abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143052314
Nou, ik had dus twee dates dit weekend. Eentje vrijdagmiddag, andere zondagavond. Die van vrijdagmiddag was leuker dacht ik vooraf. Zo is het gebeurd:

Wat gezeten aan de kade met de leukste van de twee, toen is ze mee naar mijn huis gegaan. Voor haar gekookt. Daarna heel veel gepraat. Seks gehad, jippie! Nog veel meer gepraat. Volgende ochtend zei ze dat het voor haar meer als friends with benefits voelde. Nog meer gepraat. Op een gegeven moment voelde het beter voor haar, meer als verliefdheid. De afspraak gemaakt dat we niemand anders zouden daten. Dus toen heb ik die andere date afgezegd. Weer blijven slapen van zaterdag op zondag. Nog meer gepraat. En toen voelde alles héél goed nadat we wat leuks hadden gedaan. Daar had het moeten stoppen, op het hoogtepunt.

Dat deed het niet. Het praten ging té ver en daar ging het mis. We hebben te diep over elkaar gepraat zonder het te verwerken, waardoor hetgeen wat er tussen ons was, veel minder werd. Ze is nog wel blijven slapen en vandaag na precies 69 uur (per toeval) weer naar huis gegaan. Wel een persoonlijk recordje neergezet wat dat betreft.

Kansen op vervolgdate: 99%.
Kansen op meerdandat: 1%.

Maar zolang het leuk is, is het leuk.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:49:27 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143052408
Was dit een eerste date?
pi_143052678
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Was dit een eerste date?
Ja :').
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:59:11 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143052727
En dan bespreek je al zo uitgebreid of het een FwB wordt.. en in hetzelfde gesprek wordt het ineens toch eventueel een verliefdheid?
Echt gestoord _O-
pi_143052782
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
En dan bespreek je al zo uitgebreid of het een FwB wordt.. en in hetzelfde gesprek wordt het ineens toch eventueel een verliefdheid?
Echt gestoord _O-
Nee het was niet uitgebreid bespreken wat het wordt, ze zei dat het voor haar zo voelde, meer niet. Hetzelfde gesprek niet, het was een ander gesprek. Zeker 12 uur later.

Maar ik ben het met je eens dat het allemaal een beetje bizar is.
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:01:47 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143052811
Misschien wel 12 uur later, maar dan niet effe relaxed thuis de date overzien, nee ze lag nog met je in bed, seks, slapen, praten..

Ik vind t bizar ja
pi_143052892
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Misschien wel 12 uur later, maar dan niet effe relaxed thuis de date overzien, nee ze lag nog met je in bed, seks, slapen, praten..

Ik vind t bizar ja
Dit is ook niet mijn normale manier van daten :') maar het was gewoon leuk, het voelde voor allebei alsof het niet eerder hoefde te eindigen. Dus dan beslis je om langer met elkaar te zijn. Maar dat is dus niet zo handig.
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:04:34 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143052914
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Aisomont het volgende:
Dit is ook niet mijn normale manier van daten :') maar het was gewoon leuk, het voelde voor allebei alsof het niet eerder hoefde te eindigen. Dus dan beslis je om langer met elkaar te zijn. Maar dat is dus niet zo handig.
Nouja dat kan opzich wel. Maar houdt het dan gewoon wat luchtiger ;) Ipv gelijk dingen willen te benoemen. Tis pas date 1 :P
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:05:47 #109
258885 Solique
I Kill You !
pi_143052962
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ook 1 maal overkomen zoiets, zelf er achter gekomen dat dit niet zo handig is.
Wie weet valt het mee en gaat het goed komen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_143053046
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja dat kan opzich wel. Maar houdt het dan gewoon wat luchtiger ;) Ipv gelijk dingen willen te benoemen. Tis pas date 1 :P
Klopt.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:05 schreef Solique het volgende:

[..]

Ook 1 maal overkomen zoiets, zelf er achter gekomen dat dit niet zo handig is.
Wie weet valt het mee en gaat het goed komen.
Had je dat niet even hier kunnen posten!
Kleine kans ja, maar we zien wel :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:09:10 #111
258885 Solique
I Kill You !
pi_143053093
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:07 schreef Aisomont het volgende:

Ik ga niet al mijn date ervaringen op fok! posten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143053647
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:32 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoe was de date/jongen zelf?
Het is nog steeds dezelfde date, maar dat probeerde ik te verbloemen want dan zou ik maar zo het topic uitgeschopt kunnen worden ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_143053787
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:07 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Maar de grote vraag is, heb je alsnog een nieuwe date geregeld met degene die eigenlijk op zondag stond? Dan kun je je geleerde lessen namelijk gelijk in de praktijk brengen :+
pi_143053829
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:32 schreef MissGump het volgende:

[..]

Maar de grote vraag is, heb je alsnog een nieuwe date geregeld met degene die eigenlijk op zondag stond? Dan kun je je geleerde lessen namelijk gelijk in de praktijk brengen :+
Nee. Ik had het tegen haar gezegd, toen zei ze iets van dat het jammer was en van misschien tot ooit. Ik een keer later alleen kijken zonder te reageren. Ben ik de tweede keer dat ik kijk opeens verwijderd. Ik wilde nog wel de mogelijkheid houden dat er een ooit was ;(
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:37:56 #115
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_143053968
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:33 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Nee. Ik had het tegen haar gezegd, toen zei ze iets van dat het jammer was en van misschien tot ooit. Ik een keer later alleen kijken zonder te reageren. Ben ik de tweede keer dat ik kijk opeens verwijderd. Ik wilde nog wel de mogelijkheid houden dat er een ooit was ;(
Ja jij wel, maar ik snap wel dat zij geen 2e keus wil zijn dan :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_143054025
quote:

[..]

Nog meer wijze lessen geleerd dus! Niet alle schepen verbranden na 8 leuke uurtjes en nooit tegen een potentiële date zeggen dat ze tweede keus is. Nuttig weekend voor je!
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:41:50 #117
258885 Solique
I Kill You !
pi_143054087
quote:

[..]

Heeft zij het toch meer als een afwijzing ervaren.
Misschien toch niet zo handig geweest om die tweede date te cancellen.
Sowieso 2 dates vlak achter elkaar plannen beetje tricky
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:43:32 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143054141
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:41 schreef Solique het volgende:
Het kan er ook voor zorgen dat je date 1 niet te lang loopt te rekken :P
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:48:16 #119
258885 Solique
I Kill You !
pi_143054311
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het kan er ook voor zorgen dat je date 1 niet te lang loopt te rekken :P
Dat is dan wel zo inderdaad. :Y
pi_143054351
Whehe, en ik maar denken dat ík veel dingen verkloot door niet op tijd m'n bek te houden.
pi_143054470
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe, en ik maar denken dat ík veel dingen verkloot door niet op tijd m'n bek te houden.
Zo herkenbaar ;)

Vanavond ook een date :D
pi_143054612
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:47 schreef Aisomont het volgende:
Nou, ik had dus twee dates dit weekend. Eentje vrijdagmiddag, andere zondagavond. Die van vrijdagmiddag was leuker dacht ik vooraf. Zo is het gebeurd:

Wat gezeten aan de kade met de leukste van de twee, toen is ze mee naar mijn huis gegaan. Voor haar gekookt. Daarna heel veel gepraat. Seks gehad, jippie! Nog veel meer gepraat. Volgende ochtend zei ze dat het voor haar meer als friends with benefits voelde. Nog meer gepraat. Op een gegeven moment voelde het beter voor haar, meer als verliefdheid. De afspraak gemaakt dat we niemand anders zouden daten. Dus toen heb ik die andere date afgezegd. Weer blijven slapen van zaterdag op zondag. Nog meer gepraat. En toen voelde alles héél goed nadat we wat leuks hadden gedaan. Daar had het moeten stoppen, op het hoogtepunt.

Dat deed het niet. Het praten ging té ver en daar ging het mis. We hebben te diep over elkaar gepraat zonder het te verwerken, waardoor hetgeen wat er tussen ons was, veel minder werd. Ze is nog wel blijven slapen en vandaag na precies 69 uur (per toeval) weer naar huis gegaan. Wel een persoonlijk recordje neergezet wat dat betreft.

Kansen op vervolgdate: 99%.
Kansen op meerdandat: 1%.

Maar zolang het leuk is, is het leuk.
:')
pi_143054730
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja jij wel, maar ik snap wel dat zij geen 2e keus wil zijn dan :P
Vrouwen en hun onrealistische eisen ;(

quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:39 schreef MissGump het volgende:

[..]

Nog meer wijze lessen geleerd dus! Niet alle schepen verbranden na 8 leuke uurtjes en nooit tegen een potentiële date zeggen dat ze tweede keus is. Nuttig weekend voor je!
Dat deed ik pas na 24 uur. En ik ben liever open en eerlijk dan dat ik een date heb waar ik de hele tijd met het gevoel zit dat ik níet open en eerlijk ben. Dus wat dat betreft was dit zelfs beter voor mijzelf. Al blijft het jammer.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:41 schreef Solique het volgende:

[..]

Heeft zij het toch meer als een afwijzing ervaren.
Misschien toch niet zo handig geweest om die tweede date te cancellen.
Ik had inderdaad ook vooraf al gepost dat ik niet wist of ik er zelf zo blij mee was. Maar het ging chronologisch gezien zo:
-De minder leuke wilde een date en die planden we
-De leuke wilde een date en die planden we
-Date met leuke
-Date met minder leuke
En om nou met de leuke te wachten, nah.

quote:
Gelukkig praatte zij meer dan ik, dus ik kan gewoon haar de schuld geven.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:04:10 #124
258885 Solique
I Kill You !
pi_143054853
quote:
Dat verschilt ook nog blijkbaar volgens sommigen, dan te veel dan te weinig :')
pi_143054882
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:04 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat verschilt ook nog blijkbaar volgens sommigen, dan te veel dan te weinig :')
Ik word zeer zelden beschuldigd van te weinig praten :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')