Echt een mongool jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Gregor1994 het volgende:
Deze man
http://www.omroepwest.nl/(...)eigt-zionisten-video
Al eens eerder een klacht aangemaakt over zijn bedrijf altijdgeslaagd.nl, maar hij is echt een mongool. Hij schiet zijn pistool leeg op camera en plaatst het filmpje vervolgens op internet met allemaal bedreigingen...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:20 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Echt een mongool jaGewoon al die kogels verspillen. Hij had ze beter op die zionisten kunnen gebruiken
Ben het helemaal met hem eens behalve dat gedeelte waar hij zijn kogels verneukt.
Gratis reclame. Iedereen leest nu over altijdgeslaagd. Betaalt hij straks hoogstens een boete en verdient hij 10x meerquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:21 schreef Gregor1994 het volgende:
Aan het einde ook zo van
ok laters.
Likewtf
eerste moslim in gtaquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:22 schreef Red_85 het volgende:
Van dit figuur kan Rockstar zoveel inspiratie halen voor een typetje voor de nieuwe GTA he.
Jawel joh. Braddie steekt zijn foute praktijkjes immers niet onder stoelen of banken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelfs Braddie zou dit niet doen.
Dat vriendje van die gek uit GTA4. Aan het einde met die gouden rolls. Volgens mij was dat ook een arabier.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Jawel joh. Braddie steekt zijn foute praktijkjes immers niet onder stoelen of banken.
Een boete voor het schieten met een pistool en dreiging via internet? Don't know..zou wat zijn zeg. Maar of dit nu echt zijn bedrijf op een positieve manier aantrekt...nee denk ik, voor veel moslims wel weerquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gratis reclame. Iedereen leest nu over altijdgeslaagd. Betaalt hij straks hoogstens een boete en verdient hij 10x meer
Komt vanzelf wel weer terug.quote:
ah kan wel. ik heb niet zo'n goed geheugen als je het over verhaallijnen hebtquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat vriendje van die gek uit GTA4. Aan het einde met die gouden rolls. Volgens mij was dat ook een arabier.
Instant edit:
http://gta.wikia.com/Yusuf_Amir
Bij de comments van omroepwestquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:25 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Een boete voor het schieten met een pistool en dreiging via internet? Don't know..zou wat zijn zeg. Maar of dit nu echt zijn bedrijf op een positieve manier aantrekt...nee denk ik, voor veel moslims wel weer
Ja hm, alleen kan me niet voorstellen dat het meer mensen trekt voor zijn bedrijf op zo'n manier, ik zou me er nog verder van distantiëren. Kan ook zijn, gezien hij echt een mongool is, dat hij enkel een statement wil maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij de comments van omroepwest
Hij ''schiet'' met een gasalarmpistool in België noemen ze dat een startpistool.
Ze zijn binnen de grenzen van de E.U legaal uitgezonderd Nederland vanwege dat ze op een pistool lijken.
Overige landen herkennen dit niet die denken dat het steekassen zijn.
Said is best wel een beetje slim, zoveel media aandacht krijgen met een filmpje terwijl de boete ¤ 350-. is.
Marketingtechnisch is het goed bedacht.
wat zijn steekassen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij de comments van omroepwest
Hij ''schiet'' met een gasalarmpistool in België noemen ze dat een startpistool.
Ze zijn binnen de grenzen van de E.U legaal uitgezonderd Nederland vanwege dat ze op een pistool lijken.
Overige landen herkennen dit niet die denken dat het steekassen zijn.
Said is best wel een beetje slim, zoveel media aandacht krijgen met een filmpje terwijl de boete ¤ 350-. is.
Marketingtechnisch is het goed bedacht.
Zijn doelgroep zijn jongeren. Die willen allemaal daar naar toe als ze 100% zeker slagen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:29 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ja hm, alleen kan me niet voorstellen dat het meer mensen trekt voor zijn bedrijf op zo'n manier, ik zou me er nog verder van distantiëren. Kan ook zijn, gezien hij echt een mongool is, dat hij enkel een statement wil maken.
waarom plaats je geen albertoquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:36 schreef Kapsalon het volgende:
Ik blijf me verbazen dat dit zomaar kan in Nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |