Spuit 11.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar blijven de poltiek correcten met "ik ben jood" t-shirts" ?
een godwin met een godwin reageren is godwinningquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:22 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Is na een korte tijd uit de mode geraakt!
En gefeliciteerd met je godwin in dit topic. Knap!
Schijnbaar heb jij er behoefte aan. Blijkbaar voelen anderen zich niet geroepen. Waarom zou iemand die tegen de systematische moslim- en Marokkanenhaat van Wilders ageert, nu iets moeten organiseren omdat er wat idioten een vrouw meppen? Het is van een andere orde.quote:
Of je kunt ervoor zorgen dat de Israëlische vlag net als de nazi-vlag behandeld wordt: verboten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:18 schreef Momo... het volgende:
In een land als Nederland ben je vrij om een vlag van Israël op te hangen, vind je dat niks? Ga dan maar terug naar je 'moederland'.
dat is dus exact wat ze willen, ingehuurde figuren door de israeli'squote:Op donderdag 31 juli 2014 19:40 schreef Ferdo het volgende:
Wat denken de halfmensen achter dit soort acties te bereiken? Dat we meer sympathie voor "hun" zaak op gaan brengen? In mijn geval werkt dat toch een tikkeltje averechts.
Krijg spontaan trek in Israëlische dadels!
Uit bezet gebied?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:40 schreef Ferdo het volgende:
Wat denken de halfmensen achter dit soort acties te bereiken? Dat we meer sympathie voor "hun" zaak op gaan brengen? In mijn geval werkt dat toch een tikkeltje averechts.
Krijg spontaan trek in Israëlische dadels!
Waarom? De jihadvlag mag kennelijk al dus dan moet een Israëlische vlag al helemaal geen probleem zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Of je kunt ervoor zorgen dat de Israëlische vlag net als de nazi-vlag behandeld wordt: verboten.
"Hey"quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is dus exact wat ze willen, ingehuurde figuren door de israeli's
Je gaat toch ook geen vlag van die Russische separatisten ophangen nadat ze 200 Hollanders de dood hebben ingejaagd? Dan vraag je toch ook om klappen? Ik keur het btw niet goed.quote:
Verbied alle vlaggen om wereldvrede te bereiken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom? De jihadvlag mag kennelijk al dus dan moet een Israëlische vlag al helemaal geen probleem zijn.
De DVC zal ook in handen zijn van Bilderbergers.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:44 schreef Individual het volgende:
[..]
Verbied alle vlaggen om wereldvrede te bereiken.
[BNW]..maar de vlaggen-lobby is erg machtig dus er komt nooit vrede.[/BNW]
jammerlijk is het wel waarquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
"Hey"
"Hoi, hoe gaat het? Zeg ik heb een vraag, wil jij voor ons werken?"
"Eeuuh... tja wat moet ik dan doen?"
"Nou, kijk je hebt daar toch een vlag hangen?"
"Jep"
"Wat als wij nou 2 mensen hier naartoe roepen om je kapot te slaan?"
"Euuhh..."
Want je mag een land niet steunen, want dan provoceer je per definitie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:49 schreef mrspoeZ het volgende:
Als het ophangen van een Israëlische vlag niet bedoeld is als provocatie, hoe dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |