Buienalarmquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou zeggen het gaat regenen.. kreeg namelijk een buienalarm van mijn weerapp maar buienradar voorspelt weinig http://www.buienradar.nl/
Hij zegt zo vaak onweer of buienalarm terwijl er niks aan de hand isquote:
Niets moet, was puur een suggestie. Iedereen moet het zelf weten natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het zo'n bangmakerij dat er een tripsitter bij moet zijnUiteraard moet je dat zelf weten en als je dat fijner vind prima
Nergens buien te zien iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij zegt zo vaak onweer of buienalarm terwijl er niks aan de hand is
Wat een vergelijking weerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets moet, was puur een suggestie. Iedereen moet het zelf weten natuurlijk![]()
Als je jezelf goed kent is het geen enkel probleem. Zo zegt iedereen ook altijd dat je als je aan bondage gaat doen je geen drugs/alcohol moet gebruiken. Ik zou mezelf zo in folie laten wikkelen terwijl ik een dikke kneiter op heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bondage ik lees en reageer zo op je reply. Eerst even roken
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Nooitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
Vas woonde jij nou in R. trouwens nog even snel tussendoor?
BRB
Kom chillen dan keertje.quote:
Haha, ik ken zulke dingen ook welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben een keer goed van de kaart geweest van spacemuffins, ik kon mijn ogen niet meer recht houden en zag alles dubbelVond het echter geweldig, was een leuke ervaring. Alles draaien enzo, vreemd gevoel erbij
Ik met één oog dicht naar het scherm staren zodat ik het nog fatsoenlijk kon lezen
Maar goed, ik rook sowieso alleen in het weekend, mijn lichaam krijgt niet de kans gewenning op te bouwen. Al is het effect nu wel minder dan toen ik er net mee was begonnen. Blijkbaar worden de effectieve stoffen sneller afgebroken zodra je lichaam ze kent.
Ik zet een Joker in en geef de volgende poster de mogelijkheid om de vraag te veranderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds bij m'n antwoord van toen; Nee.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zet een Joker in en geef de volgende poster de mogelijkheid om de vraag te veranderen.
Ik probeer al met je te meeten vanaf:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds bij m'n antwoord van toen; Nee.
Monerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:41 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pa staat over een paar uur aan de deur met meubels, meot het halve land met hem door om spullen op te halen en te brengen. Ik heb aardig wat bier op en net patat in de frituur gegooid en witte bonen in tomatensaus in de magnetron staan. Dit wordt een pittige dag. Op tijd naar bed morgenavond
Ja, zijn we ook, maar moeten nog wat dingetjes hebben. Ditjes, datjes jeweettoch!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MonerVoor jouw en moira's appartement? Dacht dat jullie allang verhuisd waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |