Ja Frank, we weten nu wel dat je niet houdt van muziek van na 1930.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is muziek die het mooiste klinkt met het geluid uit.
Ergens is het wel te begrijpen. Wat heeft Richard de laatste 10 jaar verder nog voor relevants uitgebracht?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:53 schreef Pulzzar het volgende:
Dat Lady Gaga of André Hazes en Guus Meeuwis luisterende mensen niet van Aphex Twin hebben gehoord, begrijp ik wel. Maar iedereen die interesse heeft in elektronische muziek buiten de commerciele meuk om kent Aphex Twin.
Tenminste, zo was het een paar jaar geleden. Het valt me op dat de generatie 18 tot 25 jaar tegenwoordig geen idee heeft wie het is, terwijl diezelfde mensen wel naar alternatieve muziek luisteren.
Ligt het aan die mensen of is het meer het trieste feit dat ik oud begin te worden?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is muziek die het mooiste klinkt met het geluid uit.
Heb die clip niet bekeken. Maar ik bedoel van Aphex Twin in z'n algemeen. Ik dacht namelijk dat die rare gezichten uit Windowlicker hun handelsmerk waren, maar kennelijk weet ik niet waar ik het over hebquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:34 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Fucked up facesIk zie vanalles in die clip, maar niet zozeer fucked up faces...
Dat was ekt een lijp klippie op tmfquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:58 schreef Pulzzar het volgende:
5 a 10 jaar geleden was Aphex Twin een hele bekende naam. Hij is vooral bekend geworden door Windowlicker:
Kan je net zo goed naar Californication kijken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:33 schreef Karig_Hutje het volgende:
Hoor alleen maar fuck en motherfucker de hele tijd in die clip.
tepelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:36 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu dan?
Gisteren weer 's ff opgezet!quote:
quote:We are the music makers, znd we are the dreamers of dreams.
Vooral die hiphop-versie in de auto aan het begin is vetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:58 schreef Pulzzar het volgende:
5 a 10 jaar geleden was Aphex Twin een hele bekende naam. Hij is vooral bekend geworden door Windowlicker:
Aphex Twin? Volgens mij bedoel je Alpha Twinsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:53 schreef Pulzzar het volgende:
Dat Lady Gaga of André Hazes en Guus Meeuwis luisterende mensen niet van Aphex Twin hebben gehoord, begrijp ik wel. Maar iedereen die interesse heeft in elektronische muziek buiten de commerciele meuk om kent Aphex Twin.
Tenminste, zo was het een paar jaar geleden. Het valt me op dat de generatie 18 tot 25 jaar tegenwoordig geen idee heeft wie het is, terwijl diezelfde mensen wel naar alternatieve muziek luisteren.
Ligt het aan die mensen of is het meer het trieste feit dat ik oud begin te worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |