quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Je rijdt om, wat langer duurt, omdat je anders 30 seconde voor een stoplicht staat?
Dat irritante stoplichtquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:42 schreef moho-ad het volgende:
Okay, waarschijnlijk zullen de meesten er wel lacherig om doen, maar ja...
Onderweg naar het werk toe heb ik maar 1 stoplicht. Meestal omzeil ik die, want zelf weet ik donders goed waarom... Maar vandaag - aangezien ik al wat later was - besloot ik toch weer de kortste route te nemen & ja, met die ene [censuur] stoplicht.
Telkens als ik er langs moet op de fiets springt >>die irritante stoplicht<< op rood, vlak voor mijn neus. Elke keer weer lijkt die stoplicht het op me gemunt te hebben, want telkens als ik er langs moet springt dat serieuze onding op rood. Ben nu op het werk, maar moest gewoon even dit topic neerzetten. Niet zo serieus een klaagbaak, maar stoplichten kunnen echt irritant zijn.
Pluspunt: Vind dezen wel veiliger dan rotondes waar auto's over fietsers voorrang hebben...
Je maakt me nieuwsgierig.... waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:42 schreef moho-ad het volgende:
Meestal omzeil ik die, want zelf weet ik donders goed waarom...
"Wat is deze?"quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:42 schreef moho-ad het volgende:
er lacherig om doen
die ene [censuur] stoplicht.
die irritante stoplicht
die stoplicht
dezen
auto's over fietsers
Inderdaadquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:42 schreef moho-ad het volgende:
Okay, waarschijnlijk zullen de meesten er wel lacherig om doen
deze user die grappig doet omdat iemand anders wat imbeciels postquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
"Wat is deze?"
Og ja, er ikke nederlandsk morsmålet mitt
Dan rijd ik gewoon door rood hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Overdag kan ik het nog wel handelen, die stoplichten.
Ik word pas para als ze in de midden in nacht voor mijn neus rood gaan en ik daar dan als een debiel sta te wachten zonder dat er ook maar iemand oversteekt
Als ik op de fiets was (quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dan rijd ik gewoon door rood hoor
Ja dat moet je dan uiteraard wel doen waar geen flitsers staanquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Als ik op de fiets was () had ik het gedaan, badboi als ik ben, maar op de auto durf ik dat toch niet aan. Flitsers, polizei in de bosjes, nsb-ers etc.
Ik zag een foutje in je tekst.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:42 schreef moho-ad het volgende:
Okay, waarschijnlijk zullen de meesten er wel lacherig om doen, maar ja...
Onderweg naar het werk toe heb ik maar 1 stoplicht. Meestal omzeil ik die, want zelf weet ik donders goed waarom... Maar vandaag - aangezien ik al wat later was - besloot ik toch weer de kortste route te nemen & ja, met die ene [censuur] stoplicht.
Telkens als ik er langs moet op de fiets springt die irritante stoplicht op rood, vlak voor mijn neus. Elke keer weer lijkt die stoplicht het op me gemunt te hebben, want telkens als ik er langs moet springt dat serieuze onding op rood. Ben nu op het werk, maar moest gewoon even dit topic neerzetten. Niet zo serieus een klaagbaak, maar stoplichten kunnen echt irritant zijn.
Pluspunt: Vind dezen wel veiliger dan rotondes waar auto's over fietsers voorrang hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |