Dan ben je die woning ook zo kwijt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Voor mensen die ongevraagd langskomen gaat de deur bij mij niet open
ja wat een lulquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Begeleiders
Ik heb er ook zo ene bij het UWV. Zo'n lul met een baan een vrouw en kids![]()
![]()
Er zijn ontzettend veel redenen waarom iemand moeite heeft voor zichzelf te kunnen zorgen. Ik heb ook een woonbegeleidster vanwege borderline-problemathiek. Ik heb er in die zin profijt van gehad dat ik nu zelfstandiger ben; eerst overzag ik het allemaal niet en was ik eigenlijk niet in staat voor mezelf te zorgen, wat nu wel het geval is, want het is meestal netjes bij mij en mijn administratie is op orde.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een woonbegeleider?
Wat doet zo'n iemand dan? Ik ken ze wel voor mensen die beginnend dement zijn maar dat is op jou niet van toepassing volgens mij.
Er zijn uiteraard wel een paar voorwaarden, maar beide partijen kunnen het gewoon beeindigen als we echt wilen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dan ben je die woning ook zo kwijt.
Als je moet terugvallen op zulke voorzieningen, zul je je wel aan de voorwaarden moeten houden.
Ik ben vooral te laks, en heb een flinke achterstand met rekeningen en mijn administratie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:20 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er zijn ontzettend veel redenen waarom iemand moeite heeft voor zichzelf te kunnen zorgen. Ik heb ook een woonbegeleidster vanwege borderline-problemathiek. Ik heb er in die zin profijt van gehad dat ik nu zelfstandiger ben; eerst overzag ik het allemaal niet en was ik eigenlijk niet in staat voor mezelf te zorgen, wat nu wel het geval is, want het is meestal netjes bij mij en mijn administratie is op orde.
Dit is wat anders dan wat ts schetst: het ging uit en hij was zo stom geweest om niks te sparen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:20 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er zijn ontzettend veel redenen waarom iemand moeite heeft voor zichzelf te kunnen zorgen. Ik heb ook een woonbegeleidster vanwege borderline-problemathiek. Ik heb er in die zin profijt van gehad dat ik nu zelfstandiger ben; eerst overzag ik het allemaal niet en was ik eigenlijk niet in staat voor mezelf te zorgen, wat nu wel het geval is, want het is meestal netjes bij mij en mijn administratie is op orde.
Gaat lastig als je ex je alles heeft afgenomen, maar het gaat weer de goede kant op nu... over 2 weken beginnen met mijn nieuwe baan enzo... dan gaat het allemaal wel weer goedkomen.quote:
Dan moet hij een schoonmaker inhuren, geen begeleidster.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:54 schreef Pharkus het volgende:
Waarom opruimen? Kan je begeleidster dat niet doen?
Rekening ontvangen-> stapeltje 'in'. Rekening betaald: in het juiste mapje in je administratie met datum betaling er op. En dat dus voor elke rekening. Problem solved.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:38 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ben vooral te laks, en heb een flinke achterstand met rekeningen en mijn administratie.
Goed bezig!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:39 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Gaat lastig als je ex je alles heeft afgenomen, maar het gaat weer de goede kant op nu... over 2 weken beginnen met mijn nieuwe baan enzo... dan gaat het allemaal wel weer goedkomen.
Jup, moet je wel de financiele middelen nog hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Rekening ontvangen-> stapeltje 'in'. Rekening betaald: in het juiste mapje in je administratie met datum betaling er op. En dat dus voor elke rekening. Problem solved.
Je bent dus 'emotioneel flexibel'.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Toen het uitging met mijn ex kwam ik zo goed als op straat te staan, toen de crisisopvang ingegaan en via hun woonbegeleiding aangevraagd omdat hun dan de huur voor de 1ste maand voor konden schieten, nu zit ik er 1 jaar aan vast, elke week hetzelfde saaie gelul
Of minder rekeningen ontvangen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Jup, moet je wel de financiele middelen nog hebben
By the way, er zijn trouwens nu combi-magnetrons in de aanbieding bij de Lidl.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:38 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ben vooral te laks, en heb een flinke achterstand met rekeningen en mijn administratie.
Njah, ik heb er soms echt wel wat aan, maar net als nu heb ik eergister al een gesprek gehad met de financieel dienstverlener. en nu weer de woonbegeleidster, 2x hetzelfde vertellen heb ik gewoon een hekel aan... net ook wilde ze een stukje wandelenquote:
Dat zal helemaal mooi zijn jaquote:
Hoe duur dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:42 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
By the way, er zijn trouwens nu combi-magnetrons in de aanbieding bij de Lidl.Je had er toch nog geen?
Fout.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Rekening ontvangen-> stapeltje 'in'. Rekening betaald: in het juiste mapje in je administratie met datum betaling er op. En dat dus voor elke rekening. Problem solved.
Jongen, das alleen maar goed voor je ontwikkeling.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Njah, ik heb er soms echt wel wat aan, maar net als nu heb ik eergister al een gesprek gehad met de financieel dienstverlener. en nu weer de woonbegeleidster, 2x hetzelfde vertellen heb ik gewoon een hekel aan... net ook wilde ze een stukje wandelen
haha, vind je?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, das alleen maar goed voor je ontwikkeling.
Tokkie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan doodongelukkig zijn terwijl ik lekker de hele dag bier drink en de staat pluk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |