SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 31-07-2014 21:22:06 ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:50 schreef MsMessy het volgende:
Tip van de dag: Gymchick = Emily Sears, Google zal wel genoeg fapmateriaal voor jullie opleveren
Eigenlijk zit er nog een tat op maar die heb ik weggefotoshopped omdat ik dat jammer vind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een hoekige kaaklijn, een vent zou er jaloers op zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:57 schreef Sapstengel het volgende:
Deze camgirl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inb4 lijkt op een tranny
inb4 geverfd haar
inb4 vieze gothic![]()
inb4 joden
inb4 joden met duitse vlag tattoo
inb4 elke andere reactie
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eigenlijk zit er nog een tat op maar die heb ik weggefotoshopped omdat ik dat jammer vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou mn hond er nog vanaf trappen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:57 schreef Sapstengel het volgende:
Deze camgirl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inb4 lijkt op een tranny
inb4 geverfd haar
inb4 vieze gothic![]()
inb4 joden
inb4 joden met duitse vlag tattoo
inb4 elke andere reactie
is idd. een vent ja LOL. was te voorspellen, kwam van sapstengeltquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou mn hond er nog vanaf trappen.
Van die kerel.
Dat is jullie toekomst jongens dus geniet nog maar van jullie shreddeness en opgepompte spierenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:05 schreef Questular het volgende:
Wat had die Arnold op zn top toch een goden fysiek, Arnod boven de huidige top BB-ers anytime anywhere....
#nohomo
Welke discotheek in Leiden ben je te vinden op vrijdagavond?quote:
hahaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Welke discotheek in Leiden ben je te vinden op vrijdagavond?
Genoeg gay's die een buffe gast wel een brojob willen geven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ik zat d'r op te wachten LOL
'k zou geloof ik wel uit mn panty kunnen gaan in een gay bar ja LOL![]()
70's 80's 90'ssoms 60's zelfs
![]()
oh shit, daar kom je niet ongeschonden uit natuurlijk dan haha.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Genoeg gay's die een buffe gast wel een brojob willen geven.
doe normaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Awesome_ het volgende:
Wel jammer dat arnie altijd een kop als een trekhaak heeft gehad.
Geees.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:05 schreef Snakey het volgende:
Ben benieuwd waar ik vanavond ga belanden. We gaan de verjaardag van de vriend van de dochter van vrienden van me vieren, in een restaurant. Die jongen weegt 165 kilo, zet voor ontbijt de frituur aan
, eet geen tussendoortjes maar er is altijd een zak chips of snoep open waar continu van gegeten wordt.
Lunched bij de McD of iets soortgelijks, dus ik ben benieuwd waar hij vanavond dan wil eten.
![]()
Hij bood me vorige zomer een biertje aan, dus ik, sure, lekker. Komt ie met een literfles San Miguel aan.![]()
Eh, nee, doe toch maar geen biertje...
Ontbijten met frituurquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:05 schreef Snakey het volgende:
Ben benieuwd waar ik vanavond ga belanden. We gaan de verjaardag van de vriend van de dochter van vrienden van me vieren, in een restaurant. Die jongen weegt 165 kilo, zet voor ontbijt de frituur aan
, eet geen tussendoortjes maar er is altijd een zak chips of snoep open waar continu van gegeten wordt.
Lunched bij de McD of iets soortgelijks, dus ik ben benieuwd waar hij vanavond dan wil eten.
![]()
Hij bood me vorige zomer een biertje aan, dus ik, sure, lekker. Komt ie met een literfles San Miguel aan.![]()
Zou jij voor mij zijn eetschema willen vragen? Zomer is bijna voorbij dus bulktijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:05 schreef Snakey het volgende:
![]()
Ik hoop dat ze er ook iets normaals hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geees.
gelukkig niet bij een saladbar denk![]()
daar gaan je cut resultaten haha
Alleen de geur al in de ochtend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ontbijten met frituursowieso vind ik frituur niet of nauwelijks te nassen
Tegenover mij beweert hij altijd van alles waarom hij dik wordt, en het draait er altijd op uit dat hij toe moet geven dat hij minder moet eten en drinken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:13 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zou jij voor mij zijn eetschema willen vragen? Zomer is bijna voorbij dus bulktijd.
dan maar gewoon dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Montelly op 01-08-2014 15:22:04 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Het lijkt me dus wel gruwelijk om hem te motiveren om naar de gym te gaan en hem uiteindelijk te zien veranderen in een ripped animal. Maarja..160kg is een lange weg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tegenover mij beweerd hij altijd van alles waarom hij dik wordt, en het draait er altijd op uit dat hij toe moet geven dat hij minder moet eten en drinken.Ow, en dat hij er over denkt ook te gaan liften.
gewoon al dat vet omzetten in spieren heeft ie straks 160kg spieren is ie breder dan Arnold ja togquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Het lijkt me dus wel gruwelijk om hem te motiveren om naar de gym te gaan en hem uiteindelijk te zien veranderen in een ripped animal. Maarja..160kg is een lange weg.
Er was van de week hier (Spanje) een programma op tv van een man van 29 in de UK, die ook zoiets woog. Er zaten wat emotionele redenen achter zijn eten (misbruikt door zijn pa) die hij gaandeweg ook oploste. Maar die was na een jaar, en nadat de overtollige huid was verwijderd, 85 kilo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Het lijkt me dus wel gruwelijk om hem te motiveren om naar de gym te gaan en hem uiteindelijk te zien veranderen in een ripped animal. Maarja..160kg is een lange weg.
Dacht ik ook aan. Wie is er al aan het droogtrainen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
gewoon al dat vet omzetten in spieren heeft ie straks 160kg spieren is ie breder dan Arnold ja tog
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
dan maar gewoon deze
[ afbeelding ]
offff...bonusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede milf welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:48 schreef McNulty het volgende:
Lizzie McGuire voor die eckte eckte. Goed gerijpt trouwens.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:48 schreef McNulty het volgende:
Lizzie McGuire voor die eckte eckte. Goed gerijpt trouwens.
Voel me oud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |