Okay een correctie dan: Helaas geen lessen geleerd!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:00 schreef Aisomont het volgende:
Dat deed ik pas na 24 uur. En ik ben liever open en eerlijk dan dat ik een date heb waar ik de hele tijd met het gevoel zit dat ik níet open en eerlijk ben. Dus wat dat betreft was dit zelfs beter voor mijzelf. Al blijft het jammer.
Of gewoon goed lezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:08 schreef MissGump het volgende:
[..]
Okay een correctie dan: Helaas geen lessen geleerd!
Ik lees prima, die 8 was bij wijze van, dat snapte je hopelijk ook gewoon prima. En als jij na 24 uur, zonder tijd voor reflectie, niet te snel vindt, is dat ook prima. Wens ik je gewoon een fijne volgende date toe!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Of gewoon goed lezenhet woordje 'pas' slaat op dat jij zegt dat het na 8 uur is, dat is niet zo. Het was pas na 3x zo lang. Ik zeg verder niet dat dat te snel of te langzaam is. Dat is gewoon de manier waarop het gelopen is.
Uiteraard heb ik verre van alles goed gedaan. Gelukkig weet ik dat ik eigenlijk zuig in daten! Ik weet achteraf precies wat ik 'fout' doe maar ik kan het niet in de praktijk brengen. Al word ik wel steeds beter, maar dan loop ik weer tegen nieuwe, nóg verkeerdere/ingewikkeldere dingen aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:12 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik lees prima, die 8 was bij wijze van, dat snapte je hopelijk ook gewoon prima. En als jij na 24 uur, zonder tijd voor reflectie, niet te snel vindt, is dat ook prima. Wens ik je gewoon een fijne volgende date toe!
Dat. Echt hoor... sowieso; Als iemand na wat praten van FWB naar verliefd gaat... dan moet je al rennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
En dan bespreek je al zo uitgebreid of het een FwB wordt.. en in hetzelfde gesprek wordt het ineens toch eventueel een verliefdheid?
Echt gestoord
Uhu!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:34 schreef -Splash- het volgende:
Dat. Echt hoor... sowieso; Als iemand na wat praten van FWB naar verliefd gaat... dan moet je al rennen.
Wat is eigenlijk maatschappelijk verantwoord gedacht hier in dit topic?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nog meer wijze lessen geleerd dus! Niet alle schepen verbranden na 8 leuke uurtjes en nooit tegen een potentiële date zeggen dat ze tweede keus is. Nuttig weekend voor je!
ik zal even antwoorden omdat mijn gedachtes algemeen geaccepteerd zijn:quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk maatschappelijk verantwoord gedacht hier in dit topic?
Als je een leuke date hebt gehad waar je echt een connectie mee voelt en heel graag date twee mee in wilt gaan. Zeg je dan alle andere dates af? Of date je die alsnog als ze potentieel hebben om evt leuker te zijn?
Mensen met een open relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef MissGump het volgende:
Ik zou zeggen 'whatever floats your boat' en vooral niet te veel nadenken wat maatschappelijk verantwoord wordt geacht.
nou dan zeg ik wel dat het te snel isquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Of gewoon goed lezenhet woordje 'pas' slaat op dat jij zegt dat het na 8 uur is, dat is niet zo. Het was pas na 3x zo lang. Ik zeg verder niet dat dat te snel of te langzaam is. Dat is gewoon de manier waarop het gelopen is.
Ik zou zeggen 'whatever floats your boat' en vooral niet te veel nadenken wat maatschappelijk verantwoord wordt geacht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen met een open relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord?
Dit dacht ik dus ook. Hoe betrouwbaar kan een ''gevoel'' zijn wat aangepraat isquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat. Echt hoor... sowieso; Als iemand na wat praten van FWB naar verliefd gaat... dan moet je al rennen.
En wie word er nu serieus nog binnen 24 uur verliefd? (als je geen 16 meer bent dan?)quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dacht ik dus ook. Hoe betrouwbaar kan een ''gevoel'' zijn wat aangepraat is
Zal wel een ''monogame mensen'' dingetje zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En wie word er nu serieus nog binnen 24 uur verliefd? (als je geen 16 meer bent dan?)
Ja je voelt je vast mega happy na zo'n weekend vol neuken en kusjekroel maar meer dan een hormonale schommeling kan het gewoon niet zijn
Mensen met een monogame relatie afzeiken is zeker wel maatschappelijk verantwoord?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zal wel een ''monogame mensen'' dingetje zijn
Heb het ook meegemaakt. Vaker zelfs een heel weekend een date waar je het bed nauwelijks uitkomt. Maar hoe kan je nu te diep praten? Uitgekeken ben je niet snel vind ik. Dat is pas toch op zijn vroegst na 3 maanden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dit is ook niet mijn normale manier van datenmaar het was gewoon leuk, het voelde voor allebei alsof het niet eerder hoefde te eindigen. Dus dan beslis je om langer met elkaar te zijn. Maar dat is dus niet zo handig.
Het gaat mis als ik te lang te veel over mijzelf vertel, daar kan ik niet goed genoeg mee omgaan en dan doe ik niet meer aan mijn goede gedrag. Niet dat ik haar wat heb aangedaan maar mijn gedrag werd gewoon zeer naar. Dus ja. Eigen schuld. Maar ik wist dit allang. Kon het alleen even niet aangeven op dat moment.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb het ook meegemaakt. Vaker zelfs een heel weekend een date waar je het bed nauwelijks uitkomt. Maar hoe kan je nu te diep praten? Uitgekeken ben je niet snel vind ik. Dat is pas toch op zijn vroegst na 3 maanden?
Je zat je problemen met jezelf te vertellen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:12 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Het gaat mis als ik te lang te veel over mijzelf vertel, daar kan ik niet goed genoeg mee omgaan en dan doe ik niet meer aan mijn goede gedrag. Niet dat ik haar wat heb aangedaan maar mijn gedrag werd gewoon zeer naar. Dus ja. Eigen schuld. Maar ik wist dit allang. Kon het alleen even niet aangeven op dat moment.
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je zat je problemen met jezelf te vertellen?
Kan best, maar hou dat beperkt tot 10 minuten ofzo. Als je dat een uur gaat doen en niets meer aan haar vraagt heeft ze ook zoiets van "Hoeveel moet ik gaan rekenen voor dit consult?"quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:18 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ja.
Op naar de volgende lading kritiek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |