Abla-zonen. Ik ga stuk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik word 23 in september, je kunt mij niet abla-zonen.
Liefde is de zakaat van het leven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:02 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Rozen verwelken, maar bloeien bij jouw aangezicht.
Schepen vergaan, maar drijven door het licht dat straalt van jouw gezicht
Mijn liefde voor jou blijft altijd bestaan.
Als je t zou hebben zou je t al snappenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet specifieke voorbeelden hebben.
Tsja...quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:04 schreef mrstylo het volgende:
http://m.at5.nl/artikelen(...)-om-israelische-vlag
Hoe reageert een normaal persoon op een reactie dat die persoon je grappig vindt? Ik weet echt niet hoe ik hier op moet antwoordenquote:
Watzmetjou???quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:04 schreef AbdulMalik het volgende:
ALLAHU AKBAR.
EVERYBODY JUST BE CALM.
Awh ben dus alleen een psycho ipv een psycho autist.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je t zou hebben zou je t al snappen
Fuck. Ben nog gekker dan gedacht. Ik ga mezelf even verdrinken onder de douche. Brb.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Awh ben dus alleen een psycho ipv een psycho autist.
Waarom verpesten met dat yunan liedjequote:
Hier danquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom verpesten met dat yunan liedje
Noldu opeens i dont getquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fuck. Ben nog gekker dan gedacht. Ik ga mezelf even verdrinken onder de douche. Brb.
Klinkt trouwens een beetje als 'Beni Unut' van Serdar Ortaç.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Draaide um jaren geleden echt grijs
Grieks is juist mooi.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom verpesten met dat yunan liedje
Die ken ik. Bazen liedje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |