quote:
Ja, het is ook nog schoolvakantie, dus babies en kleine kinderen galore. Dat doet mij niet zoveel, ik vind de meeste kindjes wel cute. Ik heb niet een waarom zij wel/ ik niet gevoel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh aurum, ik duim voor je hoor, dat het niet normaal gaat....En Berlijn is zeker tof!
Liep er nu ook op elke straathoek een vrouw met baby in draagdoek?Ik was daar 2 maandjes voordat ik mijn IUI kreeg en pffffff ik wist echt niet wat ik zag.
Inderdaad een herkenbaar gevoelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:45 schreef rammeltje het volgende:
@frummeltje; jouw post is precies hoe ik mij momenteel voel. Wij zijn nu weliswaar pas met ronde 5 bezig, maar ik heb al zo lang het gevoel dat er iets loos is en het niet spontaan wil. Door mijn endometriose heb ik al zoveel verschillende medicijnen gehad dat het mij niet verbaasd dat mijn cyclus verstoord is. Mijn onbevangenheid is inderdaad weg net als de spontaniteit in bed tijdens de vruchtbare dagen. Het is nu nog uitzoeken wat er (naast endometriose) precies aan de hand is. Afgelopen weken genoeg gemarteld op de prikpoli en nu wachten op de bloed uitslagen. Hopelijk belt de gynaecoloog begin deze week met hoe we nu verder gaan. Het staat nu in ieder geval vast dat ik traag groeiende follikels heb (net binnen de norm), en een korte luteale fase. Het is nog afwachten of ik wel een goede eisprong heb gehad.
Ondertussen ben ik soms zo bang om voor altijd kinderloos te blijven, maar dat is ongetwijfeld herkenbaar.
Klums ook al goed aan het broeden! Spannend weerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:56 schreef klumsy het volgende:
Arjaik heb ook een keer gehad dat een follikel van 14mm
ineens weg was
Daarna gaan ophogen en binnen een paar dagen was er een andere![]()
Vaak ben ik ook wel rond de 30-34 dagen aan het spuiten....
Vandaag echo gehad en m'n linker eierstok houd niet van op de foto gaan!
Maar na veel gedoe toch 2 eitjes te zien, 1 van 15,5 en de andere 10,5
Vanavond en morgen nog gonal en dan zo dag ochtend de pregnyl!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |