Dat is niet mollig. Dat is normaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo,n lijf zegmaar.
Voor jouquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is niet mollig. Dat is normaal.
Dat is wel degelijk wat aan de mollige kant.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gewoon, ik haat aandachtshoeren.quote:
Veel plezier met haten dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon, ik haat aandachtshoeren.
Als ze dan ook nog eens extreem lelijk/dik zijn kan ik er gewoon niet tegen.
Deze vrouw misschien niet. Maar andere dikke aandachtshoeren wel degelijk. De populatie met overgewicht laat zich sowieso zwaar beïnvloeden door de rest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Veel plezier met haten dan.
Want dit soort mensen geven geen fuck.
Sorry????????????????????????????????quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Onzin, degene die niet dik willen zijn, zijn niet dik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:49 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Deze vrouw misschien niet. Maar andere dikke aandachtshoeren wel degelijk. De populatie met overgewicht laat zich sowieso zwaar beïnvloeden door de rest.
Dit is mollig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sorry????????????????????????????????
Leuke illusie man. Er is een reden waarom afval programmas als sonja bakker en what not zo goed werkt. De afname that is, niet het volhouden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin, degene die niet dik willen zijn, zijn niet dik.
(uitzonderingen daargelaten, denk aan bepaalde ziektes enz).
Ook een prachtig lichaam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit is mollig.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel dikkig eigenlijk. Maar niet lelijk ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit is mollig.
[ afbeelding ]
Ja, we verbazen ons erover dat zo'n vadsig mormel denkt dat ze sexy is. Dat we hier over haar spreken is niet uit bewondering, maar uit hoon dat zij zo weinig zelfkritiek heeft dat ze denkt dat ze aantrekkelijk gevonden wordt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mensen moeten zelf weten of ze iets aan hun uiterlijk doen of niet, en hoe ze zich sexy voelen. En dan doet het er niet eens toe of het mannen zijn of vrouwen.
Kijk eens wat ze bereikt heeft, zelfs hier in NL verbazen we ons over haar.
Ja, vind ik ook wel eens bij sommige vrouwen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het een erg mooi lichaam.
Oh oke.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:04 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel eens bij sommige vrouwen.
Maar als ik zelf zo'n lichaam krijg, zal ik jankend door het leven gaan
Bij mij zou het ook niet uitzien hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:04 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook wel eens bij sommige vrouwen.
Maar als ik zelf zo'n lichaam krijg, zal ik jankend door het leven gaan
Nogmaals, er zijn echt mannen die dit mooi vinden. En als zij zich op deze manier sexy voelt, wat is daar dan mis mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, we verbazen ons erover dat zo'n vadsig mormel denkt dat ze sexy is. Dat we hier over haar spreken is niet uit bewondering, maar uit hoon dat zij zo weinig zelfkritiek heeft dat ze denkt dat ze aantrekkelijk gevonden wordt.
Mensen moeten zelf weten of ze iets aan hun uiterlijk doen. Sexy zijn is hard werk, mensen moeten zelf maar weten of ze dat ervoor over hebben. Maar je kunt niet op je luie reet gaan zitten en jezelf sexy verklaren en dan gaan zeuren over onhaalbare standaarden en seksisme, alsof je het recht hebt om sexy gevonden te worden.
Dat geldt overigens voor vrouwen én mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |