Dunno.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:39 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Genoeg homo's die ook geen sletten zijn toch?
Ik vind het gewoon wanneer iemand naast de relatie nog anderen pakt, of zich door anderen laat pakken. Dat tweede zou ik eigenlijk nog het meest afstotelijk vinden. Zo'n vriend die ook nog door andere mannen gedekt wordtquote:
Wat geil als je zo praatquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
Is een contradictio in terminis zoals de Romeinen dat zo mooi zeggen
Nee, zoek nog een keer op wat het betekent, voordat je het weer gebruikt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
Is een contradictio in terminis zoals de Romeinen dat zo mooi zeggen
Hoe kan je als man passionele seks hebben met een andere man?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:25 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nou, laat ik daar nu helemaal geen behoefte aan hebben. Ik wil passionele seks, geen neukpartijtjes met nietszeggende mannen.
PS: Die UI van jou is écht verschrikkelijk!
Dat is helemaal niet waar. Dat verschilt per diersoort. Er zijn wel degelijk dieren die monogaam zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
In de dierenwereld is men ook niet monogaam.
Om dat te begrijpen moet je maar eens bij me langs komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kan je als man passionele seks hebben met een andere man?fucking smerig man twee pikken
hommos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mens eigen om jaloers te zijn. Daarom is dit al een onzin uitspraak. Het is natuurlijk om geliefd te willen worden. En wanneer iemand naast jou ook nog met andere mensen het nest in duikt, zendt hij/zij daarmee een boodschap naar jou uit dat jij niet genoeg bent. Dat is kwetsend. En vaak is er één in de relatie die zich gewoon schikt aan de ander door zichzelf wijs te maken niet jaloers te zijn. Maar diep vanbinnen wringt het toch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
Als je met een stel volwassen bent die niet jaloers zijn en om elkaar geven snap ik je probleem niet. Sowieso snap ik niet waarom jij denkt dat je er een probleem van moet maken als je er niets mee te maken hebt. Moeten ze toch lekker zelf weten?
Friends with benefits is voor vrienden. Als je echt van elkaar houdt, dan heet dat liefde, en dan is het woord "relatie" toepasselijker. Maar het kan best zo zijn dat je dan alsnog er allebei okee mee bent, dat je op seksueel gebied of zelfs relationeel gebied niet de enige bent. Het makkelijkste (want minst jaloesmakende) voorbeeld is van een biseksueel iemand die zowel als een man als een vrouw als 'partner' heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Wat is dat voor nonsens. Je hebt een relatie of je hebt het niet. Noem het dan ''friends with benefits''.
Ik erger me er vooral aan wanneer mensen met deze leefstijl ook nog pretenderen heel veel om hun partner te geven. Schei toch uit, je geeft kennelijk niet eens genoeg om de ander om diegene trouw te blijven. Dus probeer het dan niet te doen klinken als grootse liefde.
Klacht: Mensen die nooit genoeg hebben aan één muffin of discostick
Kwestie van vertrouwen, denk ik. De angst dat hij of zij bij je weg zal gaan. Maar als je weet dat dat niet gaan gebeuren, en er zelf vrede mee hebt, dan zie ik niet waarom dat niet zou kunnen of horen of wat dan ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:25 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Het is mens eigen om jaloers te zijn. Daarom is dit al een onzin uitspraak. Het is natuurlijk om geliefd te willen worden. En wanneer iemand naast jou ook nog met andere mensen het nest in duikt, zendt hij/zij daarmee een boodschap naar jou uit dat jij niet genoeg bent.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:21 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Om dat te begrijpen moet je maar eens bij me langs komenOh jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Leuk dat jij het even weet uit te leggen hoe het meteen voor alle mensen geldt. Sommige mensen zien seks gewoon als seks, beetje lol hebben, niet iedereen hoeft zich te gedragen zoals jij dat graag ziet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:25 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Het is mens eigen om jaloers te zijn. Daarom is dit al een onzin uitspraak. Het is natuurlijk om geliefd te willen worden. En wanneer iemand naast jou ook nog met andere mensen het nest in duikt, zendt hij/zij daarmee een boodschap naar jou uit dat jij niet genoeg bent. Dat is kwetsend. En vaak is er één in de relatie die zich gewoon schikt aan de ander door zichzelf wijs te maken niet jaloers te zijn. Maar diep vanbinnen wringt het toch.
Nou ik heb er in elk geval geen vrede mee. Dus zo'n vent hoeft bij mij niet op de hut aan te komen. Daarom zal ik waarschijnlijk ook niemand vinden. Want tegenwoordig ben je kennelijk al een ''egoïst'' wanneer je iemand vraagt zijn leuter in z'n broek te houden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:31 schreef berthoogst het volgende:
Lastigste ervan is jaloezie, maar als alle 'partners' er vrede mee hebben dat het is zoals het is, dan is er niet echt een probleem. They can be one happy family.
Misschien is de darkroom ook niet de ideale plek om een lieve, trouwe, respectvolle vriend te vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:37 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nou ik heb er in elk geval geen vrede mee. Dus zo'n vent hoeft bij mij niet op de hut aan te komen. Daarom zal ik waarschijnlijk ook niemand vinden. Want tegenwoordig ben je kennelijk al een ''egoïst'' wanneer je iemand vraagt zijn leuter in z'n broek te houden.
Het getuigt allemaal van zo weinig respect voor de ander.
Vertrouwen???quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:32 schreef berthoogst het volgende:
[..]
Kwestie van vertrouwen, denk ik. De angst dat hij of zij bij je weg zal gaan. Maar als je weet dat dat niet gaan gebeuren, en er zelf vrede mee hebt, dan zie ik niet waarom dat niet zou kunnen of horen of wat dan ook.
Klacht: zeikerd.
Ik heb nooit een lover gehad. Maar ik vind het inderdaad een treurige gedachte dat er waarschijnlijk geen enkele man is die genoeg zou hebben aan alleen mij. Dat ik iets zal zijn dat al snel ''verveeld''.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
En dan nog snap ik niet waarom jij daar dan een probleem mee moet hebben? Hebben jouw lovers niet genoeg aan jou gehad in het verleden, is dat het?
Vertrouwen dat hij (of zij) je niet laat vallen, dat je open naar elkaar bent, dat je elkaar blijft respecteren ondanks je eventuele escapades met anderen, en dat je van elkaar blijft houden (of daar open over bent als dat zou veranderen).quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:44 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Vertrouwen???
Welk vertrouwen? Er is helemaal niets meer over om vertrouwen in te hebben. Je hebt namelijk niets exclusiefs met diegene.
Ik heb het idee dat je hier erg logisch over nadenkt, en niet echt de gevoelens die kunnen spelen in zo'n relatie eer aan doet. Je kan echt van elkaar houden en echt blij zijn voor elkaar in zo'n situatie. Daar is niks onechts aan, maar je laat elkaar vrij, en je voelt je daar goed bij, en je houdt van elkaar. Je kan wel een hele redenatie over vertrouwen en 1+1=2 op loslaten, maar zo staat zo iemand daar dus écht niet in. Zo'n keuze is een gevoel, niet een economische beslissing.quote:En je ''weet'' helemaal niets. Als iemand weggaat gaat hij weg. Hoe wanhopig moet je wel niet zijn om deze shit van iemand te accepteren, zodat je maar niet alleen hoeft te zijn.
Jawel. De tweede partner is niet het gevolg van een gebrek, maar het gevolg van elkaar niet willen restricten, en de aanwezigheid van gevoelens elders. Een relatie betekent restrictie. Sommige mensen willen dat expliciet niet, ondanks dat ze van elkaar houden. Dat moet toch niet zo moeilijk te begrijpen zijn. In een relatie zijn betekent niet dat je andere mannen/vrouwen niet leuk vindt. Maar de relatie is dan een soort "contract" dat je daar dan niet aan toegeeft. Mensen in een open relatie vinden het onzin dat dat niet zou mogen als je die gevoelens hebt. Je houdt van elkaar en laat elkaar vrij. Als je er maar voor elkaar bent, en eerlijk tegen elkaar bent. En dat is meer dan veel mensen in een relatie doen, die stiekem vreemd gaan.quote:In feiten ben je al alleen in zo'n situatie. Want er is niemand die zoveel om jou geeft dat je genoeg voor hem/haar bent.
Op datingsites? Dubieus. Bij voorbaat. Of je zit op hippiehomo.nl ofzo rond te snuffelen. Volgens mij gaat dat gewoon om de seks, maar willen ze de mogelijkheid open houden om je iets langer aan het lijntje te houden.quote:Ik zie zo ontzettend veel van die mannen op het internet met een ''open'' relatie.
Volgens mij is niets de ideale plek. Mannen zijn gewoon onbetrouwbare honden, zonder enig moraal. En helaas voor mij heb ik daarin kennelijk een of ander vrouwelijk gen gekregen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:43 schreef berthoogst het volgende:
[..]
Misschien is de darkroom ook niet de ideale plek om een lieve, trouwe, respectvolle vriend te vinden.
Ja begrijpelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:49 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik heb nooit een lover gehad. Maar ik vind het inderdaad een treurige gedachte dat er waarschijnlijk geen enkele man is die genoeg zou hebben aan alleen mij. Dat ik iets zal zijn dat al snel ''verveeld''.
Dat mijn toekomstige vent dan wel weer eens een andere lul wil, of een ander kontje. Dat ik slechts hetgeen ben waar hij bij aan kan kloppen wanneer hij niets ''nieuws en spannends'' op internet heeft kunnen vinden. Ja het ergert me dat de wereld zo in elkaar schijnt te zitten.
Ik heb wel eens fijne mannen ontmoet hoor. Alleen niet ontmoet in de gay-scene. Dat is gelijk zo'n inbedding en context die er een doelmatigheid in legt, in 95% van de gevallen, waar je gewoon niet omheen kan. Het is een rare plek om heen te gaan als je mensen wil leren kennen voor de mens die ze zijn. Het lijkt toch vaak een sfeertje te hebben van "sex now, meet you afterwards".quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:53 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Volgens mij is niets de ideale plek. Mannen zijn gewoon onbetrouwbare honden, zonder enig moraal.
Dat snap ik dus niet goed. Er moeten toch ook homoseksuele mannen zijn die gewoon een andere man willen treffen om exclusief mee te zijn. En waar moeten die mannen dan heen? De kans dat je als homo iemand ontmoet op straat is gewoon niet erg groot. Dus dan blijft het internet en de uitgaanswereld over.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:55 schreef berthoogst het volgende:
[..]
Ik heb wel eens fijne mannen ontmoet hoor. Alleen niet ontmoet in de gay-scene. Dat is gelijk zo'n inbedding en context die er een doelmatigheid in legt, in 95% van de gevallen, waar je gewoon niet omheen kan. Het is een rare plek om heen te gaan als je mensen wil leren kennen voor de mens die ze zijn. Het lijkt toch vaak een sfeertje te hebben van "sex now, meet you afterwards".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |