Goedemorgen Fok!kers,
Een gehele tijd terug zijn onze oude, bijna bejaarde buurman en buurvrouw in geruild voor een stel jonge, vlotte dertigers. Naast dat zij het huis en de tuin helemaal hebben veranderd, heeft er ook een verandering plaats gevonden in het scala aan geluiden die je als buren toch wel eens onverhoopt hoort.
Waar het eerst vaste kost was dat je de buurman met zijn billen luidruchtig het bad in hoorde glijden of de buurvrouw haar urine in het toilet leek te sproeien met een hogedruk spuit, horen we nu het geschreeuw en gejoel van de buurman en zijn vrienden als er voetbal op tv is, of horen we geschreeuw en gescheld als er weer eens een meningsverschil is tussen de buurman en buurvrouw.
Omdat het aardig passievolle mensen blijken te zijn en ik er vanuit ga dat als je 30 bent je nog steeds met goede regelmaat het aloude spel "verstop-de-bockworst" speelt, verwachtte ik dat er nu ook auditief bewijs zou komen van seksuele activiteit.
Dit zou op zich niet eens zo erg zijn gezien onze buurvrouw een erg strak, atletisch gebouwde dame met dikke tetten en een kittig gezichtje is. In tegenstelling tot mijn oude buurvrouw doe ik voor deze maar al te graag de deur open. In andere woorden, ze is lekker. Om deze zelfde verschijning te horen kirren en kreunen van seksueel genot zou niets meer zijn dan een lust voor het oor.
Gisterenavond was het blijkbaar een van die avonden. Aangezien we in een klein dorp wonen kun je zeker s'avonds vijf tuinen verderop nog horen wat er wordt besproken. Na wat gegiechel in de achtertuin hoorden we de deur van de buren dichtgaan. Niet veel later kwam er geluid uit de enige kamer in hun huis waarvan het raam nog open stond. En in plaats van dat "Je t'aime" zonder muzikale begeleiding uit het raam schalde, hoorden we hoe de buurman een half uur lang deed alsof er een fikse kramp recht zijn kuit was ingeschoten: "Euh, euhhnnnnnng, eueuhnnngh, ojannnnngh dat is heerlijk."
Ter illustratie, NSFW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is niet bepaald prettig om op zo'n moment visueel ingesteld te zijn. Het beeld van een verkrampte manlet die als een loopse pekinees in de niet-"niet-neukbare" buurvrouw probeert te kruipen werkt als een bak ijskoud water op je eigen liefdesgereedschap. In huize hoink werd er dus niet geneukt die avond.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 10:49:28 ]