Dacht ik ook al ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:23 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Usericon van jezelf in een onderbroekje
Nooit een correcte deadlift gezien? Mag je me aanwijzen waar hij door z'n rug gaat. Zoals ik het kan zien blijft de rug goed recht ipv bol te trekken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dacht ik ook al ja.
En kijk die video in zijn signature. Niet door je rug gaan is zowat regel 1 van fitness
Duidelijk een gevalletje "Meer doen dan ik kan"
ja maar hij moet toch wat zeggen Henk LOL ik bedoel verstand hebt i d'r niet van dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Nooit een correcte deadlift gezien? Mag je me aanwijzen waar hij door z'n rug gaat. Zoals ik het kan zien blijft de rug goed recht ipv bol te trekken.
Kenne beter Glute bridges en hip thrusters doen.quote:
Om de een of andere reden was dit wat ik dacht bij het zien van de TT.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee dat ben jij stoer. Ik bedoel, spuiten na een jaar trainen is stoer toch?
Je bedoelt dat je niet zwaar genoeg gaat?quote:
Ik doe 80% van wat ik max in een keer aan kan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet zwaar genoeg gaat?
spierpijn zegt ook weinig tot niets over de effectiviteit van je training. En dat je die nu niet hebt komt o.a. gewoon omdat je een beweging gedaan hebt die je al vaker gedaan hebt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:50 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik doe 80% van wat ik max in een keer aan kan.
Vervolgens 5x8 met dat gewicht
En dus de techniek onder de knie heb, zodra ik er weer 5 kg bij doe dan heb ik een paar dagen spierpijn, perfect toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
spierpijn zegt ook weinig tot niets over de effectiviteit van je training. En dat je die nu niet hebt komt gewoon omdat je een beweging gedaan hebt die je al vaker gedaan hebt.
ja maar zelfs als je dat niet zou hebben bij een hoger gewicht zegt het nog niks over of je een anabolische training hebt gehad of nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:58 schreef hoas het volgende:
[..]
En dus de techniek onder de knie heb, zodra ik er weer 5 kg bij doe dan heb ik een paar dagen spierpijn, perfect toch?
Zal eens kijken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
spierpijn zegt ook weinig tot niets over de effectiviteit van je training. En dat je die nu niet hebt komt gewoon omdat je een beweging gedaan hebt die je al vaker gedaan hebt.
chat/lees anders in het vervolg mee in BB topic
SPT / [Bodybuilding] #451 - 2 op een rij
moet ik dan ook van die anabolenpoeders van body&fit kopen want daar zie ik iedereen mee lopenquote:
Dat zijn vooral genetics. Zoals op 99% van de squat plaatjes, gewoon dames die gezegend zijn met een goede vet distributie en een smalle taille.quote:
Whahaha alles in één postquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef fathank het volgende:
omg ik heb nooit meer spierpijn als ik 3x20x30 kg legpress hoe kan dit train ik wel goed ik wil niet te groot worden hoor anders kan ik later geen baan krijgen ik eet 2x2 witte boterhammen met pasta en schep 2x op met avondeten soms frikandelbroodje+energydrink op school hoe krijg ik een sixpack en mooie bisepsen?
Maar het is wel zo dat je beter kunt sporten, dan zal het altijd beter zijn dan dat je de hele dag met de luie reet op de bank zit. Merk sinds dat ik sport toch wel een behoorlijk verschil in hoe strak het onder mijn middel is t.o.v. toen ik nog niet sportte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zijn vooral genetics. Zoals op 99% van de squat plaatjes, gewoon dames die gezegend zijn met een goede vet distributie en een smalle taille.
creatine kuur om te beginnen, maar om je nieren te beschermen zou ik wel wat vitamide d3 pakkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
moet ik dan ook van die anabolenpoeders van body&fit kopen want daar zie ik iedereen mee lopen
oh kutquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:29 schreef Sapstengel het volgende:
Natuurlijk, sporten is altijd beter.[b] Maar het is niet zo dat als je een keer die 30 day squat challenge doet als vrouw je ineens een zieke bil krijgt.
Dat is allemaal niet nodig, eet goed en heb geduld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:30 schreef Questular het volgende:
[..]
creatine kuur om te beginnen, maar om je nieren te beschermen zou ik wel wat vitamide d3 pakken
dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet nodig, eet goed en heb geduld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |