90 euro.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat zal helemaal mooi zijn ja
[..]
Hoe duur dan?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, beter iig dan de hele dag op Fok zitten en je zolderkamer niet afkomen.
Niet duur maar voor 30 euro extra heb je een Samsung.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:48 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
90 euro.
Dat merk van de Lidl - Silvercrest - is vaak wel ok hoor.
Was jij niet die kutmod van vroeger?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik niet de leven leef of wat?
Achter de schermen heb ik nog steeds de touwtjes in handen op FOK, dus pas maar op kneus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Was jij niet die kutmod van vroeger?
En die dj!quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Was jij niet die kutmod van vroeger?
Doen ze het zelf of kijken ze toe hoe je het doet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:23 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Die helpen je met allemaal basisdingen als je was draaien en ophangen, de afwas doen en je huis schoonmaken of houden. Mijn ex had er een stuk of 4/5 in de week over de vloer.
Was het vroeger wel makkelijker?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:23 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja het liefst ook zwart, desnoods voor erbij ja... lastig alleen tegenwoordig.
En waar kan ik zo'n begeleider aanvragen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:23 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Die helpen je met allemaal basisdingen als je was draaien en ophangen, de afwas doen en je huis schoonmaken of houden. Mijn ex had er een stuk of 4/5 in de week over de vloer.
Volgens mij doet de Silvercrest kwalitatief niet onder voor een Samsung. Maar zie zelf maar wat je ermee wilt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Niet duur maar voor 30 euro extra heb je een Samsung.
Zo een kan ik ook wel gebruiken, niet erg als ze alleen maar Pools spreekt maar het oog wil ook wat, kan je dat soort voorkeuren ook aangeven?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En waar kan ik zo'n begeleider aanvragen?
Oftewel je hebt die hulp gewoon nodig. Onterechte klachtquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:38 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ben vooral te laks, en heb een flinke achterstand met rekeningen en mijn administratie.
Da's toch relaxt, beetje flaneren, beetje roken, beetje babbelen, net echt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:43 schreef Paardlants het volgende:
net ook wilde ze een stukje wandelen
UWVquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Begeleiders
Ik heb er ook zo ene bij het UWV. Zo'n lul met een baan een vrouw en kids![]()
![]()
Moet jij toch wel weten, 't is nog steeds jouw moederquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:41 schreef LooneyTroons het volgende:
Wat voor een halfie ben je als je meerdere keren per week een sociaal werker oid over de vloer moet hebben om te checken of je je woning niet omtovert in een vuilnisbelt?
Had je ex Down ofzo?
Als je van wat ouder houdt dan is mijn begeleidster wel ok op zich.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo een kan ik ook wel gebruiken, niet erg als ze alleen maar Pools spreekt maar het oog wil ook wat, kan je dat soort voorkeuren ook aangeven?
Klinkt als goedkope hulp in de huishouding, ff kijken hoe ik dat kan regelen dat ik dat ook krijg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:23 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
geile tetten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Als je van wat ouder houdt dan is mijn begeleidster wel ok op zich.
Paardlants is meerdere keren verkocht voor een pakje sigaretten, didn't you know?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:10 schreef Catkiller het volgende:
De gevangenis in Nederland stelt echt niks voor als ze zelfs van zo'n downie als dat jij bent geen misbruik maken.
Hij ontkent alles.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:15 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
Paardlants is meerdere keren verkocht voor een pakje sigaretten, didn't you know?
Klinkt als een gekke buurtquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:14 schreef BlueMage het volgende:
Mijn onderbuurman heeft van Euroshopper bierblikjes 'n soort Mount Everest gebouwd in z'n woonkamer trouwens.Misschien dat ik die begeleiding eerst daar langs stuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |