Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Jep. Daarom heeft hij ook zoveel jodenstreken uitgehaald.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik las dat de Barzani-familie ook van oorsprong joods was? Of waren dit weer anderen?
omdat het gewoon marokkanen zijn net als ik, ze hebben me niets aangedaan.quote:
Koerden wel?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:50 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
omdat het gewoon marokkanen zijn net als ik, ze hebben me niets aangedaan.
Hij zal wel een keer afgewezen zijn door een Koerdische meisje.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zal wel een keer afgewezen zijn door een Koerdische meisje midget
Anaal verkracht?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:52 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja, met hun platte achterhoofden
Koerdische meiden zijn juist makkelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zal wel een keer afgewezen zijn door een Koerdische meisje.
Daarom haat hij nu alle Koerden. Hoe lelijk moet je dan zijn dat je alsnog afgewezen wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Koerdische meiden zijn juist makkelijk.
Ik doe het alleen met marokkaanse, ze spreken tenmiste mijn taal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom haat hij nu alle Koerden. Hoe lelijk moet je dan zijn dat je alsnog afgewezen wordt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat een faalhaas. Uitroepteken in het begin van de zin.
MashaAllaahquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:56 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik doe het alleen met marokkaanse, ze spreken tenmiste mijn taal.
Van dat Koerdisch gekakel versta ik niets
Marokkaanse meisjes zijn te luidt met hun wc parfum geur.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:56 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik doe het alleen met marokkaanse, ze spreken tenmiste mijn taal.
Van dat Koerdisch gekakel versta ik niets
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marokkaanse meisjes zijn te luidt met hun wc parfum geur.
Wrm diss je mequote:Op donderdag 31 juli 2014 20:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marokkaanse meisjes zijn te luidt met hun wc parfum geur.
quote:
Mijn hart was kapot gemaakt door jou.quote:
Wrmmm, we hebben een Koerdisch dienstmeisje.quote:
dienstmeisjesquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wrmmm, we hebben een Koerdisch dienstmeisje.
Neeeequote:Op donderdag 31 juli 2014 21:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
We zijn almaal brüürs en züs helmaal goet
VERSCHIL TUSSEN MIJN REACTIE EN DIE VAN JOU IS DAT IK NIET SERIEUS WAS EN JIJ WEL.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Mijn hart was kapot gemaakt door jou.
Waarom heet je pap Maria...quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[ afbeelding ]
deze koekjes zijn lekker als pap in warme melk
Waarom vind je je vader in warme melk lekker?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[ afbeelding ]
deze koekjes zijn lekker als pap in warme melk
ik trap niet in zulke valkuilenquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is hetgene wat je niet wilt delen?
deze blijft geniaalquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trap, op z'n Engels. Een valstrik. Ze is eigenlijk een Nigeriaan.
toen ik naar beneden scrolde verwachtte ik al een bol in de onderbroekquote:
Nietwaarquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik weet, jij hebt echt een 4chan probleem
Ken ik, ja. Droog.quote:
Ik ben lokbontkraag hequote:Op donderdag 31 juli 2014 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk, daarom dus. Minuut 1 en ik heb al raak.
Ze3ma je hebt vrouw.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even overleggen met mijn vrouw.
Syrie verschilt niet zoveel van Irak he.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Snap je er iets van? Laatste 2 regels moet je echt op z'n Irakees lezen![]()
Noemt mij de hoer terwijl hij hier trots komt vertellen dat hij alleen zijn eigen volk pakt. Jij bent echt vroom ja.quote:
Het komt eigenlijk uit een kinderboek om kinderen Arabisch te leren lezen en schrijven. Oorspronkelijk gaat het over suikerfeest, meisje zegt in heel net Arabisch 'gelukkig suikerfeest' jongen antwoord, etc. Zij vraagt dan 'waar gaan we heen met suikerfeest?' En dan in de laatste 2 regels reageert de jongen op z'n Irakees en zegt op een minder beschaafde manier 'wtf wil je heen gaan? Ineens netjes praten en zo, hou je bek dicht', zoietsquote:
Eerder dit:quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kom jij op mij over bamiflap.
In het Arabisch zal het beter overkomen, denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het komt eigenlijk uit een kinderboek om kinderen Arabisch te leren lezen en schrijven. Oorspronkelijk gaat het over suikerfeest, meisje zegt in heel net Arabisch 'gelukkig suikerfeest' jongen antwoord, etc. Zij vraagt dan 'waar gaan we heen met suikerfeest?' En dan in de laatste 2 regels reageert de jongen op z'n Irakees en zegt op een minder beschaafde manier 'wtf wil je heen gaan? Ineens netjes praten en zo, hou je bek dicht', zoiets
Maak er maar 4000 m van, als je die 12 kg wil bereiken.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kom jij op mij over bamiflap.
crip proberen te hosselen door haar gelijk te gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |