Ik word al onpasselijk van haar stem, of ze nou in een serie zit of nietquote:Op woensdag 17 september 2014 11:53 schreef RobinOok het volgende:
Mensen die een karakter in een kutserie niet kunnen onderscheiden van de actrice.
Martine Bijl is leuk mens! Altijd al geweest.
Kut dag gehad?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:26 schreef RobinOok het volgende:
Ik zou er een moord voor doen. Nu.
Dat is een echte sloppy! Mooi hoor.quote:
Prima!quote:
Confit maken kunnen anders veel mensen niet goed hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:26 schreef RobinOok het volgende:
De foie gras, confit en magret de canard IS simpel. Komt geen chef aan te pas volgens mij. Is ook niet nodig als het al 100 jaar op het menu staat en het meeste uit blik komt Enige moderne is het paprikapoeder dat ze op de rand van het bord strooien.
Jammer dat het broodje getoast is. Heb toch het liefst een zacht broodje bij zoiets.quote:
Ik wil in elke gerecht eigenlijk wel iets van krokants erbij anders vind ik het snel saai. Je bijt in een mooi zacht broodje en krijgt dan even wat krokants. Vind zelf dat dan de smaak van de vulling hier ook beter tot zn recht komt. Maar ieder zn smaak uiteraardquote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammer dat het broodje getoast is. Heb toch het liefst een zacht broodje bij zoiets.
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
Oeee, lobster rolls en sloppy joes!Allebei hartstikke lekker!
Al ben ik bij lobster rolls ook meer van de zachte broodjes..
Ontbijt hier net was trouwens ook wel goed:
[ afbeelding ]
Pain perdu van zelfgemaakt suikerbrood, met custard in ghee gebakken & blauwe bessen
Damn woman!quote:Op donderdag 18 september 2014 10:42 schreef minilot het volgende:
Oeee, lobster rolls en sloppy joes!Allebei hartstikke lekker!
Al ben ik bij lobster rolls ook meer van de zachte broodjes..
Ontbijt hier net was trouwens ook wel goed:
[ afbeelding ]
Pain perdu van zelfgemaakt suikerbrood, met custard in ghee gebakken & blauwe bessen
Netjes hoor, alleen de slagroom komt wat magertjes over.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:06 schreef minilot het volgende:
Tompoezen gemaakt!
[ afbeelding ]
Eigen deeg, eigen custard, eigen fondant.
Ik heb min of meer het recept op de website van Heel Holland Bakt aangehouden omdat ik dat graag wilde uitproberen, maar wat een baggerrecept was het zeg! Ik heb heel wat eigen bakinstinct moeten gebruiken, maaarrrrr ze zijn goed gelukt.
Wijzigingen ten opzichte van het recept:
- Vulling van alleen Zwitserse room in plaats van een laag Zwitserse room en een laag slagroom
- Zelf fondant gemaakt van eiwit, glucose en poedersuiker in plaats van fondant uit een pakje.
En ze zijn lekker geworden!
[..]
Thanks, leuk! Die draak is zeker tof zeg!
Heb je helemaal gelijk in, dat zag ik ook later en was ook het zeer terechte commentaar dat ik van mijn beste vriend kreeg.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:45 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Netjes hoor, alleen de slagroom komt wat magertjes over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |