Ik ben lokbontkraag hequote:Op donderdag 31 juli 2014 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk, daarom dus. Minuut 1 en ik heb al raak.
Ze3ma je hebt vrouw.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even overleggen met mijn vrouw.
Syrie verschilt niet zoveel van Irak he.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Snap je er iets van? Laatste 2 regels moet je echt op z'n Irakees lezen![]()
Noemt mij de hoer terwijl hij hier trots komt vertellen dat hij alleen zijn eigen volk pakt. Jij bent echt vroom ja.quote:
Het komt eigenlijk uit een kinderboek om kinderen Arabisch te leren lezen en schrijven. Oorspronkelijk gaat het over suikerfeest, meisje zegt in heel net Arabisch 'gelukkig suikerfeest' jongen antwoord, etc. Zij vraagt dan 'waar gaan we heen met suikerfeest?' En dan in de laatste 2 regels reageert de jongen op z'n Irakees en zegt op een minder beschaafde manier 'wtf wil je heen gaan? Ineens netjes praten en zo, hou je bek dicht', zoietsquote:
Eerder dit:quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kom jij op mij over bamiflap.
In het Arabisch zal het beter overkomen, denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het komt eigenlijk uit een kinderboek om kinderen Arabisch te leren lezen en schrijven. Oorspronkelijk gaat het over suikerfeest, meisje zegt in heel net Arabisch 'gelukkig suikerfeest' jongen antwoord, etc. Zij vraagt dan 'waar gaan we heen met suikerfeest?' En dan in de laatste 2 regels reageert de jongen op z'n Irakees en zegt op een minder beschaafde manier 'wtf wil je heen gaan? Ineens netjes praten en zo, hou je bek dicht', zoiets
Maak er maar 4000 m van, als je die 12 kg wil bereiken.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kom jij op mij over bamiflap.
crip proberen te hosselen door haar gelijk te gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |