We hebben meer over haar gepraat dan over mij, en het was altijd met een reden van "oh ja, dit verhaal is ook leuk!" en dan kom je vanzelf op diepere dingen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan best, maar hou dat beperkt tot 10 minuten ofzo. Als je dat een uur gaat doen en niets meer aan haar vraagt heeft ze ook zoiets van "Hoeveel moet ik gaan rekenen voor dit consult?"
Nee dat stuur je zelfquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:21 schreef Aisomont het volgende:
[..]
We hebben meer over haar gepraat dan over mij, en het was altijd met een reden van "oh ja, dit verhaal is ook leuk!" en dan kom je vanzelf op diepere dingen.
Klopt, dat stuurden wij inderdaad zelf. Omdat we oprecht geïnteresseerd zijn in die dingen. En nee, dat is niet de beste manier van daten. Maar wel míjn manier, en kennelijk ook die van haar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat stuur je zelf
Al linkt een verhaal nog zo leuk aan je laatste therapie sesie dan hoef je dat nog niet te vertellen natuurlijk
Als het echt klikt kan het ook wel, maar zeg dat je er later op terug komt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:21 schreef Aisomont het volgende:
[..]
We hebben meer over haar gepraat dan over mij, en het was altijd met een reden van "oh ja, dit verhaal is ook leuk!" en dan kom je vanzelf op diepere dingen.
Dit!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef MissGump het volgende:
Ik zou zeggen 'whatever floats your boat' en vooral niet te veel nadenken wat maatschappelijk verantwoord wordt geacht.
Weet niet, denk dat het wel mogelijk is, maar zou mij ook niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En wie word er nu serieus nog binnen 24 uur verliefd? (als je geen 16 meer bent dan?)
Ja je voelt je vast mega happy na zo'n weekend vol neuken en kusjekroel maar meer dan een hormonale schommeling kan het gewoon niet zijn
Vandaar dat het zo goed werktequote:Op maandag 4 augustus 2014 18:27 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Klopt, dat stuurden wij inderdaad zelf. Omdat we oprecht geïnteresseerd zijn in die dingen. En nee, dat is niet de beste manier van daten. Maar wel míjn manier, en kennelijk ook die van haar.
Ik kijk nooit tv. Ik doe alles op mijn manier en dat is verre van een standaard manier maar ach. En verdubbel die 36 uur maar. De omstandigheden zijn verder ook bizar. Gelukkig weet ik wat er precies gebeurd en gezegd is en dat is heel wat ingewikkelder dan dat hier uit te leggen valt, dus alle kritiek kan ik wel handelen. Moet ik ook maar niet verwachten dat het internet meegaat in iets als ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo goed werkte
Sorry, ik weet dat ik nu heel gemeen en kritisch doe maar dit is echt een van de meer bizarre date verhalen die ik ooit gehoord heb. Van 'ik zie het niet zitten' naar 'ik ben verliefd op je' en weer terug naar 'dit word niks' inclusief diepste zielenroerselen in 36 uur? Je kijkt echt te veel tv als je denkt dat dit werkt
Ze hebben toch ook seks gehad? Dan zit het wel goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je gelooft zo'n meisje dan toch ook niet als ze in een keer switcht naar 'ik ben gek op je?'
Dat verwacht ik natuurlijk ook niet. Dat zou een beetje raar zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:46 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kunne wij, als interbet, meegaan op dingendie hier niet verteld worden
We kennen alleen jouw (beperkte) lant van t verhaal en moeten t doen met hoe jij t verwoord.
Ze switchte van "mijn intuïtie zegt dat fwb het hoogst haalbare is, mijn gevoel zegt dat meer haalbaar is, maar ik moet naar mijn intuïtie luisteren" naar "mijn gevoel is sterker geworden en ik voel nu verliefdheid dus heeft dat de bovenhand". Dat ze gek op mij is, heeft ze niet gezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je gelooft zo'n meisje dan toch ook niet als ze in een keer switcht naar 'ik ben gek op je?'
PeterPastoor, kan je ook een keer niet janken? Een jaar geleden in de meet-reeks, en nu hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:50 schreef PeterPastoor het volgende:
Weissman kun je af en toe ook gewoon niét reageren?
Tja ik zou dit toch ook niet heel serieus nemen verderquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:48 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat verwacht ik natuurlijk ook niet. Dat zou een beetje raar zijn.
[..]
Ze switchte van "mijn intuïtie zegt dat fwb het hoogst haalbare is, mijn gevoel zegt dat meer haalbaar is, maar ik moet naar mijn intuïtie luisteren" naar "mijn gevoel is sterker geworden en ik voel nu verliefdheid dus heeft dat de bovenhand". Dat ze gek op mij is, heeft ze niet gezegd.
Dat gesprek was 12 uir later. Dus gebruikte ze andere woordenquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja ik zou dit toch ook niet heel serieus nemen verder
En wtf is het verschil tussen intuïtie en gevoel?
Dus ze switchte alsnog van het ene naar het andere?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gesprek was 12 uir later. Dus gebruikte ze andere woorden
Ja natuurlijk, het resultaat verandert niet ineens als je andere bewoording gebruiktquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus ze switchte alsnog van het ene naar het andere?
Het word er mij niet duidelijker op
(behalve dan dat je misschien blij moet zijn dat je er vanaf bent)
Volgens Aisomont welquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, het resultaat verandert niet ineens als je andere bewoording gebruikt
Ik snap idd niets van liefdequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens Aisomont wel
Je snapt het niet Cue! Je was er niet bij! Het was true love the fault in our stars 500 days of summer the notebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |