quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zie je. Dat komen ook zin zielige fitnessvriendjes
Nou nou wat onvriendelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mensen die te koop lopen met narcisme verdienen regelrecht een nekschot.
nog foto's van je plassertje rond gestuurd naar andere boys van de week?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mensen die te koop lopen met narcisme verdienen regelrecht een nekschot.
Nee want dat doe ik namelijk niet. Jij met je laag IQ (reeds aangetoond) kon niet eens opmaken uit dat topic dat ik juist GEEN dicpics maar DOEIpics zendde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nog foto's van je plassertje rond gestuurd naar andere boys van de week?
lekker ding
houwe zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee want dat doe ik namelijk niet. Jij met je laag IQ (reeds aangetoond) kon niet eens opmaken uit dat topic dat ik juist GEEN dicpics maar DOEIpics zendde.
Met andere woorden een 'fuck off' als ze daarmee aankomen.
Kom nu naar weer met een lulverhaaltje over je technische studie. Maar je niveau van begrijpend lezen baart me zorgen.
Toch wel ziekelijk dat je je gelijk weer moest krijgen door te bashen op iemands seksuele voorkeur. Al neukte je dieren. Dat is niet van toepassing in dit topic.quote:
Ik heb even je zin verbeterdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee dat ben jij, stoer. Ik bedoel,; spuiten na een jaar trainen is stoer toch?
Het soort sporter wat na een jaartje aanklooien al naar verboden middeltjes grijpt is , wat mij betreft, iets triester....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb even je zin verbeterdGeen dank!
Of ik wel of niet spuit doet er helemaal niet toeHet gaat er om dat jij het soort sporter bent dat in een hoekje van de sportschool met je homovriendjes staat te gniffelen om de beginner die zijn oefening verkeerd uitvoert in plaats van hem te helpen. Je bent gewoon een sukkel!
Deze man weet!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee want dat doe ik namelijk niet. Jij met je laag IQ (reeds aangetoond) kon niet eens opmaken uit dat topic dat ik juist GEEN dicpics maar DOEIpics zendde.
Met andere woorden een 'fuck off' als ze daarmee aankomen.
Kom nu naar weer met een lulverhaaltje over je technische studie. Maar je niveau van begrijpend lezen baart me zorgen.
Of die wat als een 10/10 langswandelt gauw de gewichten gaat vergroten en dan expressief voor haar gezicht gaat oefenenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Of ik wel of niet spuit doet er helemaal niet toeHet gaat er om dat jij het soort sporter bent dat in een hoekje van de sportschool met je homovriendjes staat te gniffelen om de beginner die zijn oefening verkeerd uitvoert in plaats van hem te helpen. Je bent gewoon een sukkel!
Dat maakt Raymond ervanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Het soort sporter wat na een jaartje aanklooien al naar verboden middeltjes grijpt is , wat mij betreft, iets triester....
dat doe ik niet. Ik help juist iedereen die ik kan (als ze dat op prijs stellen)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je de techniek goed onder de knie hebt, krijg je echt geen spierpijn meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik krijg nog altijd spierpijn hoor, geen idee welke fase je bedoelt
quote:
als je na fatsoenlijk goed zwaar squatten nog zwaar lunges kan doen dan respectquote:
Lol denken dat Ray een arrogante longlijer isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |