Ja het is redelijk arbeidsintensiefquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo, wat een profiel moet je daar bouwen zeg. Foto's video en dan nog dokken ook. Soort betaald Facebooken dus
Ja? Nou ik niet meer, zodra ik erachter kom dat ze een kind hebben is hetquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mannen zijn daar een stuk makkelijker in, door de boot genomen.
Oftewel, jij wisselt eerst telefoonnummers uit, alvorens je erachter komt dat het een vent blijkt te zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit zo goed waarom het gros aan mannelijke users van die site een onbedwingbare neiging krijgt zijn scrotum voor een fotogeniek moment in de lens te drukken na het uitwisselen van telefoonnummers.
Slechte ervaringen, Godshand? Ik had jou toch echt wel een beetje als een ballonnenvouwende kindervriend ingeschat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja? Nou ik niet meer, zodra ik erachter kom dat ze een kind hebben is het
Hoe mooi ze ook is.
Die opmerking had ik al verwacht. Enne, nee. Maar ik hoor nogal eens wat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Oftewel, jij wisselt eerst telefoonnummers uit, alvorens je erachter komt dat het een vent blijkt te zijn?
Ook al had je hem niet verwacht, wat ik vermoed, vind ik toch dat je je er mooi uit probeert te redden, het zij u vergeven heer H_Jquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die opmerking had ik al verwacht. Enne, nee. Maar ik hoor nogal eens wat.
Gelul altijd over andermans kind, dates afzeggen omdat de kinderen niet gedumpt kunnen worden, kinderen die je als je nieuwe papa al verwelkomenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Slechte ervaringen, Godshand? Ik had jou toch echt wel een beetje als een ballonnenvouwende kindervriend ingeschat.
Nope, al zou het me best humor lijken. Deze - nog altijd - epische tip levert nogal eens dat soort verhalen op:quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ook al had je hem niet verwacht, wat ik vermoed, vind ik toch dat je je er mooi uit probeert te redden, het zij u vergeven heer H_J![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens heb je ALTIJD een aanknopingspunt. Ook als er niks aan info bijstaat. Begin gewoon over wederzijdse ervaringen via die site of app. Iedereen heeft wel dramaverhalen en dat zijn de leukste verhalen om te horen natuurlijk. Valt er gelijk wat te lachen en het schept een band. Epische tip. Gratis. Omdat jullie het zijn.
Oppas kán inderdaad nogal eens een probleem vormen, al is daar bijna altijd wel een mouw aan te passen. Als ze echt enthousiast is dan, anders vormt het al snel een geweldige bron van excuses. Ik moet wel zeggen dat ik dat ''nieuwe papa'' probleem nog niet ben tegengekomen, maar ik ben ook niet zo'n voorstander van het voorstellen van en aan kinderen binnen een paar dates. Tegen de tijd dat je elkaar wat beter kent weet je ook wel wat voor vlees je met de ander in de kuip hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gelul altijd over andermans kind, dates afzeggen omdat de kinderen niet gedumpt kunnen worden, kinderen die je als je nieuwe papa al verwelkomen
Heeft niets met kindervriend zijn te maken, maar maakt het allemaal makkelijker als het je eigen kind is. Daarbij handiger ook als je wat meer ervaring zelf hebt opgedaan met kinderen krijgen en opvoeden. Voelt toch eigenlijk alsof je wakker wordt en in het heelal rond zweeft in een ruimtepak, zonder dat er enige vorm van training vooraf is gegaan...
Je eerste zin mist een onderwerp en een persoonsvorm, zo'n, citaat niet duidelijk aangegeven. Je tweede is ook niet helemaal compleet hè? Je had kwijtgeraakt wat? Gespeld? Dubbele punt na dacht, zij, wilde, dus wat? En je laatste zin mist een punt en een onderwerp. Ik snap haar wel. Zeker als dit je bericht is na bewerken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 04:44 schreef Geerd het volgende:
Lol net even te chatten met zo een grietje, die afbreekt met je spelt belabberd. En zelf elke zin zonder hoofdletter beginnen.
Even teruggelezen, ik had kwijtgeraakt, met een d. Ik dacht zou ik het nog veranderen, maar ja zei typte alweer een heel verhaal verder, daar wou ik ook op reageren dus. Maar laten zitten.
Was ook een Amsterdamse dus dat was toch niet wat geworden![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 06:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je eerste zin mist een onderwerp en een persoonsvorm, zo'n, citaat niet duidelijk aangegeven. Je tweede is ook niet helemaal compleet hè? Je had kwijtgeraakt wat? Gespeld? Dubbele punt na dacht, zij, wilde, dus wat? En je laatste zin mist een punt en een onderwerp. Ik snap haar wel. Zeker als dit je bericht is na bewerken.
En vanaf een gegeven moment is het niet hebben van kinderen een grotere dealbreaker dan het wel hebben van een kind.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oppas kán inderdaad nogal eens een probleem vormen, al is daar bijna altijd wel een mouw aan te passen. Als ze echt enthousiast is dan, anders vormt het al snel een geweldige bron van excuses. Ik moet wel zeggen dat ik dat ''nieuwe papa'' probleem nog niet ben tegengekomen, maar ik ben ook niet zo'n voorstander van het voorstellen van en aan kinderen binnen een paar dates. Tegen de tijd dat je elkaar wat beter kent weet je ook wel wat voor vlees je met de ander in de kuip hebt.
Dat laatste kan ik me wel levendig voorstellen. Ik heb er zelf eentje, dan kijk je er net wat anders tegenaan.
Heb ik echt zelden meegemaakt; dat het hebben van kinderen (ikke 2 dus) een probleem is. Wat ik wel vaak tegenkwam is dat "zij" per se nog kinderen wil...quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eind deze week derde date met de bikerdochter. Loopt best lekker, maar ze gaf al wel aan dat mijn enige ''minpunt'' dan het feit zou zijn dat ik een kind heb. En dat ze niet echt weet hoe ze erop zou reageren. En nu ben ik ook echt niet van plan om hem aankomende week nog voor te stellen, maar dat is dan weer zo'n situatie waar je verder geen invloed op uit kunt oefenen. Ik waardeer haar openheid daarin overigens wel, al kan ik er verder niet echt wat mee.
Blijft sowieso een beetje een heikel punt op datingsites. Veel vrouwen volgen de redenatie dat er in het geval van een kind dus ook nog een ex in beeld is en dat geheid gezeik oplevert. Hier niet echt aan de orde, maar op zich snap ik dat wel. Mannen zijn daar een stuk makkelijker in, door de boot genomen.
Nee, ik hoop voor je dat je dronken was. Je typt als een blinde chimpansee met 3 flessen vodka op.quote:
Ik sta erop ingeschreven, maar vindt het geen handige site. Wel een hoop mee gedate.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Staat er iemand ingeschreven op Pepper? Ik vind de site er erg leuk uitzien, het niet-betaalde deel ook, maar daar kom je niet zo donders ver mee en ze zijn niet echt goedkoop.
Maar?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
Vriendin van mij zit ook op Pepper. Ik vond het er mega leuk uit zien! Ik zou ook wel willen
Hmm ah.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
Iets gebaseerd op foto's waar mijn vriendinnen ook op zitten is niet ideaal gezien niet iedereen weet dat ik niet mega monogaam ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |