Er is geen lichaam gevonden hoor...quote:Op zondag 7 september 2014 14:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Was toch geen kofferbak, maar gewoon haar kistDe politie heeft haar uit het huis gehaald.
Ik zie het net terug!quote:Op zondag 7 september 2014 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er is geen lichaam gevonden hoor...
Ik dacht juist precies het tegenovergestelde! Dat ze op beeld mooier is dan op foto's.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:48 schreef Mandarijntjes het volgende:
Aria is trouwens supermooi op foto's, op beeld minder.
Het lijkt me trouwens ook wel tof als 1 van de liars doodgaat in een finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hollywood museum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:20 schreef Mula het volgende:
Ik heb de foto's van mijn vakantie uitgezocht. Ik heb nog wat PLL-gerelateerde foto's die niet super heftig zijn (best moeilijk om foto's te maken uit een rijdend karretje!), maar misschien wel grappig.
Het zijn er nogal veel, dus ik zet ze in een spoiler.
Warner Bros studio tour:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hollywood museum:Tof zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Wow echt knapquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niets van dansen af, maar ze kan 't wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |