abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143055007
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:00 schreef Aisomont het volgende:

Dat deed ik pas na 24 uur. En ik ben liever open en eerlijk dan dat ik een date heb waar ik de hele tijd met het gevoel zit dat ik níet open en eerlijk ben. Dus wat dat betreft was dit zelfs beter voor mijzelf. Al blijft het jammer.

Okay een correctie dan: Helaas geen lessen geleerd!
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_143055046
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:08 schreef MissGump het volgende:

[..]

Okay een correctie dan: Helaas geen lessen geleerd!
Of gewoon goed lezen ;) het woordje 'pas' slaat op dat jij zegt dat het na 8 uur is, dat is niet zo. Het was pas na 3x zo lang. Ik zeg verder niet dat dat te snel of te langzaam is. Dat is gewoon de manier waarop het gelopen is.
pi_143055125
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Of gewoon goed lezen ;) het woordje 'pas' slaat op dat jij zegt dat het na 8 uur is, dat is niet zo. Het was pas na 3x zo lang. Ik zeg verder niet dat dat te snel of te langzaam is. Dat is gewoon de manier waarop het gelopen is.
Ik lees prima, die 8 was bij wijze van, dat snapte je hopelijk ook gewoon prima. En als jij na 24 uur, zonder tijd voor reflectie, niet te snel vindt, is dat ook prima. Wens ik je gewoon een fijne volgende date toe!
pi_143055719
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:12 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik lees prima, die 8 was bij wijze van, dat snapte je hopelijk ook gewoon prima. En als jij na 24 uur, zonder tijd voor reflectie, niet te snel vindt, is dat ook prima. Wens ik je gewoon een fijne volgende date toe!
Uiteraard heb ik verre van alles goed gedaan. Gelukkig weet ik dat ik eigenlijk zuig in daten! Ik weet achteraf precies wat ik 'fout' doe maar ik kan het niet in de praktijk brengen. Al word ik wel steeds beter, maar dan loop ik weer tegen nieuwe, nóg verkeerdere/ingewikkeldere dingen aan :').
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:34:18 #130
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_143055851
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
En dan bespreek je al zo uitgebreid of het een FwB wordt.. en in hetzelfde gesprek wordt het ineens toch eventueel een verliefdheid?
Echt gestoord _O-
Dat. Echt hoor... sowieso; Als iemand na wat praten van FWB naar verliefd gaat... dan moet je al rennen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:38:51 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143056005
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:34 schreef -Splash- het volgende:

Dat. Echt hoor... sowieso; Als iemand na wat praten van FWB naar verliefd gaat... dan moet je al rennen.
Uhu!
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:47:34 #132
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_143056307
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef MissGump het volgende:

[..]

Nog meer wijze lessen geleerd dus! Niet alle schepen verbranden na 8 leuke uurtjes en nooit tegen een potentiële date zeggen dat ze tweede keus is. Nuttig weekend voor je!
Wat is eigenlijk maatschappelijk verantwoord gedacht hier in dit topic?

Als je een leuke date hebt gehad waar je echt een connectie mee voelt en heel graag date twee mee in wilt gaan. Zeg je dan alle andere dates af? Of date je die alsnog als ze potentieel hebben om evt leuker te zijn?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:53:21 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143056508
Afhankelijk van hoe t voor je voelt.
Als je verder wilt daten, is die ander blijkbaar (nog) niet leuk genoeg.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:02:10 #134
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_143056824
Ja, maar kom op. De eerste date, dan heb je een eerste indruk. Bij de tweede of derde date weet je pas hoe leuk die gene nou echt is.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:06:52 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143056990
[quote]0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef -Splash- het volgende:
Ja, maar kom op. De eerste date, dan heb je een eerste indruk. Bij de tweede of derde date weet je pas hoe leuk die gene nou echt is.
[/quoe]
Dus kan je voor date 3 ook anderem daten ;)

Als t vanaf date 1 gelijk raak is (senk 3 condooms of van FwB naar verliefd in 12 u). Dan kan ik begrijpen dat je de andere afzegt of niet gaat plamnen omdat je er damn miss toch miet helemaal open instaat.
pi_143056997
Ik zou zeggen 'whatever floats your boat' en vooral niet te veel nadenken wat maatschappelijk verantwoord wordt geacht.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:07:41 #137
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_143057018
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:47 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk maatschappelijk verantwoord gedacht hier in dit topic?

Als je een leuke date hebt gehad waar je echt een connectie mee voelt en heel graag date twee mee in wilt gaan. Zeg je dan alle andere dates af? Of date je die alsnog als ze potentieel hebben om evt leuker te zijn?
ik zal even antwoorden omdat mijn gedachtes algemeen geaccepteerd zijn:

haha, eerlijk zijn op een eerste date....no way.
pi_143057729
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef MissGump het volgende:
Ik zou zeggen 'whatever floats your boat' en vooral niet te veel nadenken wat maatschappelijk verantwoord wordt geacht.
Mensen met een open relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord? -O-
pi_143057781
Ik ben wel altijd eerlijk, en dat valt niet altijd in goede aarde :') maar ik breng et dan weer niet zo lomp
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_143057816
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Aisomont het volgende:

[..]

nou dan zeg ik wel dat het te snel is :')
Hoe oud ben je in hemelsnaam!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143058106
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mensen met een open relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord? -O-

Oh wacht ik val in herhaling.
pi_143058308
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:34 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dit dacht ik dus ook. Hoe betrouwbaar kan een ''gevoel'' zijn wat aangepraat is :')
pi_143058339
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dit dacht ik dus ook. Hoe betrouwbaar kan een ''gevoel'' zijn wat aangepraat is :')
En wie word er nu serieus nog binnen 24 uur verliefd? (als je geen 16 meer bent dan?)
Ja je voelt je vast mega happy na zo'n weekend vol neuken en kusjekroel maar meer dan een hormonale schommeling kan het gewoon niet zijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143058359
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En wie word er nu serieus nog binnen 24 uur verliefd? (als je geen 16 meer bent dan?)
Ja je voelt je vast mega happy na zo'n weekend vol neuken en kusjekroel maar meer dan een hormonale schommeling kan het gewoon niet zijn
Zal wel een ''monogame mensen'' dingetje zijn :')
pi_143058620
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zal wel een ''monogame mensen'' dingetje zijn :')
Mensen met een monogame relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord? -O-
pi_143059257
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Dit is ook niet mijn normale manier van daten :') maar het was gewoon leuk, het voelde voor allebei alsof het niet eerder hoefde te eindigen. Dus dan beslis je om langer met elkaar te zijn. Maar dat is dus niet zo handig.
Heb het ook meegemaakt. Vaker zelfs een heel weekend een date waar je het bed nauwelijks uitkomt. Maar hoe kan je nu te diep praten? Uitgekeken ben je niet snel vind ik. Dat is pas toch op zijn vroegst na 3 maanden?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143059332
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb het ook meegemaakt. Vaker zelfs een heel weekend een date waar je het bed nauwelijks uitkomt. Maar hoe kan je nu te diep praten? Uitgekeken ben je niet snel vind ik. Dat is pas toch op zijn vroegst na 3 maanden?
Het gaat mis als ik te lang te veel over mijzelf vertel, daar kan ik niet goed genoeg mee omgaan en dan doe ik niet meer aan mijn goede gedrag. Niet dat ik haar wat heb aangedaan maar mijn gedrag werd gewoon zeer naar. Dus ja. Eigen schuld. Maar ik wist dit allang. Kon het alleen even niet aangeven op dat moment.
pi_143059469
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:12 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Het gaat mis als ik te lang te veel over mijzelf vertel, daar kan ik niet goed genoeg mee omgaan en dan doe ik niet meer aan mijn goede gedrag. Niet dat ik haar wat heb aangedaan maar mijn gedrag werd gewoon zeer naar. Dus ja. Eigen schuld. Maar ik wist dit allang. Kon het alleen even niet aangeven op dat moment.
Je zat je problemen met jezelf te vertellen?
pi_143059488
quote:
5s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je zat je problemen met jezelf te vertellen?
Ja.

Op naar de volgende lading kritiek!
pi_143059566
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:18 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ja.

Op naar de volgende lading kritiek!
Kan best, maar hou dat beperkt tot 10 minuten ofzo. Als je dat een uur gaat doen en niets meer aan haar vraagt heeft ze ook zoiets van "Hoeveel moet ik gaan rekenen voor dit consult?" :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')