Mha, het ligt misschien aan mij (omdat ik altijd heb gevoetbald), maar ik vind het moeilijker om te binden aan een NFL club dan aan een voetbalclub. Met name door de opzet van de amerikaanse sporten (high school en college) vind ik het moeilijker om een identiteit van een club te ontdekken.quote:Op zondag 7 september 2014 11:13 schreef maerk het volgende:
Stiekem veel verwachtingen van de Eagles, ik denk dat ze met Jordan Matthews een potentiėle ster hebben. Voor de rest zijn er weinig schokkende wijzigingen geweest, Sproles en Malcolm Jenkins zijn upgrades maar daar tegenover zal DeSean Jackson bij momenten gemist worden. Overall is het team weer een jaartje en verder en als ze fit blijven verwacht ik ze in de playoffs.
Heerlijk dat de NFL-sundays weer terug zijn, en met dit soort filmpjes krijg je mij helemaal warm:
FLY EAGLES FLY
Mwah, sta er nog heel neutraal in. Vorig jaar de eerste wedstrijd die ik zag was de bazenwedstrijd van Kuechly tegen de Saints, heeft m'n interesse flink aangewakkerd. Favoriete teams heb ik nog niet, tactisch inzicht is ook 0, maar ik zal me wel vermaken.quote:Op zondag 7 september 2014 16:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Lekker, zeker als je een aantal favoriete teams hebt.
Precies zo ben ik er bij de NBA ingestapt en dat vind ik nu nog steeds fantastisch.quote:Op zondag 7 september 2014 16:55 schreef rgras het volgende:
Ga vooral niet op zoek naar een favoriet team.. gewoon rustig van het spelletje genieten en je gaat vanzelf wel een voorkeur ontwikkelen.
dat was Papiementoquote:Op zondag 7 september 2014 16:58 schreef rgras het volgende:
Ben ik de enige die zijn 'Nederlands' niet begreep?
Ik dacht dat het gewoon straattaal Nederlands was. Ik begreep het meeste wel, niet dat ik daar heel trots op benquote:Op zondag 7 september 2014 16:59 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat verklaart het.. ik dacht dat het een yolo-swag-ghetto-taaltje was.
ik heb er nooit echt kaas van gegeten, jullie kunnen ook gelijk hebben. Soms lijkt het alsof alles door elkaar gegooid wordt, Nederlands/Engels/Papiemento.quote:Op zondag 7 september 2014 16:59 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat verklaart het.. ik dacht dat het een yolo-swag-ghetto-taaltje was.
In de bijlmer hoor je t vaak genoegquote:Op zondag 7 september 2014 17:01 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon straattaal Nederlands was. Ik begreep het meeste wel, niet dat ik daar heel trots op ben
Vanavond Redzone
Ja. Ik heb geen GP gekocht, beetje duur.quote:Op zondag 7 september 2014 17:14 schreef XSbig het volgende:
Vanavond beginnen de meeste games toch om 7 uur?
En Papiamento is vrij makkelijk als je een beetje kennis van Spaans en Portugees hebt.
Ja, 10 games om 7 uur. Dan nog 2 om 22:25 en vannacht om 2:30 nog eentjequote:Op zondag 7 september 2014 17:14 schreef XSbig het volgende:
Vanavond beginnen de meeste games toch om 7 uur?
En Papiamento is vrij makkelijk als je een beetje kennis van Spaans en Portugees hebt.
Mooizo denk dat ik om 7 uur toch begin met Washington tegen Houston. Weet niet welke jullie allemaal gaan kijken?quote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja, 10 games om 7 uur. Dan nog 2 om 22:25 en vannacht om 2:30 nog eentje
Pro-tip: Zorg dat je om 19:00 klaarzit en dan maar hopen dat hij niet geblesseerd raakt als ze het veld op lopen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:24 schreef Seam het volgende:
Ik ga toch ook voor Pats denk ik, weer genieten van Gronk
Uiteraard... no-brainer.quote:Op zondag 7 september 2014 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Heeft iedereen hier GP gekocht? En waarom zendt fox nooit pats uit hier in NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |