Oké, dus om ISIS te verslaan ga je heel Irak platgooienquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Grozny ook, tot de Russen gewoon de hele stad in de as legde, zodat ze niet eens naar binnen hoefde om de terroristen op te sporen. Nou ja, later dan om nog even wat massagraven aan te leggen.
Mogen ze in sommige steden ook doen. Als je ISIS steunt ben je al gek genoeg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Grozny ook, tot de Russen gewoon de hele stad in de as legde, zodat ze niet eens naar binnen hoefde om de terroristen op te sporen. Nou ja, later dan om nog even wat massagraven aan te leggen.
Heel Irak? Nee alleen de delen waar ze veel steun hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oké, dus om ISIS te verslaan ga je heel Irak platgooien
logisch
Putin logica:quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oké, dus om ISIS te verslaan ga je heel Irak platgooien
logisch
Ik hoop voor jou persoonlijk dat er geen internationale manhunt komt op ISIS leden, want ik denk dat je dan heel lang ergens opgesloten gaat worden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
Daarom haat ik koerdse nationalisten, het zijn vaak zionisten. Ik hoop dat ISIS die koerden laat zien wat hel is.
Wat ben ik bang zeg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou persoonlijk dat er geen internationale manhunt komt op ISIS leden, want ik denk dat je dan heel lang ergens opgesloten gaat worden.
Haha oke man.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
Daarom haat ik koerdse nationalisten, het zijn vaak zionisten. Ik hoop dat ISIS die koerden laat zien wat hel is.
Als er in Irak een terrorist wordt opgepakt staan de kranten al vol met "Maliki onderdrukt soennieten". Laat staan een bombardement op een stad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heel Irak? Nee alleen de delen waar ze veel steun hebben.
Een stad als Mosul zouden de Chinezen en of Russen zonder blikken of blozen van de kaart vegen. Als Gaza naast Rusland had gelegen dan had het nu een landingsbaan geweest voor het presidentiele vliegtuig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als er in Irak een terrorist wordt opgepakt staan de kranten al vol met "Maliki onderdrukt soennieten". Laat staan een bombardement op een stad.
Van mij mag je dit soort posts wel achterwege laten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
Oke dan zal ik dat doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van mij mag je dit soort posts wel achterwege laten.
Het is weinig constructief.
Die 'street cred' heeft Maliki niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Een stad als Mosul zouden de Chinezen en of Russen zonder blikken of blozen van de kaart vegen.
Ja dat komt omdat hij een sjiiet is. Als hij een soenniet was, dan kreeg hij een high five.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als er in Irak een terrorist wordt opgepakt staan de kranten al vol met "Maliki onderdrukt soennieten". Laat staan een bombardement op een stad.
Ik zou serieus met deze mensen gaan vechten als ik daar in Den Haag was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat hij een sjiiet is. Als hij een soenniet was, dan kreeg hij een high five.
Met zulke mensen wonen wij in Nederland gewoon samen:
https://twitter.com/allama_iqbal_/status/485853163396669441
Wie verkoopt eigenlijk die tanks e.d. aan de Koerden?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef De_Ilias het volgende:
http://old.rudaw.net/news/Live-Blog/
Koerden gaan serieus vechten nu!
ISIS gaat veel buit maken denk ik, oude troep maar beter dan niets he.
Ze delen (of in ieder geval deelden) bijna alles met het Irakese leger. Dus als het leger wapens krijgt, ging een deel er van naar de Koerden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wie verkoopt eigenlijk die tanks e.d. aan de Koerden?
Een paar AK47's zijn gemakkelijk te smokkelen door wie dan ook, maar een groep tanks (ook al zijn ze redelijk oud) moeten toch ergens anders vandaan komen.
Zou Iliass daar tussen staan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou serieus met deze mensen gaan vechten als ik daar in Den Haag was.
Politiek correct modus/quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou serieus met deze mensen gaan vechten als ik daar in Den Haag was.
Klopt. Nou en?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Politiek correct modus/
In Nederland mag je een mening hebben en je mag hem ook uitdragen zolang je geen geweld pleegt, jij wilt geweld plegen omdat je het niet eens bent met iemand anders z'n mening, dat betekent dat jij niet in Nederland thuis hoort.
Twee interessante nieuwsberichten op die site:quote:
Er zit wel een groot verschil tussen een 'mening' hebben en je afzetten tegen de 'democratie' en de 'rechtstaat', volgens mij valt dat eerste zelfs onder burgelijke ongehoorzaamheid.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Politiek correct modus/
In Nederland mag je een mening hebben en je mag hem ook uitdragen zolang je geen geweld pleegt, jij wilt geweld plegen omdat je het niet eens bent met iemand anders z'n mening, dat betekent dat jij niet in Nederland thuis hoort.
Dat moet maar eens verandert worden, mensen die terrorisme steunen horen in de cel te zitten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Politiek correct modus/
Zolang de rechter in Nederland het niet strafbaar verklaart hebben wij als laymen niks te zeggen, want de rechtbank is degene die bepaalt of iets strafbaars is of niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen een 'mening' hebben en je afzetten tegen de 'democratie' en de 'rechtstaat', volgens mij valt dat eerste zelfs onder burgelijke ongehoorzaamheid.
In de wet staat wel zoiets als dit:quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Zolang de rechter in Nederland het niet strafbaar verklaart hebben wij als laymen niks te zeggen, want de rechtbank is degene die bepaalt of iets strafbaars is of niet.
Dus roepen dat de joden dood moeten, dat de democratische staat opgeheven moet worden etc. mag tot zekere hoogte niet.quote:Het Nederlandse strafrecht richt zich tegen smalend taalgebruik en aanzetten tot haat, belediging van gezagsdragers en het verspreiden van leugens (laster en smaad), maar minder of niet tegen obsceniteit of schendingen van goede smaak.
Inderdaad mensen die terrorisme steunen moeten de cel in, maar dan gaat men verschillen tussen wie nou werkelijk de terroristen zijn. Het is veelte algemeen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat moet maar eens verandert worden, mensen die terrorisme steunen horen in de cel te zitten.
Ieder normaal mens is het er over eens dat ISIS, de Taliban en Al Qaida terroristen zijn,quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:04 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Inderdaad mensen die terrorisme steunen moeten de cel in, maar dan gaat men verschillen tussen wie nou werkelijk de terroristen zijn. Het is veelte algemeen.
/care. Zou het nog steeds waard zijn om zo'n Abu Dujaja Al-Dujajy op z'n neus te slaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Zolang de rechter in Nederland het niet strafbaar verklaart hebben wij als laymen niks te zeggen, want de rechtbank is degene die bepaalt of iets strafbaars is of niet.
Zijn dat de koerden?quote:
Nee ik vind van niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ieder normaal mens is het er over eens dat ISIS, de Taliban en Al Qaida terroristen zijn,
Ja dit zijn de peshmerga.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Nintex het volgende:
[..]
Zijn dat de koerden?
Van wie hebben ze die raketwerpers gekregen?
Ziet er uit als Russische GRAD's.
Nee ik steun ze niet. ISIS is terroristisch maar dat is Israel ook. Taliban is gewoon de baas in Afghanistan alleen zijn ze door Amerika tijdelijk weggekicked, de dag dat Amerika weg is zal de dag zijn dat Taliban weer hun emiraat zal stichten. Al Qaida zijn terroristen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:07 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Duh, jij steunt die groeperingen dan ook.
De Taliban steunde Al Qaida...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee ik steun ze niet. ISIS is terroristisch maar dat is Israel ook. Taliban is gewoon de baas in Afghanistan alleen zijn ze door Amerika tijdelijk weggekicked, de dag dat Amerika weg is zal de dag zijn dat Taliban weer hun emiraat zal stichten. Al Qaida zijn terroristen.
Daar gaan heel wat vuurpijlen de lucht in.. wat precies zouden ze bestoken?quote:
ISIS, afgaande op de titel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar gaan heel wat vuurpijlen de lucht in.. wat precies zouden ze bestoken?
Maar ik neem dan aan een of ander groot fort of andere flinke stelling. Daar gaan echt iets van 100-200 raketten de lucht in.quote:
Denk het niet, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar ik neem dan aan een of ander groot fort of andere flinke stelling. Daar gaan echt iets van 100-200 raketten de lucht in.
Niet zeker of dit bericht klopt. Het wordt ontkend, bevestigd, ontkend.twitter:joshua_landis twitterde op zondag 03-08-2014 om 17:22:50Islamic State takes over Iraq's biggest dam, giving it power to flood cities http://t.co/9aneGX09Zk reageer retweet
Ik neem aan dat ze er geen 200 afschieten zodra ze ergens een pickup vol haatbaarden zien rijden?quote:
Beste Perrin, dit zijn koerden en arabieren... Die schieten random en hebben geen moderne techniek. Dit kan ook burgers raken, thats reality.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar ik neem dan aan een of ander groot fort of andere flinke stelling. Daar gaan echt iets van 100-200 raketten de lucht in.
Waarom is dat een paradox?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:19 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Hij is een Koerdische IS supporter.... Zie je de paradox...?
EDIT: supporter is wat licht uitgedrukt, fanboy is eerder op zijn plaats..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |