dropkick, feest en bier gooien. Vooral omdat het vorig jaar in de Lima stond. Nu staat het in de Grolsch tent dacht ik? Ik ga denk wel weer kijken!
Ik ben trouwens nieuw hier, nog nooit op forums iets gedaan. Leek me leuk om is een bericht nu en dan te plaatsen
Ik ga voor Larry Gus (denk ik..)quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Begin steeds meer twijfels te krijgen,
Oscar & The Wolf of Larry Gus.
Laatst genoemde was erg vet op BKS, maar Oscar & The Wolf kan ik op plaat ook wel goed aanhoren en dus niet eerder gezien.
Elende!
Welkom!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Gevarenzone het volgende:
[..]
Yes sir, was zeker gaaf! Ala Flogging Molly/Dropkick, feest en bier gooien. Vooral omdat het vorig jaar in de Lima stond. Nu staat het in de Grolsch tent dacht ik? Ik ga denk wel weer kijken!
Ik ben trouwens nieuw hier, nog nooit op forums iets gedaan. Leek me leuk om is een bericht nu en dan te plaatsen
Ik heb alleen die BKS-sessie bij die Safariwagens gezien. Ik werd daar toch wel zo nerveus van.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ga voor Larry Gus (denk ik..)
's Nachts wel ideale temperaturen toen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens, over het weer:
dit was de verwachting op 4 augustus 2 jaar geledentwitter:festivalweer twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 20:21:01Voorlopig 70% kans op wisselvallig weer met middagtemperatuur rond 23 graden #LL12 reageer retweet
Ik zal er eens naar luisterenquote:
Mee eens! Het was 2 jaar terug wel te warm, maar 's nachts was het heerlijk. Het jaar ervoor zat ik 's nachts met jas en trui aan te rillen in de bioscoop, maar daar had ik in de 2012-editie geen last vanquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:04 schreef JetLife het volgende:
[..]
's Nachts wel ideale temperaturen toen.
Totaal niet te vergelijken met de live show, die man ging losquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb alleen die BKS-sessie bij die Safariwagens gezien. Ik werd daar toch wel zo nerveus van.
Ik weet niet of ik dat positief vind. Jammert-ie dan nog meer?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met de live show, die man ging los
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat positief vind. Jammert-ie dan nog meer?
Nein...quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zijn ze nog te bestellen voor die tijd?
Die opstopping was toen voor iedereen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:40 schreef BillDauterive het volgende:
Speciale fastlane van het campingterrein naar het festivalterrein? Daar heeft één keer een grote opstopping gestaan (vrijdag 2011), ik denk niet dat de voordelen zo groot zijn
Zo lees ik het inderdaad helaas ook, fast-lane vergelijkbaar met de converse fast-lane was nog beter geweestquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:40 schreef BillDauterive het volgende:
Speciale fastlane van het campingterrein naar het festivalterrein? Daar heeft één keer een grote opstopping gestaan (vrijdag 2011), ik denk niet dat de voordelen zo groot zijn
Boze mensen die de wombats gemist hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die opstopping was toen voor iedereen.
Van horen zeggen dan, niks van gemerkt.
Dit is zover ik begrijp een fastlane voor de ingang naar Lowlands. Die er al eerder was voor o.a. Converse.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:47 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Zo lees ik het inderdaad helaas ook, fast-lane vergelijkbaar met de converse fast-lane was nog beter geweest
Direct naar huis, weekend verpest xDquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Boze mensen die de wombats gemist hebben![]()
Dry The River daardoor gemistquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:57 schreef Gevarenzone het volgende:
[..]
Direct naar huis, weekend verpest xD
Dit blijft een heel vaag verhaal. Een handjevol mensen waren op tijd, de rest moest lang wachtenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die opstopping was toen voor iedereen.
Van horen zeggen dan, niks van gemerkt.
Er staat op het plaatje "Draag 'm naast je Lowlands bandje" en dat polsbandje krijg je toch echt pas nadat je door de ingang gegaan bent.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:53 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dit is zover ik begrijp een fastlane voor de ingang naar Lowlands. Die er al eerder was voor o.a. Converse.
Van het camping terein naar het festival terrein heb ik nog nooit een fastlane gezien.
The Cat Empire of Beastmilk blijft een lastige keuze...quote:
Beatsmilk ook wel een toffe bak met herrie, maar word The Cat Empire hierquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
The Cat Empire of Beastmilk blijft een lastige keuze...
Het wordt The Boxer Rebellion + Beast Milk of Jungle + The Cat Empire voor mij. Ik neig naar de laatste keuze.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Beatsmilk ook wel een toffe bak met herrie, maar word The Cat Empire hier.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit blijft een heel vaag verhaal. Een handjevol mensen waren op tijd, de rest moest lang wachtenJe was als een van de eerste bezoekers binnen? Of liep jouw rij als enige wel door?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar:
half 1 biertjes gehaald bij campingwinkel
1 biertje gedronken op camping
Met BVO naar de poort
BVO op voor de poort
Na de poort meegenomen voor steekproef(naja, steekproef, ik lijk wel elk jaar aan de beurt)fouilleersessie
Nog ruim op tijd bij de India voor Fucked Up
Maandag: lees dingen over oponthoud op de vrijdag bij de poort
Als je optijd in die rij gaat staan valt het inderdaad mee. Nog geen jaar zo lang moeten wachten als wat anderen meemaken.quote:
Combo The Cat Empire-The National is natuurlijk wel ideaal jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Oja Holden wilde ik ook nog zien. Maar dat ga ik niet redden, want wil op tijd zijn bij the National.
Sowieso heb ik het idee dat er veel meeroverlap is tussen de tenten dan andere jaren? Of ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit blijft een heel vaag verhaal. Een handjevol mensen waren op tijd, de rest moest lang wachtenJe was als een van de eerste bezoekers binnen? Of liep jouw rij als enige wel door?
[..]
Er staat op het plaatje "Draag 'm naast je Lowlands bandje" en dat polsbandje krijg je toch echt pas nadat je door de ingang gegaan bent.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 04-08-2014 om 17:24:19@Junkie De Nedap fast lane is bij de polsbandjestent reageer retweet
Mja, maar zoals je ziet begin mn verhaal om 12:30, Fucked Up begon om 13:30quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Als je optijd in die rij gaat staan valt het inderdaad mee. Nog geen jaar zo lang moeten wachten als wat anderen meemaken.
Ik heb nooit ergens lang moeten wachten op Lowlands. Ook wel 1 van de redenen waarom ik elk jaar terug kom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Als je optijd in die rij gaat staan valt het inderdaad mee. Nog geen jaar zo lang moeten wachten als wat anderen meemaken.
Ja, Beast Milk is ook toffe nieuwe ontdekking hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Beatsmilk ook wel een toffe bak met herrie, maar word The Cat Empire hier.
De donderdag nooit geweest?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Gevarenzone het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens lang moeten wachten op Lowlands. Ook wel 1 van de redenen waarom ik elk jaar terug kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |