Dat is ook het enige dat ik ken van Aphex Twin. Ik zat na het bekijken van dat clipje echt nog even een minuutje op de bank, ''what the fuck did I just watch''. Bizarre clip maar vind de fitty aan het begin van de video wel epic.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:58 schreef Pulzzar het volgende:
5 a 10 jaar geleden was Aphex Twin een hele bekende naam. Hij is vooral bekend geworden door Windowlicker:
Maar kun jij mij uitleggen what's up met die fucked up faces?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:23 schreef Pulzzar het volgende:
En dit is het eerste wat ik van hem vernam. Ik weet nog dat het regelmatig op MTV werd uitgezonden. Destijds was het heel aparte muziek; een soort hardcore ambient. Maar het sloeg wel aan.
Dat is dan ook het enige nummer dat ik van ze ken, wel op afgetrokken toen het nog op TMF kwam terwijl ik al in bed lag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:58 schreef Pulzzar het volgende:
5 a 10 jaar geleden was Aphex Twin een hele bekende naam. Hij is vooral bekend geworden door Windowlicker:
Het eerdere werk van hem vind ik beter eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:28 schreef Eyip het volgende:
Donkey Rubarb niet kennen en dan aankomen met come to daddy of window licker
Fucked up facesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:26 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Maar kun jij mij uitleggen what's up met die fucked up faces?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:34 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Fucked up facesIk zie vanalles in die clip, maar niet zozeer fucked up faces...
Het ging om de clip van On begreep ik, want die werd gequote.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:36 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu dan?
Ja Frank, we weten nu wel dat je niet houdt van muziek van na 1930.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is muziek die het mooiste klinkt met het geluid uit.
Ergens is het wel te begrijpen. Wat heeft Richard de laatste 10 jaar verder nog voor relevants uitgebracht?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:53 schreef Pulzzar het volgende:
Dat Lady Gaga of André Hazes en Guus Meeuwis luisterende mensen niet van Aphex Twin hebben gehoord, begrijp ik wel. Maar iedereen die interesse heeft in elektronische muziek buiten de commerciele meuk om kent Aphex Twin.
Tenminste, zo was het een paar jaar geleden. Het valt me op dat de generatie 18 tot 25 jaar tegenwoordig geen idee heeft wie het is, terwijl diezelfde mensen wel naar alternatieve muziek luisteren.
Ligt het aan die mensen of is het meer het trieste feit dat ik oud begin te worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |