Dus jij gaat bepalen wat mollig is en wat niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je ziet haar buik niet eens goed, haar arm zit er voor. Maar aan haar armen en benen te zien is ze normaal, en niet eens mollig.
Ik vind dat ze niet mollig is nee. En heb uitgelegd waarom.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus jij gaat bepalen wat mollig is en wat niet?
Zozo, stoere meid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind dat ze niet mollig is nee. En heb uitgelegd waarom.
Problemen mee?
Dat is die typische 21e-eeuwse 'alles moet maar kunnen'-mentaliteit. En die is volkomen achterlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:21 schreef Evienne het volgende:
[..]
Ze hangt niet aan die paal voor jouw plezier, bedoel ik maar te zeggen. Boeiend dat jij haar niet aantrekkelijk vindt, zolang ze zichzelf maar fijn voelt.
Er is echt geen wet die verbied dat jij scheten laat hoor. Sterker nog, denk dat zij halfnaakt hangend aan een paal of wat dan ook op straat eerder zal worden opgepakt voor verstoring van de openbare orde dan jij met je scheten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is die typische 21e-eeuwse 'alles moet maar kunnen'-mentaliteit. En die is volkomen achterlijk.
Mensen vinden het goor als een vadsig mormel aan een paal gaat hangen. Dan kun je zeggen: "Ja, maar ik vind dat leuk, zij moeten maar hun mening aanpassen", maar zo werkt het niet. Als je tegen de goede zeden in doet wat je leuk vindt, dan ben je een aso. Niets meer en niets minder.
Als ik mij goed voel door ranzige scheten te laten, dan mag ik dat ook niet overal doen. Ook dat gaat tegen de goede zeden en dan wordt ik er terecht op aangesproken.
Maar omdat feministen hebben besloten dat niemand op geen enkel vlak nog eisen mag stellen aan hoe een vrouw eruit ziet en dat alle vrouwen maar tevreden mogen zijn met hun lichaam, moeten we dit plots accepteren. Dat weiger ik. Sommige vrouwen moeten niet tevreden zijn over hun lichaam. Sommige vrouwen moeten zich diep, diep schamen over de manier waarop ze hun lichaam hebben behandeld.
Ze hebben alle recht om het slecht te behandelen, dat wil ik ze niet verbieden. Dat neemt niet weg dat ik me het recht voorbehoud om dat ten zeerste af te keuren. (Oh, en datzelfde geldt ook voor mannen.)
Ik vind haar anders best mollig uitzien. Hoewel mollig waarschijnlijk tegenwoordig normaal is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is niet mollig. Dat is normaal.
Daar heeft hij toch ook over. Het gaat niet alleen over vrouwen.Zie laatste regel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
En mannen dan! Die kunnen er ook wat van!
Die lopen met ontbloot bovenlijf rond door de stad, en denk maar niet dat het altijd wat lekkers is hoor. Hoe vaak is het niet zo'n dikke vette behaarde pens. En dat moet allemaal maar mogen!
Dat heeft ie net aangepast!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch ook over. Het gaat niet alleen over vrouwen.Zie laatste regel.
Oh, mijn excuus dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat heeft ie net aangepast!
Dat er geen wet is, betekent niet dat mensen het niet afkeuren. Als je het toch doet hoewel mensen het afkeuren, ben je een aso.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er is echt geen wet die verbied dat jij scheten laat hoor. Sterker nog, denk dat zij halfnaakt hangend aan een paal of wat dan ook op straat eerder zal worden opgepakt voor verstoring van de openbare orde dan jij met je scheten.
Dat zijn ook aso's. Niemand wil die vette pens zien. Dat ze zich daar niets van aantrekken, maakt hen niets beter dan Lulu.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
En mannen dan! Die kunnen er ook wat van!
Die lopen met ontbloot bovenlijf rond door de stad, en denk maar niet dat het altijd wat lekkers is hoor. Hoe vaak is het niet zo'n dikke vette behaarde pens. En dat moet allemaal maar mogen!
Nee. Je hebt gewoon niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat heeft ie net aangepast!
Ik vind haar ook behoorlijk sexy.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit is mollig.
[ afbeelding ]
Dit zeg je heel goed, het gaat inderdaad om de verhouding.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bij mij zou het ook niet uitzien hoor.
Ze heeft een heel mooi gezicht en alles in de goede verhouding, sommige vrouwen komen er dan mee weg.
Dude, zoveel mensen zoveel wensen hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is die typische 21e-eeuwse 'alles moet maar kunnen'-mentaliteit. En die is volkomen achterlijk.
Mensen vinden het goor als een vadsig mormel aan een paal gaat hangen. Dan kun je zeggen: "Ja, maar ik vind dat leuk, zij moeten maar hun mening aanpassen", maar zo werkt het niet. Als je tegen de goede zeden in doet wat je leuk vindt, dan ben je een aso. Niets meer en niets minder.
Als ik mij goed voel door ranzige scheten te laten, dan mag ik dat ook niet overal doen. Ook dat gaat tegen de goede zeden en dan wordt ik er terecht op aangesproken.
Maar omdat feministen hebben besloten dat niemand op geen enkel vlak nog eisen mag stellen aan hoe een vrouw eruit ziet en dat alle vrouwen maar tevreden mogen zijn met hun lichaam, moeten we dit plots accepteren. Dat weiger ik. Sommige vrouwen moeten niet tevreden zijn over hun lichaam. Sommige vrouwen moeten zich diep, diep schamen over de manier waarop ze hun lichaam hebben behandeld.
Ze hebben alle recht om het slecht te behandelen, dat wil ik ze niet verbieden. Dat neemt niet weg dat ik me het recht voorbehoud om dat ten zeerste af te keuren. (Oh, en datzelfde geldt ook voor mannen.)
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. Je hebt gewoon niet goed gelezen.
Nee. 90% van de mensen heeft ongeveer dezelfde standaarden. Om dan die 10% chubbychasers tot norm te nemen omdat dat toevallig beter is voor het ego van luie dikke mensen, is te dom voor woorden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dude, zoveel mensen zoveel wensen he
De geweldige woordgrappenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus jij gaat bepalen wat mollig is en wat niet?
Jawel, het stond er al de hele tijd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |