jij kijkt elke video?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb nog 44 video's in te halen van mijn abonnementen jonge.
abonnementen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb nog 44 video's in te halen van mijn abonnementen jonge.
Jawel jonge, die puppies oogjes van jou kan ik niet weerstaanquote:
Vrij jij de laatste tijd?quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel jonge, die puppies oogjes van jou kan ik niet weerstaan![]()
tevens vrij eens over hardstyle, leuk voor in de auto in de zomer en opwarmertje maar verder doe maar hardcore
Oh hou op over chickenwingsquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:51 schreef Monopoly het volgende:
Dat gevoel na een paar pintjes op een lege maag, een ovenschaal kippenvleugels met pittige marinade naar binnen schranzen alsof je een Afrikaans Aidsweeskind bent
Goed tijdstip voor dit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:51 schreef Monopoly het volgende:
Dat gevoel na een paar pintjes op een lege maag, een ovenschaal kippenvleugels met pittige marinade naar binnen schranzen alsof je een Afrikaans Aidsweeskind bent
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]hehe
eyyyy ik klikte ook je gaystyleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt nog best mee. ik luister nog maar weinig dubstep.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaystylezegt de gast die luistert naar muziek dat klinkt alsof 2 transformers sex hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |