Er is geen lichaam gevonden hoor...quote:Op zondag 7 september 2014 14:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Was toch geen kofferbak, maar gewoon haar kistDe politie heeft haar uit het huis gehaald.
Ik zie het net terug!quote:Op zondag 7 september 2014 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er is geen lichaam gevonden hoor...
Ik dacht juist precies het tegenovergestelde! Dat ze op beeld mooier is dan op foto's.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:48 schreef Mandarijntjes het volgende:
Aria is trouwens supermooi op foto's, op beeld minder.
Het lijkt me trouwens ook wel tof als 1 van de liars doodgaat in een finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hollywood museum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:20 schreef Mula het volgende:
Ik heb de foto's van mijn vakantie uitgezocht. Ik heb nog wat PLL-gerelateerde foto's die niet super heftig zijn (best moeilijk om foto's te maken uit een rijdend karretje!), maar misschien wel grappig.
Het zijn er nogal veel, dus ik zet ze in een spoiler.
Warner Bros studio tour:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hollywood museum:Tof zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Wow echt knapquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niets van dansen af, maar ze kan 't wel![]()
Vond het van de zomer ook erg tof. Leuke tour!quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:47 schreef Mula het volgende:
ik vond de Warner bros studio tour ook echt leuk. PLL-set (incl uit het karretje mogen om op de foto te kunnen voor city hall/rosewood police department-bord!), groot aantal originele batmobielen, op de foto op de bruine friends-bank in Central Perk, studio van the big bang theory (alhoewel ik die al gezien had toen ik bij de opnames was), veel originele harry potter en batman-kostuums.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is wel meer vreemd. Iemand die binnen 2 weken politieagent is geworden en noem maar opquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:36 schreef Seam het volgende:
Zou ook vreemd zijn als de Liars drie keer Halloween vieren terwijl de serie in werkelijkheid niet eens een jaar voorbij is gegaan.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 04:46 schreef Burdie het volgende:
Was deze al langs gekomen?Wie heeft deze vragen beantwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
Het ouijaboard van PLL, was een speciale Halloween actie/website van PLL.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wie heeft deze vragen beantwoord?
Ah ok!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het ouijaboard van PLL, was een speciale Halloween actie/website van PLL.
Halverwege de winter pas. Maar volgende week dacht ik is er een speciale Kerst aflevering (ipv de standaard Halloween aflevering).quote:Op woensdag 3 december 2014 16:28 schreef Heppygirl het volgende:
Ik ben BIJ!! *wow* Zeg, wanneer, komt het 2e deel van Seizoen 5?
Moet m nog downloadenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:54 schreef Mula het volgende:
Iemand de kerstaflevering al gezien? Zag er mooi uit, maar weinig nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Idem! Maar ik begin mij vooral te irriteren aan de dommigheid en ronduit rariteiten. Degene die op pagina 6 die website linkte. Groot gelijk!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:38 schreef Valerie. het volgende:
Ik ben zo'n seriekijker die niet kan stoppen met kijken, domweg omdat ik gewoon wil weten hoe het afloopt. En ik kan echt de meest domme series kijken, gewoon zodat ik wat te kijken/luisteren hebmaar PLL begint me nu toch wel echt te vervelen hoor
Ohhhquote:
Ik vraag me altijd af. Zien die meiden (en schrijvers) hun afleveringen niet terug en denken dan: "eigenlijk slaat het allemaal nergens meer op". Naja, de meiden denken zeker meer aan de $$, dan of het nog allemaal logisch zou zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:15 schreef babette21 het volgende:
Had die recap even gemist, maar die had dus van mij kunnen komen! Had precies dezelfde ideeën over al die punten. Alles is zo irritant gewoon daar in dat dorp, alsof er niet elke maand een dooie valt en leraren & agenten altijd aanzwengelen met tieners! (maar van 'merry xmas bitches' in kerstlampjes krijgen ze dan wel weer een hartverzakking...)
De schrijvers schrijven het op deze manier omdat ze denken dat de kijk het goede kwaliteit vind. Nog steeds talloze mensen die kijken, dus tja..quote:Op donderdag 18 december 2014 13:56 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af. Zien die meiden (en schrijvers) hun afleveringen niet terug en denken dan: "eigenlijk slaat het allemaal nergens meer op". Naja, de meiden denken zeker meer aan de $$, dan of het nog allemaal logisch zou zijn.
Hij ging haar ook wel even leren hacken, zo gepiept jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef Beach het volgende:
Hoe dom is die Caleb om die laptop aan Aria mee te geven
Awkward was het zeker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Die nieuwe aflevering heeft een erg hoog 'jaaaahoor' gehalte![]()
Dat vuurwerk op het einde, jezus christus.
En toch blijf ik kijken.
Is de actrice die Ali speelt nou zoveel aangekomen of leek dat maar zo?quote:
Daar lijkt het wel op. De armen vielen wel op idd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Is de actrice die Ali speelt nou zoveel aangekomen of leek dat maar zo?
Kont anders ook welquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:48 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. De armen vielen wel op idd.
Serieus?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:51 schreef Droathoah het volgende:
Er gaan geruchten dat ze zwanger is. Vandaar
Klopt, maar die kwamen deze aflevering toch sowieso niet in beeld, of heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:46 schreef babette21 het volgende:
Huh, die moeder van Hanna was toch met die pastoor?
Volgens mij werkte ze oorspronkelijk voor Jessica DiLaurentis en heeft Jason haar taken overgenomen na haar overlijden?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik was sowieso vergeten dat Jason bij haar werkte? Snapte er even weinig van.
Verder wel spannende aflevering. Allison is zo duidelijk geen ''A''...
Ze was 12 in de pilot van PLL, vond ik vanmiddagquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:19 schreef Mula het volgende:
Die actrice die Ali speelt was gewoon heel erg jong aan het begin vd serie. Geloof dat ze 14 was.
Dat valt je nu pas op?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
Wat begint PLL langdradig te worden zeg.
Sinds seizoen 5 ja. Maar ik ben nu op het punt beland dat ik niet eens meer uitkijk naar de volgende aflevering terwijl ik behoorlijk PLL fan was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |