Bedankt voor dezequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:49 schreef Moonlighter het volgende:
Voor de mensen die 15% korting willen: "REP15"
Onbeperkt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:38 schreef BobW het volgende:
Hard Knocks Episode 3Lijkt nog een redelijk kans te maken daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon bij 3vcard een voucher kopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:39 schreef HoldenCaulfield het volgende:
jammer dat je season plus nu niet meer met paypal kan betalen
dankjewel zeg, deze kende ik nog nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gewoon bij 3vcard een voucher kopen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:51 schreef HoldenCaulfield het volgende:
[..]
dankjewel zeg, deze kende ik nog nietgeweldig en ongebruikt tegoed kun je gewoon terugstorten
Je kan toch waardes naar 1 kaart/voucher storten? Dat heb ik ooit een keer gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]![]()
Gebruik dit al jaren. Het is van VISA dus overal geaccepteerde creditcard.
Het enige nadeel is dat je minimaal 2,50 moet hebben om te kunnen terugstorten. Had op gegeven moment iets van 50 vouchers in mijn account met bedragen onder de 2,50 waar ik niks mee kon
Nu heb ik zon kaart gekocht. Daarmee kan je ook geld pinnen bij een geldautomaat.
ja als er minimaal 2,50 op de voucher staat. Had er nog een mail over gestuurd naar de klantenservice of de voucher niet samengevoegd konden worden (bij elkaar was het toch 15 euro), maar dat kon niet en moest het dan maar opmaken in de Google Playstore ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:33 schreef Downtime het volgende:
[..]
Je kan toch waardes naar 1 kaart/voucher storten? Dat heb ik ooit een keer gedaan.
XBMC met de sportsdevil pluginquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:25 schreef Afgetekend het volgende:
Waar kijken jullie trouwens college football? Streams? Heb ik vorig jaar na het stoppen van ESPN America echt heel erg gemist.
Ik vind 120 euro per jaar of 22 per maand best wel duur. Zeker nu Gamepass me ook al ongeveer 130 euro gaat kosten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:30 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
ESPN player. Kost geen drol, en werkt als een tiet als ik het van anderen hoor. Denk er aan om dat dit jaar ook te kopen voor college basketball
Nooit van gehoord maar klinkt goed. Werkt dat ook echt goed? De meeste college football streams die ik vind lijken nergens op namelijk.quote:
Nog weinig problemen gehad, altijd wel een stream die aardig werktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:10 schreef Afgetekend het volgende:
[..]
Ik vind 120 euro per jaar of 22 per maand best wel duur. Zeker nu Gamepass me ook al ongeveer 130 euro gaat kosten.
[..]
Nooit van gehoord maar klinkt goed. Werkt dat ook echt goed? De meeste college football streams die ik vind lijken nergens op namelijk.
Was maar een geintje, als je een wedstrijd nog niet hebt gezien en je wil de score niet weten dan moet je hier niet komen, aangezien de meeste (regular season) wedstrijden live gevolgd en besproken worden hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
o ja sorry zal volgende keer score eraf knippen. Het was al laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |