Echt fijn dat het gelukt is, Klumsy. Ik gun het je echt

En fijn dat jij weer zo snel ook van start gaat, Arja.

Met mij gaat het inmiddels redelijk. We zijn de teleurstelling inmiddels een beetje te boven en proberen ons weer te focussen op het vervolg. Gisteren belde de gyn om te vragen naar de uitslag, was een prettig gesprek. Ik wist nog helemaal niet hoe dat zou gaan met die cryo's, dus gelijk maar even naar gevraagd. Daar mag ik dus gelijk mee beginnen als we dat willen. Overviel me in eerste instantie even, maar ergens ook wel goed om gelijk door te gaan. Dan blijf ik wat minder hangen in deze teleurstelling, maar kan ik me weer richten op een nieuwe kans.
Nog niet ongesteld geworden na het stoppen met de utrogestan, maar dat zal waarschijnlijk nog wel even duren. Ik mocht kiezen voor een natuurlijke cyclus (met kans op mislukking vanwege mijn pcos) of voor een gestuurde cyclus, met als nadeel dat je bij zwangerschap 12 weken utrogestan moet gebruiken. Nooit geweten, pfff... We willen toch voor het laatste gaan, aangezien dat verder geen prikken van medicatie behelst heb ik begrepen.
Natuurlijk snap ik ergens ook wel dat de kans niet zo groot was dat het de eerste keer zou blijven plakken. Maar toch... je hoopt het zó hard.