abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142985600
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je ziet haar buik niet eens goed, haar arm zit er voor. Maar aan haar armen en benen te zien is ze normaal, en niet eens mollig.
Dus jij gaat bepalen wat mollig is en wat niet?
pi_142985629
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind dat ze niet mollig is nee. En heb uitgelegd waarom.
Problemen mee?
pi_142985681
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind dat ze niet mollig is nee. En heb uitgelegd waarom.
Problemen mee?
Zozo, stoere meid.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:14:01 #129
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142985724
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:21 schreef Evienne het volgende:

[..]

Ze hangt niet aan die paal voor jouw plezier, bedoel ik maar te zeggen. Boeiend dat jij haar niet aantrekkelijk vindt, zolang ze zichzelf maar fijn voelt.
Dat is die typische 21e-eeuwse 'alles moet maar kunnen'-mentaliteit. En die is volkomen achterlijk.

Mensen vinden het goor als een vadsig mormel aan een paal gaat hangen. Dan kun je zeggen: "Ja, maar ik vind dat leuk, zij moeten maar hun mening aanpassen", maar zo werkt het niet. Als je tegen de goede zeden in doet wat je leuk vindt, dan ben je een aso. Niets meer en niets minder.

Als ik mij goed voel door ranzige scheten te laten, dan mag ik dat ook niet overal doen. Ook dat gaat tegen de goede zeden en dan wordt ik er terecht op aangesproken.

Maar omdat feministen hebben besloten dat niemand op geen enkel vlak nog eisen mag stellen aan hoe een vrouw eruit ziet en dat alle vrouwen maar tevreden mogen zijn met hun lichaam, moeten we dit plots accepteren. Dat weiger ik. Sommige vrouwen moeten niet tevreden zijn over hun lichaam. Sommige vrouwen moeten zich diep, diep schamen over de manier waarop ze hun lichaam hebben behandeld.

Ze hebben alle recht om het slecht te behandelen, dat wil ik ze niet verbieden. Dat neemt niet weg dat ik me het recht voorbehoud om dat ten zeerste af te keuren. (Oh, en datzelfde geldt ook voor mannen.)
pi_142985747
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zozo, stoere meid.
Sorry, ik vind echt dat je zeurt.
pi_142985804
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is die typische 21e-eeuwse 'alles moet maar kunnen'-mentaliteit. En die is volkomen achterlijk.

Mensen vinden het goor als een vadsig mormel aan een paal gaat hangen. Dan kun je zeggen: "Ja, maar ik vind dat leuk, zij moeten maar hun mening aanpassen", maar zo werkt het niet. Als je tegen de goede zeden in doet wat je leuk vindt, dan ben je een aso. Niets meer en niets minder.

Als ik mij goed voel door ranzige scheten te laten, dan mag ik dat ook niet overal doen. Ook dat gaat tegen de goede zeden en dan wordt ik er terecht op aangesproken.

Maar omdat feministen hebben besloten dat niemand op geen enkel vlak nog eisen mag stellen aan hoe een vrouw eruit ziet en dat alle vrouwen maar tevreden mogen zijn met hun lichaam, moeten we dit plots accepteren. Dat weiger ik. Sommige vrouwen moeten niet tevreden zijn over hun lichaam. Sommige vrouwen moeten zich diep, diep schamen over de manier waarop ze hun lichaam hebben behandeld.

Ze hebben alle recht om het slecht te behandelen, dat wil ik ze niet verbieden. Dat neemt niet weg dat ik me het recht voorbehoud om dat ten zeerste af te keuren. (Oh, en datzelfde geldt ook voor mannen.)
Er is echt geen wet die verbied dat jij scheten laat hoor. Sterker nog, denk dat zij halfnaakt hangend aan een paal of wat dan ook op straat eerder zal worden opgepakt voor verstoring van de openbare orde dan jij met je scheten.
pi_142985854
En mannen dan! Die kunnen er ook wat van!
Die lopen met ontbloot bovenlijf rond door de stad, en denk maar niet dat het altijd wat lekkers is hoor. Hoe vaak is het niet zo'n dikke vette behaarde pens. En dat moet allemaal maar mogen!
pi_142985907
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is niet mollig. Dat is normaal.
Ik vind haar anders best mollig uitzien. Hoewel mollig waarschijnlijk tegenwoordig normaal is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_142985931
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die lopen met ontbloot bovenlijf rond door de stad, en denk maar niet dat het altijd wat lekkers is hoor. Hoe vaak is het niet zo'n dikke vette behaarde pens. En dat moet allemaal maar mogen!
Daar heeft hij toch ook over. Het gaat niet alleen over vrouwen.Zie laatste regel.
pi_142985966
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:24 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Daar heeft hij toch ook over. Het gaat niet alleen over vrouwen.Zie laatste regel.
Dat heeft ie net aangepast!
pi_142986006
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, mijn excuus dan. :o
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:27:42 #137
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142986029
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Er is echt geen wet die verbied dat jij scheten laat hoor. Sterker nog, denk dat zij halfnaakt hangend aan een paal of wat dan ook op straat eerder zal worden opgepakt voor verstoring van de openbare orde dan jij met je scheten.
Dat er geen wet is, betekent niet dat mensen het niet afkeuren. Als je het toch doet hoewel mensen het afkeuren, ben je een aso.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:28:30 #138
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142986051
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat zijn ook aso's. Niemand wil die vette pens zien. Dat ze zich daar niets van aantrekken, maakt hen niets beter dan Lulu.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:28:50 #139
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142986061
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. Je hebt gewoon niet goed gelezen. :')
pi_142986229
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dit is mollig.

[ afbeelding ]
Ik vind haar ook behoorlijk sexy. :9~
pi_142986248
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Bij mij zou het ook niet uitzien hoor.
Ze heeft een heel mooi gezicht en alles in de goede verhouding, sommige vrouwen komen er dan mee weg.
Dit zeg je heel goed, het gaat inderdaad om de verhouding.
pi_142986270
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dude, zoveel mensen zoveel wensen he :W
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:47:24 #143
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142986463
Goh, komkommertijd? :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142986712
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee. Je hebt gewoon niet goed gelezen. :')
Nee hoor. :)
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 13:27:07 #145
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142987319
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:38 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dude, zoveel mensen zoveel wensen he :W
Nee. 90% van de mensen heeft ongeveer dezelfde standaarden. Om dan die 10% chubbychasers tot norm te nemen omdat dat toevallig beter is voor het ego van luie dikke mensen, is te dom voor woorden.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 augustus 2014 @ 13:29:29 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_142987372
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De geweldige woordgrappen _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 13:29:46 #147
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142987376
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee hoor. :)
Jawel, het stond er al de hele tijd.

Hoe dan ook, veel maakt dat niet uit. Het staat er nu zeker en daarmee is je hele huilerige 'hullie doen het ook! :'( "- argument ongeldig gemaakt.
pi_142987494
Damn, niet gezond al die vet. Als ik haar trainer mocht zijn, dan tover ik haar in 1 tot 1,5 jaar om in een gezonde moeder.
pi_142987704
Als die vrouw gelukkig en tevreden is met zichzelf en met haar gewicht is mooi toch?
Qua gezondheid is het beter voor haar om te gaan afvallen ivm ziektes, maar als ze daar zelf geen moer om geeft...
pi_142988030
Goed voor haar.
Ура для россии
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')