Al zou mijn hart gevuld met liefde voor jouquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Liefde is de zakaat van het leven.
Zonder jou kan ik niet eens even.
Misschien moet ik het betalen.
Zodat ik voor jou mijn hart kan overhalen.
Ik vind dit echt zo veeeeeel nicerquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinkt trouwens een beetje als 'Beni Unut' van Serdar Orta.
Toeter toeter toeter toeter,quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:10 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Al zou mijn hart gevuld met liefde voor jou
Zinken tot in de diepte van woeste wateren
Tot in de einde der tijden, zou het niet verwateren
Ik blijf jou oneindig, met hart en ziel, getrouw
hoping you don't take this the wrong wayquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:10 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Al zou mijn hart gevuld met liefde voor jou
Zinken tot in de diepte van woeste wateren
Tot in de einde der tijden, zou het niet verwateren
Ik blijf jou oneindig, met hart en ziel, getrouw
De jihadisme episode al paar topic geleden gevoerd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:12 schreef Peunage het volgende:
Hij maakt niet meer van zulke haram liedjes, tegenwoordig is hij een mujahid.
Zij nieuwste creatie;
Ik zeg ook niet dat dat liedje van Serdar mooi is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo veeeeeel nicer
Nee, maar ten tijde vond ik um wel nicequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat liedje van Serdar mooi is.
Welke ploeg?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uuff ik moet ook nog. Morgen werken.
Werk.
Why
Toen ik nog in Koerdistan was, luisterden we altijd naar hem.quote:
Over Fadhl Shaker?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De jihadisme episode al paar topic geleden gevoerd.
Wallah ik zocht deze jarennnnnn sinds 2002 zeker, wist nooit hoe hij heette, had maar paar x gehoord, i love you man.quote:
Jij gaat nog los op Cankan...quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar ten tijde vond ik um wel nice
ken je deze?
Rober Hatemo heeft deze in het Turks gemaakt
Heul niet! Wie is dat?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij gaat nog los op Cankan...
Dat liedje is zeer nice, inderdaad!
Uurtje geleden was die Koerden hater jouw broeder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah ik zocht deze jarennnnnn sinds 2002 zeker, wist nooit hoe hij heette, had maar paar x gehoord, i love you man.
Fok al die haters, jij kleinzoon van Salahdin, mijn held.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uurtje geleden was die Koerden hater jouw broeder.
Maar ik vergeef je.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fok al die haters, jij kleinzoon van Salahdin, mijn held.![]()
Ken je Hussam Al-Rassam? Die heeft wel een paar 'ok' liedjes.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen ik nog in Koerdistan was, luisterden we altijd naar hem.
Jaaaa. Ziek. Was hem helemaal kwijt.quote:
Staat er ook bij waar dit is? In 1 of ander kamp in Istanbul?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze doen dua voor de ISIS-militanten.
Die is best recent. Ken alleen dingen voor 2005.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ken je Hussam Al-Rassam? Die heeft wel een paar 'ok' liedjes.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
En nu een liedje uit de Turksche wereld...
Meeste wat hij maakt is ook wel crap. Deze is wel oke.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die is best recent. Ken alleen dingen voor 2005.
Ergens in een bos net buiten Istanbul.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Staat er ook bij waar dit is? In 1 of ander kamp in Istanbul?
Hij is gewoon een fucking baas.quote:
Morgen mn 1e dag... ben zenuwachtigquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uuff ik moet ook nog. Morgen werken.
Werk.
Why
Zij zingt zo geestloos, vind ik.quote:
Thnxquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ergens in een bos net buiten Istanbul.
Hun geestverwanten hadden al een politieagent en een militair gedood in TR. Ik ben benieuwd of we de komende tijd meer van ze zullen horen in TR. Ze hadden volgens mij al aangekondigd Istanbul te zullen veroveren, kuch.
Vind juist geniaal stemquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zij zingt zo geestloos, vind ik.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die is best recent. Ken alleen dingen voor 2005.
Bij favoriet gezet. Best mooi.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Meeste wat hij maakt is ook wel crap. Deze is wel oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |