Ok, dus om ISIS te verslaan ga je heel Irak platgooienquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Grozny ook, tot de Russen gewoon de hele stad in de as legde, zodat ze niet eens naar binnen hoefde om de terroristen op te sporen. Nou ja, later dan om nog even wat massagraven aan te leggen.
Mogen ze in sommige steden ook doen. Als je ISIS steunt ben je al gek genoeg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Grozny ook, tot de Russen gewoon de hele stad in de as legde, zodat ze niet eens naar binnen hoefde om de terroristen op te sporen. Nou ja, later dan om nog even wat massagraven aan te leggen.
Heel Irak? Nee alleen de delen waar ze veel steun hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ok, dus om ISIS te verslaan ga je heel Irak platgooien
logisch
Putin logica:quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ok, dus om ISIS te verslaan ga je heel Irak platgooien
logisch
Ik hoop voor jou persoonlijk dat er geen internationale manhunt komt op ISIS leden, want ik denk dat je dan heel lang ergens opgesloten gaat worden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
Daarom haat ik koerdse nationalisten, het zijn vaak zionisten. Ik hoop dat ISIS die koerden laat zien wat hel is.
Wat ben ik bang zeg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou persoonlijk dat er geen internationale manhunt komt op ISIS leden, want ik denk dat je dan heel lang ergens opgesloten gaat worden.
Haha oke man.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
Daarom haat ik koerdse nationalisten, het zijn vaak zionisten. Ik hoop dat ISIS die koerden laat zien wat hel is.
Als er in Irak een terrorist wordt opgepakt staan de kranten al vol met "Maliki onderdrukt soennieten". Laat staan een bombardement op een stad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heel Irak? Nee alleen de delen waar ze veel steun hebben.
Een stad als Mosul zouden de Chinezen en of Russen zonder blikken of blozen van de kaart vegen. Als Gaza naast Rusland had gelegen dan had het nu een landingsbaan geweest voor het presidentiele vliegtuig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als er in Irak een terrorist wordt opgepakt staan de kranten al vol met "Maliki onderdrukt soennieten". Laat staan een bombardement op een stad.
Van mij mag je dit soort posts wel achterwege laten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef De_Ilias het volgende:
Oke dan zal ik dat doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van mij mag je dit soort posts wel achterwege laten.
Het is weinig constructief.
Die 'street cred' heeft Maliki niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Een stad als Mosul zouden de Chinezen en of Russen zonder blikken of blozen van de kaart vegen.
Ja dat komt omdat hij een sjiiet is. Als hij een soenniet was, dan kreeg hij een high five.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als er in Irak een terrorist wordt opgepakt staan de kranten al vol met "Maliki onderdrukt soennieten". Laat staan een bombardement op een stad.
Ik zou serieus met deze mensen gaan vechten als ik daar in Den Haag was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat hij een sjiiet is. Als hij een soenniet was, dan kreeg hij een high five.
Met zulke mensen wonen wij in Nederland gewoon samen:
https://twitter.com/allama_iqbal_/status/485853163396669441
Wie verkoopt eigenlijk die tanks e.d. aan de Koerden?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef De_Ilias het volgende:
http://old.rudaw.net/news/Live-Blog/
Koerden gaan serieus vechten nu!
ISIS gaat veel buit maken denk ik, oude troep maar beter dan niets he.
Ze delen (of in ieder geval deelden) bijna alles met het Irakese leger. Dus als het leger wapens krijgt, ging een deel er van naar de Koerden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wie verkoopt eigenlijk die tanks e.d. aan de Koerden?
Een paar AK47's zijn gemakkelijk te smokkelen door wie dan ook, maar een groep tanks (ook al zijn ze redelijk oud) moeten toch ergens anders vandaan komen.
Zou Iliass daar tussen staan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou serieus met deze mensen gaan vechten als ik daar in Den Haag was.
Politiek correct modus/quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou serieus met deze mensen gaan vechten als ik daar in Den Haag was.
Klopt. Nou en?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Politiek correct modus/
In Nederland mag je een mening hebben en je mag hem ook uitdragen zolang je geen geweld pleegt, jij wilt geweld plegen omdat je het niet eens bent met iemand anders z'n mening, dat betekent dat jij niet in Nederland thuis hoort.
Twee interessante nieuwsberichten op die site:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |