was je gezicht nog een keer en breng de aftershave opnieuw op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:11 schreef Deezertje het volgende:
Volgens de verpakking komen de Balea mesjes trouwens uit de USA... Iemand enig idee?
Heb trouwens ruim een uur later nog een zeer branderige huid (normaal niet) maar denk dat dat komt door de Aluin. Die was me deze keer toch scherp zeg, niet normaal! Geen idee waarom trouwens.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:56 schreef znarch het volgende:
Ik begin nieuwgierig te worden naar een feather ss. Iemand ervaring mee?
Cool. Thx. Goedkoop zijn ze niet dus dacht lees me eerst maar eens in. Goedkoper dan die dx of wat het ook is iig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, lekker agressief en niet smooth
of bedoel je deze?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Cool. Thx. Goedkoop zijn ze niet dus dacht lees me eerst maar eens in. Goedkoper dan die dx of wat het ook is iig.
geen ervaring meequote:Op maandag 4 augustus 2014 02:46 schreef znarch het volgende:
Sorry voor de onduidelijkheid ik bedoel de artist club ss.
[ afbeelding ]
het lukt mij ook nog maar 50% ATG, anders hangt het mes vast.quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:14 schreef Intermec het volgende:
Gisteren iets te fanatiek. Na 1-pass met de haren mee meteen tegen de haren in gegaan.. laten we zeggem, Muhle 1 - Intermec 0 ...
De Feather SS wijkt af van de reguliere Feather types en ook de CJB is anders.quote:Op maandag 4 augustus 2014 06:58 schreef Ubershave het volgende:
Ik heb ervaring met de Non-folding
CJB Kamisori om precies te zijn. Fijn ding, goed mechanisme, fijne mesjes ook. Maar zeker de Kamisori kost wel wat tijd om aan gewend te raken.
ik heb er een andere handle op gedraaid, dat plastic is niks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:52 schreef ToT het volgende:
Mijn Feather mesjes en chinese krabbertje zijn binnen.
De goedkopigheid straalt er van af, de kop is VEEL zwaarder dan het plastic steeltje, maar het ligt goed in de hand en zal niet zo snel slippn als mijn Pearl. De Pearl met vlindersluiting heeft ook erg sterk de neiging te gaan draaien als ik hem horizontaal hou om mijn snor te scheren. Deze zal dat niet hebben.
Morgen maar uitproberen, denk ik. Misschien donderdag.
Ja ik denk dat het mij ook snel zal tegenstaan, maar ff kijken hoe het gaat. Mocht dit me beter bevallen, kan ik altijd nog een goede 2- of 3 piece safetyrazor kopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb er een andere handle op gedraaid, dat plastic is niks.
Het is op het moment een beetje Toffifee achtigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:52 schreef Twiitch het volgende:
Scheerzeep met chocoladegeur?
No thanks.
Maar ik walg ook al van die zoete amandelgeur van Cella.
Scheerzeep moet fris ruiken, en niet weeïg zoet.![]()
Voor mij althans.
Ik heb Yardley Gold, maar daar vind ik echt een vrouwelijk geurtje aan zitten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:52 schreef Twiitch het volgende:
Scheerzeep met chocoladegeur?
No thanks.
Maar ik walg ook al van die zoete amandelgeur van Cella.
Scheerzeep moet fris ruiken, en niet weeïg zoet.![]()
Voor mij althans.
Jaloers! Heb je een scheerwinkel ofzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:20 schreef Ubershave het volgende:
Alles is binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om te beginnen:
How To Grow A Moustache / Wet Shaver Review Chocolate Bourbon
How To Grow A Moustache Peach Seduction
"Jan Zoethout" Custom met Muhle Black Fibre knot
Whippeddog 24mm Silvertip met verlaagde knot
De Whippeddog is inmiddels schoongemaakt en heeft zn eerste testlather ondergaan.
Kwast stonk eigenlijk vrijwel niet, dus heb m 1 maal met afwasmiddel gewassen en goed uitgespoeld.
Daarna een proeflather gemaakt op de Peach Seduction (wat overigens prima ging!) en daarna weer uitgespoeld.
Knot uitgeslagen en zachtjes over handdoek heen gehaald en het ding staat nu volledig in bloom op te drogen.
Wat een JOEKEL van een ding. Als je het op de foto ziet, lijkt het lang niet zon grote knot. Maar nu in bloom, ding is echt gigantisch!
Kan er pas zondag op zn vroegst mee aan de slag. Aankomende vrijdag mag ik als "model" mee bij een cursus voor een klassieke "hot towel shave"
Ik heb wel de indruk dat hij op korte termijn een groter huis moet gaan kopen/huren als dit zo doorgaat!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Jaloers! Heb je een scheerwinkel ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |