¤ 0,774 per 1000 liter + ¤ 0,350 belasting per 1000 liter (alleen eerste 300.000 liter per jaar).quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou dat echt zo duur zijn dan? Ik maak ook wel eens de tegels in de tuin schoon met een hogedrukreiniger, wat ook veel water verbruikt, maar ik weet niet of het echt merkbaar is in de rekeningen. Nooit op gelet eigenlijk.
Water is niet zo duur, zwembad ook niet. Maar die pomp is duurder dan de zwembad zelf en het schoonhouden is te veel gedoeee.quote:
Zullen we dan maar in bad?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Water is niet zo duur, zwembad ook niet. Maar die pomp is duurder dan de zwembad zelf en het schoonhouden is te veel gedoeee.
Ik ben bezig. Is meer dan duizend woorden. Ik neem dit serieus.quote:
Gestuurd.quote:
Waar?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:20 schreef Crip het volgende:
ISIS heeft 8 christenen gekruisigd. Onmenselijk dit.![]()
![]()
![]()
![]()
Moge Allaah hun geven wat ze verdienen in sha Allaah.
christen zijn zal vast niet de enige reden zijn geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:20 schreef Crip het volgende:
ISIS heeft 8 christenen gekruisigd. Onmenselijk dit.![]()
![]()
![]()
![]()
Moge Allaah hun geven wat ze verdienen in sha Allaah.
Mijn broer had mij deze foto gestuurd. Weet niet waar hij het artikel heeft gelezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
christen zijn zal vast niet de enige reden zijn geweest.
En bron?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ugh nog irritanter dan hem zijn de mensen die instemmend reageren op zijn facebookquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:59 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ggen_tegen_de_z.html
Wat een klapjosti. Dacht altijd dat hij Marokkaan was, maar blijkbaar Turk.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broer had mij deze foto gestuurd. Weet niet waar hij het artikel heeft gelezen.
Maar de foto's zeggen genoeg.
Waren moslims die zijn bekeerd naar het christendom. Is er ooit een goede reden om mensen op deze manier te vermoorden? Bah
NIET GESCHIKT VOOR DE ZWAKKE MAAG.Goed kruisigen kunnen ze in ieder geval niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze hebben in Irak kerken aangevallen en alle mannen vermoord.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
christen zijn zal vast niet de enige reden zijn geweest.
En bron?
Bron?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze hebben in Irak kerken aangevallen en alle mannen vermoord.
Hahahhahhhajhahhwheuwhuwue lol.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Goed kruisigen kunnen ze in ieder geval niet.![]()
Ebru...quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:43 schreef Crip het volgende:
http://mounirasmansion.com/ebru-umar-heeft-aandacht-nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |